לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 15-05-2006, 15:41
צלמית המשתמש של stoned
  stoned stoned אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
אני מניח שאתה פשוט לא הבנת את כוונתם
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי atlantix שמתחילה ב "התקשרתי אליהם עוד פעם"

או שהנציגה עימה דיברת לא ידעה להסביר את עצמה באופן ברור.

לספק לא איכפת כיצד אתה מתחבר אליו, הוא מספק לך את האפשרות לגשת דרכו לרשת האינטרנט ומבחינתו הוא מספק לך תמיכה בחיבור בודד לרשת.

אם הנתב שלך תומך בהגדרות חיוג המתאימות (L2TP, במקרה של חיבור דרך כבלים) ואתה יודע להגדיר אותו בעצמך, אף ספק לא ימנע ממך לעשות זאת.

אם אתה רוצה לקבל תמיכה בהתקנה ובשימוש בנתב (הגדרה ראושנית + שינוי הגדרות בהמשך כון פתיחת פורטים, פתרון תקלות ועוד) אתה צריך לרכוש נתב דרך אותו ספק, או לשלם חד פעמית בשביל כל שיחה הקשורה לנתבים (יכול להגיע גם לסכומים של כמאה ש"ח לשיחה).

ככה זה אצל כל ספקיות האינטרנט.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 15-05-2006, 18:27
  atlantix atlantix אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.01.06
הודעות: 130
אני יסביר לך מה בדיוק הם אמרו לי
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי stoned שמתחילה ב "אני מניח שאתה פשוט לא הבנת את כוונתם"

הסברתי לנציג שלהם טוב ויפה שיש לי רשת מוכנה בבית כל מה שאני רוצה זה לעבור ספק

הנציגה הראשונה שדיברתי איתה - אמרה שהם בכלל לא נותנים חיבור ללא חייגן

הנציג השני שהיה קצת יותר רציני - אמר שאם אני רוצה חיבור ללא חייגן אני חייב לבקש שהם
יחברו אותי לרשת,שזה אומר להזמין מהם ראוטר והגעה של טכנאים שלהם לבית שלי ואם אני
לא מקבל את זה אז גם אני לא יכול להתחבר,וזה נראה לי קצת טיפשי,כי שביקשתי מברק(החברה שעכשיו אני מנוי שלהם) להעביר אותי לחיבור ללא חייגן העבירו אותי בפחות מיום בלי לשאול שאלות
ובלי לבקש ממני לרכוש מהם רשת

כל הסיפור הזה נראה לי ממש טיפשי,אם הם לא היו מתעקשים שאני יקנה מהם רשת היום כבר הייתי מנוי שלהם
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 16-05-2006, 23:32
צלמית המשתמש של cohort
  cohort cohort אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.07.05
הודעות: 3,531
כשעבדתי ב 012 (לפני כשנתיים)
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי atlantix שמתחילה ב "חיבור ללא חייגן ב012"

הנוהל היה שיש לתת ללקוח ממש לאיים בניתוק לפני שמעבירים אותו ל MPLS. עד כמה שהבנתי, כיום לא ניתן כלל לעבור. לגבי חבילת 1.5/512 - כדאי שתלמד סוד קטן. ההגבלה אינה אצל הISP! ההגבלה היא בתשתית, כך שאם תזמין חבילה של 1.5/512 מספק התשתית שלך וחבילה רגילה של 1.5 מברק - אתה תקבל 1.5/512. הספק גם ככה רוכש את רוחב הפס שלו באופן סימטרי. כל הטכנולוגיות המהירות לטווח רחוק הן סימטריות. הספק מגביל את המהירות הכוללת שלך ועד כמה שידוע לי, זה מתבצע על נתב CISCO ולא על איזה שרת שמריץ תוכנה כלשהי. לסיכום: הישאר בברק. לפי מיטב נסיוני חברה סימפטית/עזוב את ברק. חברה גרועה (מחק את המיותר, בהתאם לנסיון העבר שלך).
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 17-05-2006, 00:31
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
די פשוט, את האמת
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי atlantix שמתחילה ב "אני פשוט לא מבין את זה"

אביוז...

ב MPLS, הוט מקבלת הקצאה של טווח IP ששייך לספק האינטרנט שלך, ועל פי הוראה מספק האינטרנט, שמה אנשים על הטווח הזה. הטווח הזה עובר דרך IP Tunnelling אל ספק האינטרנט שלך (וזה לעתים גורם לבעיות באפליקציות מסויימות, למשל לקוחות VPN (בעיקר proprietary...) שעובדים ב IPSec, או יישומים אחרים שדורשים להשתמש בכל ה MTU המלא של Ethernet).

כיוון שלא שרת ההזדהות של ספק האינטרנט מספק לך את ה IP, אם מגיע דיווח על פעילות לא חוקית שלך, זה קצת בעייה לאתר אותך. צריך לפנות להוט (ולסמוך עליהם...) שיבדקו בשרת ה DHCP שלהם למי הוקצה ה IP שלך, וכו'.

יתרון גדול מאוד: נדיר שב "MPLS" ה IP משתנה. אני יודע שבמשך משהו כמו חצי שנה שאני הייתי עד לה, ה IP לא השתנה (למרות כיבוי והדלקה של ציוד התקשורת מספר פעמים בזמן התקופה) - אך זה לא מובטח בהגדרה.

היו יכולים לפתור את זה ממש פשוט: לתת לכל אחד IP קבוע בהגדרה, ושספק האינטרנט ידע אותו, וכך לפתור את הבעייה ולחסוך מליון קריאות תמיכה, כי כמה שפחות חייגנים של מיקרוסופט בדרך, פחות תקלות, ופחות תקלות = מוקד תמיכה קטן יותר...

אבל מה לעשות, ככה זה שספק האינטרנט צריך למצוא דרך לגבות ממך כסף על "שירות" שלא עולה לו אגורה (כמו IP קבוע....). בסופו של דבר הם גורמים ללקוחות מעוצבנים ולהפסד עצמי של כסף...

אבל מה אני מבין...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:24

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר