לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 27-09-2005, 12:40
  pakpak pakpak אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.08.02
הודעות: 5,023
נתניהו הפסיד בקליק

נתניהו הפסיד בקליק

נתניהו ניסה ללכת על פורטל, אבל הוא בסך הכל צריך בלוג. והתוצאה: אתר מביך. מי שמייעד את עצמו למשרה מספר 1 בישראל אינו יכול להיראות בציבור כל כך שלומפר

11:54 | 27.9.2005 רונן מאיר

ההצבעה בנושא הפרמייריז התקיימה במרכז הליכוד אתמול, ובאתר הבית של המפסיד - בנימין נתניהו, פריט התוכן הטרי ביותר היה בן ארבעה ימים - מה-22 בספטמבר. הדבר מעיד על חוסר עירנות שיווקית בזירה כל כך תחרותית. באותם ארבעה ימים המצב התהפך מספר פעמים והתרחשו אירועים מסעירים הקשורים ישירות ליעדים של נתניהו.

האתר שלו לא הגיב.

כן, לנתניהו יש אתר אינטרנט משלו וכתובתו www.netanyahu.org. מן העובדה המתוארת בפסקה הקודמת ניתן להבין שהאתר אינו אפקטיווי במיוחד. למעשה, אתר האינטרנט של נתניהו מוכיח כי אכן קיימת האפשרות לכתוב נח בשבע שגיאות, אם לא למעלה מזה.

אפשר להתחיל ולסיים בהיבטים פילוסופיים המשיקים למה שמכונה על ידי מקצוענים "אסטרטגיה שיווקית". בשלב זה של הקמפיין של נתניהו לראשות ממשלת ישראל, קהל היעד העיקרי היה חברי מרכז הליכוד ומעגל המשפיעים על חברי מרכז הליכוד. המסר העיקרי שלו במאבק על הקדמת הפריימריז היה "שרון זה כבר לא הליכוד". האתר עמוס לעייפה בווריאציות שונות של המסר. אלא שנתניהו לא לקח בחשבון, שברובד העמוק של הדברים, עצם קיומו של אתר זה מעיד דווקא על מיקומו של נתניהו בכבודו ובעצמו ביחס לליכוד.


אסטרטגיית האינטרנט סותרת את אסטרטגיית השיווק


אבל למה להיכנס לעומק כשאפשר לרדת נמוך?

כבר במבט ראשון, בכניסה לדף הבית, האתר נראה לא מקצועי: סרגל הקישורים הראשי נשבר; המדור העיקרי עם כותרות התוכן נראה כמו מסיבת אסיד של פונטים וצבעים; העריכה יוצרת ערבוב כאוטי של כותרות בעברית ובאנגלית; וגלילה אינסופית ללא היגיון. אפילו אוהד נאמן ביותר, עם סבלנות רבה ושליטה סבירה באנגלית יתקשה להסתדר בברדק.

בגלישה פנימה למדור הכלכלי - נושא חזק אצל נתניהו - התפריט הראשי הופך לפורמט אנגלי וקופץ לשמאל; התוכן נותר בעברית; הקידוד לא תמיד מסתדר וקישורים מסוימים מופיעים כג'יבריש. בנוסף, האתר מוצף בפרסומות, חלקן רלוונטיות כמו פרסומת לספר של נתן שרנסקי, חלקן איזוטריות, כגון פרסומות לתכשיטי יודאיקה. כולן, כמובן, לא במקום.

בשלב זה של הקמפיין, כשקהל היעד ממוקד, נגיש ומעורב פיסית - סביר להניח שלאינטרנט לא היה תפקיד מרכזי. מצד שני, מי שמייעד את עצמו למשרה מספר 1 בישראל אינו יכול להיראות בציבור כל כך שלומפר.

נתניהו ניסה ללכת על פורטל, אבל הוא בסך הכל צריך בלוג. מה שיצא זה אתר חובבני ומביך. הדבר מוכיח, שמסיבת העיתונאים המביכה שקיים נתניהו לפני מספר שבועות היא לא עניין מקרי.

נתניהו נתפש במשך שנים כגלקטיקו של תקשורת. יתכן שזה נכון. הוא גם נחשב למי שמבין משהו בשיווק. גם זה יכול להיות נכון. אך מה לגבי הבנתו באינטרנט? ובכן, אפשר להגיד ש-html הוא הבין.


רונן מאיר הוא הבעלים של חברת RMconcept לשיווק באינטרנט ולניהול אתרים


http://www.themarker.co.il/tmc/arti...chnology&layer4=
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:39

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר