26-11-2005, 19:53
|
|
|
חבר מתאריך: 27.03.04
הודעות: 2,558
|
|
כי בשלב מסויים השבחות ותיקונים הופכים לקשים ולא כדאיים
אף מטוס לא חי לנצח. בסופו של דבר נגיע למצב שבו התחזוקה הדרושה למטוסים האלה היא גדולה מדי מבחינה כלכלית/שעות אדם, זמינות המטוסים יורדת עקב תקלות שונות, והטיסה עצמה הופכת למסוכנת בגלל תקלות כאלה.
בנוסף האוספריי מציע דברים שאין כרגע- יכולת לנחות ולהמריא כמו מסוק, אבל לטוס מהר ורחוק כמו מטוס. לדעתי ישראל לא צריכה כל כך יכולת כזו, כי היא לא פועלת מבסיסים קדמיים (כמו ארה"ב ובריטניה למשל), ולכן אני לא רואה אותו מגיע לשירות בארץ.
השאלה "מה המחיר של המטוס לעומת אובדן אנשי צוות" היא לא במקום. ברור לכולם שאם כלי נחשב לא בטיחותי במידה גבוהה הוא לא ייכנס לשירות. בנתיים למרות העבר הקשה האוספריי השלים כמה מבחנים, בלי אסונות מיותרים.
|