22-03-2006, 11:21
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
|
|
נעה מחשבים
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "זה בדיוק הקטע, לעולם לא יתנצלו, אין תרבות, קרתה תקלה,"
לחנות (אם לא ציינתי) קוראים "נעה מחשבים".
דיברתי איתם היום. הזיכרונות "במלאי" (נכון ליום חמישי שעבר) עוד לא הגיעו. הם גם לא יודעים מתי יגיעו. אחרי ששאלתי מדוע הם ממשיכים לשקר במצח נחושה, ענה לי נציג המכירות כי יש לו זוג-סטיקים במלאי, אבל הם הוזמנו על-ידי לקוח אחר, כך שהוא לא שיקר.
לא להאמין. כדאי לקרוא שוב. הדרך הכי טובה של החנות לצאת מהברוך של כל השקרים, היא לטעון שבעצם, טכנית, לא שיקרו לי משום שפיזית החזיקו (אם להאמין לגרסתם) את המוצר. זה שהוא הוזמן למישהו אחר, לא אומר שצריך לומר לי את זה. עדיף לתת לי להאמין שהם ישלחו אליי את הזיכרונות היום.
האבסורד הוא שהם ירו לעצמם ברגל - את המסך לא סיפקו מכיוון שלטענת בעלי החנות / מנהלה, התקנון קובע כי אם המוצר לא במלאי, אין החברה אחראית. הם פשוט החזירו את הכסף, בלי התנצלות או הסבר. מה יגידו עכשיו, אחרי שטענו כי המוצר קיים במלאי ?
עוד טענה משעשת היתה שנציג המכירות הבין שאני מבקש לרכוש זוג נוסף של זיכרונות, מעבר לזה הפגום. כך, "תפתר" הבעיה. הוא הוסיף שהם ישקלו במקרה הזה לזכות אותי על הזוג המקורי, אבל הוא לא מתחייב.
גם פה כדאי לקרוא שוב: המוצר שמכרנו פגום -> קנה מאיתנו נוסף.
בסופו של דבר, החלטתי לתבוע אותם. גם את בעלי החנות / מנהלה וגם את נציג המכירות שלא-מקפיד-לדייק. הקלטתי את השיחה עימם (נותקה ברגע שהזכרתי כי אני מקליט אותה. מעניין מה יש להם להסתיר...), ואעלה אותה הערב להנאתכם.
הם לא מוכנים לדבר יותר בטלפון, "רק בכתב". הבעיה היא שהם לא ענו לשלושת המכתבים האחרונים ששלחתי. אני חושב שהם בעצם בצד שלי בסיפור, ומנסים לעזור לי להוכיח אשמה.
|