23-02-2006, 12:37
|
|
|
|
חבר מתאריך: 16.04.05
הודעות: 5,288
|
|
קודם כל זה דבר שיכול לקרות ולא בהכרח מעיד על הכלל...
באופן אישי הזמנתי מKSP כי הם הדבר הכי קרוב לחנות נורמלית בב"ש, אבל אין לי תלונות והכל נעשה באופן מקצועי (חוץ מהקטע של המדבקה על המארז - אבל פותרים אותו בקלות).
דבר שני, מגיע לך חתיכת פיצוי ואתה צריך לדרוש אותו ולא לוותר בעניין הזה, בטח שלא סתם לקחת את המחשב אחרי חודשיים כאילו כלום לא קרה. הם רגישים לגבי השם שלהם כמו כל חנות אחרת, אתה יכול להשתמש בזה כמנוף לחצים...
|