|בקשת מידע| מהו מס' הקורס אותו סיים חניך/טייס אחד בלבד ? ומיהו הטייס ?
קראתי בעבר ואף ראיתי את תמונת הענקת הכנפיים של האירוע המבוקש אך עתה איני זוכר במי מדובר ומתי היה הדבר.
עתה אני נדרש לפרטים לצורכי עבודתי.
תודה
_____________________________________
"א. במשך השנים איבד צה"ל את כוח התקיפה שלו, כי כושרו ההגנתי הולך ונחלש, ועליו לעבור רפורמה מקיפה כדי שיוכל להתמודד עם האתגרים שיעמדו בפניו.
ב. למרות הלקחים של ששת הימים, יום הכיפורים ולבנון, שב הצבא וחוזר על השגיאות שנעשו במלחמות קודמות ברמת חומרה הולכת וגוברת, ולכן לא השיג את המטרות הצבאיות שהוטלו עליו, ונגרמו לו אבדות מיותרות.
ג. יותר משעסק צה"ל בחשיבה ובפעולות לתיקון טעויות, השקיע מאמצים וכסף רב בניפוח מפקדות ושירותים על חשבון הכוח הלוחם.
ד. המטה הכללי לוקה בתסמונת "הראש הקטן", מוביל את צה"ל לאובדן הגמישות הצבאית והופך אותו לגוף מסורבל וכבד תנועה.
ה. הדרג המדיני נמנע מלקבל החלטות אסטרטגיות, מלקבוע תפיסת ביטחון שתתמודד עם התמורות שחלו באזור ומלשאת באחריותו למחדלים בניהול הביטחון הלאומי."
נערך לאחרונה ע"י שמגר בתאריך 11-01-2021 בשעה 19:49.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי שמגר שמתחילה ב "|בקשת מידע| מהו מס' הקורס אותו סיים חניך/טייס אחד בלבד ? ומיהו הטייס ?"
הקורס: 30 או 31 הטייס: יוסי אברבוך מגמה: קרב הנסיבות: מלכתחילה התחילו את הקורס מספר קטן מאוד של חניכים והתקופה של סוף שנות החמישים ותחילת שנות השישים מאופיינת בכך.
מי שיש בידו מידע נוסף או תמונות לאור "הגילויים" הנ"ל אשמח שישתף
תודה למסייעים
_____________________________________
"א. במשך השנים איבד צה"ל את כוח התקיפה שלו, כי כושרו ההגנתי הולך ונחלש, ועליו לעבור רפורמה מקיפה כדי שיוכל להתמודד עם האתגרים שיעמדו בפניו.
ב. למרות הלקחים של ששת הימים, יום הכיפורים ולבנון, שב הצבא וחוזר על השגיאות שנעשו במלחמות קודמות ברמת חומרה הולכת וגוברת, ולכן לא השיג את המטרות הצבאיות שהוטלו עליו, ונגרמו לו אבדות מיותרות.
ג. יותר משעסק צה"ל בחשיבה ובפעולות לתיקון טעויות, השקיע מאמצים וכסף רב בניפוח מפקדות ושירותים על חשבון הכוח הלוחם.
ד. המטה הכללי לוקה בתסמונת "הראש הקטן", מוביל את צה"ל לאובדן הגמישות הצבאית והופך אותו לגוף מסורבל וכבד תנועה.
ה. הדרג המדיני נמנע מלקבל החלטות אסטרטגיות, מלקבוע תפיסת ביטחון שתתמודד עם התמורות שחלו באזור ומלשאת באחריותו למחדלים בניהול הביטחון הלאומי."
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי שמגר שמתחילה ב "נמצאה "האבידה" בעזרת "מוזיאון חיל האוויר""
ציטוט:
במקור נכתב על ידי שמגר
הקורס: 30 או 31 הטייס: יוסי אברבוך מגמה: קרב הנסיבות: מלכתחילה התחילו את הקורס מספר קטן מאוד של חניכים והתקופה של סוף שנות החמישים ותחילת שנות השישים מאופיינת בכך.
מי שיש בידו מידע נוסף או תמונות לאור "הגילויים" הנ"ל אשמח שישתף
תודה למסייעים
לפי אתר חיל האוויר מדובר בקורס 30, סיים במרץ 1960.
_____________________________________
" Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. "
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי yaari שמתחילה ב "אכן יוסי אברבוך (נקרא כיום..."
יחד עם זאת זכורני (?) שראיתי את תמונת קבלת הכנפיים שלו שנראית באמת מוזרה: חניך בודד.
אם מישהו נוסף ראה אותה שיצרף קישור.
תודה
_____________________________________
"א. במשך השנים איבד צה"ל את כוח התקיפה שלו, כי כושרו ההגנתי הולך ונחלש, ועליו לעבור רפורמה מקיפה כדי שיוכל להתמודד עם האתגרים שיעמדו בפניו.
ב. למרות הלקחים של ששת הימים, יום הכיפורים ולבנון, שב הצבא וחוזר על השגיאות שנעשו במלחמות קודמות ברמת חומרה הולכת וגוברת, ולכן לא השיג את המטרות הצבאיות שהוטלו עליו, ונגרמו לו אבדות מיותרות.
ג. יותר משעסק צה"ל בחשיבה ובפעולות לתיקון טעויות, השקיע מאמצים וכסף רב בניפוח מפקדות ושירותים על חשבון הכוח הלוחם.
ד. המטה הכללי לוקה בתסמונת "הראש הקטן", מוביל את צה"ל לאובדן הגמישות הצבאית והופך אותו לגוף מסורבל וכבד תנועה.
ה. הדרג המדיני נמנע מלקבל החלטות אסטרטגיות, מלקבוע תפיסת ביטחון שתתמודד עם התמורות שחלו באזור ומלשאת באחריותו למחדלים בניהול הביטחון הלאומי."