15-07-2005, 09:16
|
|
|
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 171
|
|
פורסם בנט
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי HummerH1 שמתחילה ב "שרון: "לא תהיה התנתקות נוספת" (מי שמאמין לו שיכתוב "אני מאמין" בתוך האשכול)"
8 סיבות מטופשות
1)ההתנתקות תביא לשיפור במצב הביטחוני – טעות. כשמראים לטרור שהוא משתלם, הוא יימשך ויימשך.
*ההתנתקות היא יציאה מהשטחים הכבושים וסיומם.
כל נסיון לפגע אחרי ההתנתקות יענה בתגובה קשה,
שתקבל לגיטימציה כלל עולמית (פרט לערביות שיקשקשו שטויות).
2)8000 איש כולאים מליון וחצי איש – טעות. כבר 11 שנה ישראל מחוץ ליישובים הערביים ברצועה, אותה גדר שמפרידה בין אשקלון לעזה מפרידה בין קטיף לעזה. אם יסירו את הגבלות התנועה הם ירצחו יהודים. לא ירצחו – לא יוגבלו.
*שקרן עלוב, אין קשר בין רפיח לעזה הצירים חוסמים.
והמואסי נמצא עדיין תחת שלטון ישראלי.
3)ההתנתקות תעשה צדק עם חלוקת הקרקעות וצפיפות האוכלוסין – טעות. חבל קטיף תופס 12% משטח הרצועה, כאשר רק 15% משטח הרצועה הפלסטיני מיושב.
*מה איכפת לך הצדק של העם הפלסטיני, צא מאדמתו זה הצדק.
4)היישובים קמו על קרקע פלסטינית – טעות. היישובים קמו על חולות ים ריקים לחלוטין שלא היו שייכים לאף אחד מעולם, ונכבשו ממצרים שקיבלה מבריטניה שכבשה מטורקיה, וכו' וכו'.
*וכו' וכו' זה עדין כיבוש.
5)אין פיתרון צבאי לטרור – טעות. אם היו מפגיזים את נתניה ב5,500 פצמרים, לא היו עוקרים את נתניה אלא מוצאים בכל מחיר מענה לאש ומשתקים אותה. את אותו פיתרון ניתן ליישם גם בקטיף.
*יש פתרון צבאי לטרור והוא צריך להיות בצמוד לפתרון מדיני.
6)ההתנתקות מוסרית – טעות. אסור לממשלה לעקור אנשים מבתיהם למען טובת הכלל - אם ניתן לפעול למען טובת הכלל ללא עקירת האנשים. יש פיתרון צבאי, שיתוק מקורות האש בכל מחיר, כדברי תא"ל עיבל גלעדי מלשכת שרון – אך הממשלה בוחרת לעקור. זה לא מוסרי.
*מההתחלה לא היה מוסרי להקים את הישובים תחת כיבוש עם אחר וללא רשותו.
7)סירוב להתנתקות מנוגד לדמוקרטיה – טעות. קודם כל, היתה גניבת קולות של חכי"ם מהליכוד שהצביעו בניגוד גמור למצע שהם נשלחו בזכותו לכנסת. שנית – כשהדמוקרטיה מחוקקת חוק לא מוסרי, חובה לסרב לו.
*לא גנבו כלום. בהתפקדות האחרונה לליכוד כל הימין הקיצוני לא הופיע. למה כי לא היה משאל עם.
8)סירוב להתנתקות יקרע את הצבא – טעות. ציות פקודה שדגל שחור מתנוסס מעליה הוא זה שיקרע את הצבא.
*בעיני רבים מהשמאל השרות בשטחים היה בגדר דגל שחור.
ומעטים מהם סרבו לשרת וגונו ע"י הרוב.
אחדותו של הצבא וניקיונו ממוסר פוליטי היו מעל הכל.
הקריאה לסרוב מוכיחה את הרקבון המוסרי שהכיבוש הנחיל.
|