לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #14  
ישן 10-02-2006, 15:05
  איתי סביר איתי סביר אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.10.05
הודעות: 204
הטיפ היחיד שיש לי לתת לך
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי עידן למבורגיני שמתחילה ב "קודם כל הרבה הרבה מזל טוב ובהצלחה בהמשך ויש גם שאלה"

הוא ללמוד כמה שיותר על הקרקע. נותנים לכם זמן לישון וללמוד אחרי הטיסות, יודעים שזה חודש עמוס. ככל שאתה לומד על הקרקע יותר טוב אתה תדע יותר טוב באוויר, אבל את זה אני לא צריך להגיד לך זה היגיון פשוט, אתה פשוט צריך לדעת כמה אתה צריך ללמוד. יש אנשים שלומדים שעות על גבי שעות ואחרי זה הם עפים כי הם פשוט גרועים או כי הם סתם למדו הרבה כדי להגיד שהם למדו הרבה.
אני אישית שמעתי מוזיקה וישנתי רוב הזמן... למדתי לטיסה הראשונה הרבה(משהו שלא צריך לעשות בכלל...) ואת הבד"ח והמפה ידעתי בע"פ לפני הגיוס לכן למשל מעולם לא יצאתי מגבולות איזור או שכחתי מגבלות גובה ושטויות כאלו....
_____________________________________
"צדיק ורע לו, רשע וטוב לו"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 10-02-2006, 15:49
  איתי סביר איתי סביר אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.10.05
הודעות: 204
אני מאותר מטכ"ל מיום סיירות אבל שתדע שגם בגף ב'
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי gixxer שמתחילה ב "מה מבקשים לעשות בצ'קים??כאילו..."

יש מס' לא מבוטל של מאותרי מטכ"ל/ש' 13.
בצ'קים אתה לא ממריא או נוחת, את זה הצ'קר עושה, אבל 15 שניות אחרי ההמראה ולפני הנחיתה הטיסה היא כולה שלך. כמובן שיש סיליבוס מסויים(כמו מס' תרגילים שאתה צריך לעבור על-מנת לסיים את הצ'קים) שלפיו אתה צריך לעבוד: כל צ'ק מקבלים תרגיל נוסף עד שבצ'ק 10 אתה אמור לבצע את כל התרגילים ביחד ולפי סדר מסויים תוך כדי התחשבות בגבהים, במהירות ובגבולות איזורי הטיסה.
צ'קים 11-13 לומדים תרגילים מסובכים יותר("וינד אובר" WING OVER למשל)
ואז בצ'ק 13 אתה צריך לבצע את התרגילים שלמדת בצ'קים 11 ו-12 שוב בסדר מסויים ובכל המגבלות הנ"ל.
בסופו של יום זה פשוט מדהים, זה כיף, אני נהניתי ממש ואפילו אני חושב שהלך לי די בסדר, מה שמוביל אותי לשאלה שלך אם יש דרך לדעת מה רוצים מאיתנו או אם יש דרך לדעת מי עובר, אז זהו שאין כי אף אחד לא יודע מה הם מחפשים. יש כל מיני הנפצות, בכלל קורס טייס בנוי מאוד על הנפצות, אבל הם בד"כ מתגלות כלא נכונות חוץ מהסטטיסטיקות של הנופלים: כולם יודעים שבצ'קים הראשוניים נופלים קצת יותר מחצי אבל אין מישהו שיכול להצביע לך על המספר המדוייק.


קיצר, מה איתך? אתה הולך לגיבוש באפריל?
_____________________________________
"צדיק ורע לו, רשע וטוב לו"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 10-02-2006, 18:07
  איתי סביר איתי סביר אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.10.05
הודעות: 204
את החומר שצריך ללמוד
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי עידן למבורגיני שמתחילה ב "בקשר לנושאים שצריך ללמוד לפני"

מלמדים אותך מאפס בקורס. אומנם בקצב היסטרי אבל מלמדים אותך. החומר לא קשור לצ'קים כי אם לחודשיים של הלימודים. מה שכן קשור לצ'קים זה הבד"ח והמפה שיש באתר של חיל האוויר.
לא צריך לקחת שיעורים פרטיים ושטויות כאלו ואל תיסחף אם אין לך מתימטיקה ופיזיקה ברמה של 5 יחידות. בתחילת החודשיים של הלימודים מתקיים מבחן רמה שנועד לגלות את החלשים שבלימודים ולהצמיד להם חונכת(דגש על חונכת...) לכן יש הרבה עזרה והרבה שעות של תרגולים עם החונכות וכיתות לימוד עצמי. עובדה- כולם עוברים אטת זה בסופו של דבר...
_____________________________________
"צדיק ורע לו, רשע וטוב לו"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #41  
ישן 11-02-2006, 10:27
  איתי סביר איתי סביר אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.10.05
הודעות: 204
תשמע בצ'קים אתה עושה מלא טעויות
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי איתי סביר שמתחילה ב "חזרתי היום מחודש צ'קים בקורס טייס"

אבל השאלה היא אם אתה חוזר עליהם או אם הטעויות שאתה עושה הם חמורות.
למשל: אני מניח שאלה שטסים ולא שומעים שהמגדל מדבר אליהם בקשר עושים טעות חמורה ואלה ששוכחים למשל לכבות את משאבת הדלק בזמן עושים טעות לא חמורה. היו לי טעויות אבל ניסיתי כמה שיותר לשפר אותם ואני מניח שהטעויות שלי היו טעויות די אופייניות שמצפים שהיית עושה, למשל חרגתי בגבהים בכמה מטרים ושכחתי לפעמים את הסדר של התרגילים שאני צריך לעשות, הייתי מקזז לפעמים לכיוון הלא נכון. היו טעויות אבל תכלס אין לי מושג אם זה מעיד על משהו.
אני יכול להגיד לך שאת הבד"ח מעולם לא שכחתי ולא חרגתי מעולם מגבולות איזורי הטיסה ואף-פעם לא היו לי בעיות בקשר.
_____________________________________
"צדיק ורע לו, רשע וטוב לו"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:04

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר