16-05-2005, 03:22
|
|
|
חבר מתאריך: 02.12.03
הודעות: 181
|
|
גלוב-נט - חווית קנייה טראומתית
נתבקשתי להכין מפרט ולהרכיב שני מחשבים לבני משפחה וכך נתגלגלו הדברים:
ראשית, הרושם שנוסך האתר הינו מיצג שווא. מדובר בעסק שכונתי לחלוטין. לחלק מידע זה חשוב לאחרים פחות.
1)
נרכשו שתי מערכות מחשב (AMD64 3000, 2800). כבר ביום הרכישה נמסר ללקוח מארז המזכיר במראהו ושמו את המארז המצויין בהזמנה, זאת מתוך הטעיה מכוונת. המארז שנמסר היה מארז לפנטיום 3 מתוצרת קומפק, במקום 6K31 של קומפיוקס, וללא ספק מתח HEC כפי שנדרש בהזמנה; החזרתי את המארז ללא מורת-רוח ונעניתי בהחלפה והיתממות מצידם לפשר ה"בלבול", שלכל בר-דעת בלתי אפשרי בעליל! המארז העתיק והעלוב שנמסר ללקוח דומה רק בצבעיו ומימדיו. המארז ששולם בעבורו חדיש ואיכותי.
2)
סופקו מעבד TRAY+מאוורר במקום BOX כפי שהוזמן וסוכם. עד כאן יום הרכישה.
3)
לוח-אם כשל במחשב אחד ונאלם. צליל ממנו יותר לא נשמע תוך כדי האזנה למוזיקה ויום של שימוש. לאחר הבעת ספקנות והפניית אצבע מאשימה כלפיי וכלפי הלקוח מצד גלוב-נט, הוחלף הלוח עקב אישוש הכשל במעבדתם.
4)
במחשב אחר, דיסק קשיח נמצא פגום בעת התקנת מע"ה. גלוב-נט עיקמו אף וסיננו שוב את האשמותיהם הקודמות (אשמה בלקוח/מרכיב). מיותר לציין, הדיסק נמצא פגום.
5)
שוב באותה מערכת, לאחר החלפת דיסק והתקנת מע"ה, אובחנו מעבד לוהט וקריסה בזמן הרצת מבחני מאמץ ב-3D. גלוב-נט הגיבו כדרכם בקודש, אך במקרה זה נדרש החזר כספי ע"י הלקוח. גלוב-נט סירבו ואף מיאנו לאשש תקינות הרכיבים אלא רק למחרת. לאחר שעה ארוכה של דין ודברים קולני וקשה במקום, נאלצנו לחכות עוד שעה לתום המבחנים המיותרים בחלקם (אסטרטגיית התשה שפלה), רק כדי לגלות ששוב החלקים תקולים. גם אז לא הוצע החזר כספי אלא לאחר התעקשות חוזרת מצדנו, שהניבה רק החזר בצ'ק ולא כפי ששולם על-ידנו במזומן...
באשר לגלוב-נט; אולי מקריות או שמה חוסר מקצועיות. לבטח, תודעת שירות נמוכה.
|