07-04-2006, 01:32
|
|
|
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
|
|
יצא ללמפה שם רע שאיננו מוצדק,
עם כל הכבוד לאחריות היא רק מרכיב אחד בבחירת מוצר, מרכיב חשוב אבל לא היחיד,
אני לא מוכן לקנות מוצר שבמידה מסוימת מגעיל אותי/לא נראה לי (דומה לענין האתלון 64
מול הפנטיום 4, גם הוא "חם אבל עובד"), קניה היא לא תהליך שכלי בלבד, אתה אמור
גם לחוש טוב לגבי הקניה, להרגיש שעשית קניה טובה.
אחריות היא לא טיעון שיגרום לי לקנות מוצר שמראש לא נראה לי, לא מוכן לסבול
מעבד מערכת שאי אפשר לגעת במפזר החום שלו עם האצבע ללא קבלת כוויה,
זה לא נראה לי ולא מקובל עלי ולא איכפת לי ש "זה עובד".
אחריות - מה אני אעשה אם היבואן יפשוט את הרגל והלוח יתקלקל בעוד שנתיים?
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל
|