לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 22-09-2015, 07:55
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,291
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי yruas שמתחילה ב "ביקור בבסיס המארינס ביופורט וטיסה יחד עם מטוסי F-35B"

יפה מאד, גאים בך על הביקורים המיוחדים, הצילומים והשיתוף

קצת פרטים טכניים על הטייסות והמטוסים המצולמים:
VMGR-252 זוהי טייסת תידלוק ותובלה של המארינס המפעילה מטוסי KC-130J מבסיס Cherry Point
VMFAT-501 זוהי טייסת ה F-35B הראשונה שתפקידה הוא אימון טייסי המארינס על דגם B, הופעלה בבסיס אגלין (היתה חלק ממרכזה ההדרכה שם) עד נובמבר 2014 אז עברה לבסיס המארינס ביופורט.

אנחנו אוהבים את התמונות אצלנו, בתמונה המטוס BF-19 מתמרן לפני או אחרי תידלוק מה KC-130J
במקרה או שלא במקרה שני מטוסי ה F-35B שצילמת הם מטוסים ש VMFAT-501 השאילה בעבר לגופים אחרים במסגרת הניסויים שהמארינס ערך לקראת כשרות מבצעית, שניהם מצויידים בתוכנה בלוק 2B.
- BF-17 (על החרטום המספר 12): המארינס והצי עושים שימוש בשיטת הצינור הנשלף (Probe and Drogue) מה שאילץ את חיהא"א להתאים צינור עם סל לבום התידלוק של ה KC-135,KC-10 אשר מטיבעו בנוי לחדור ישירות לפתח התידלוק של המטוס המתודלק. הניסויים נערכו בבסיס אדוארדס עם המטוס BF-17 אותו טייסת VMFAT-501 השאילה ל ITF שזה מרכז פיתוח ה F-35 של חיהא"א.
- BF-19 (על החרטום המספר 14): טייסת VMFAT-501 השאילה את המטוסים BF-19,BF-20 לטייסת VMX-22 של המארינס בבסיס ניו-ריבר לשם ניסויים עם מטוסי האוספרי שלה במסגרת ההכנות לקראת כשרות מבצעית. הניסויים בחנו את התכנות תיפעול שני הכלים האלה יחדיו מאותו כלי שייט.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 22-09-2015 בשעה 11:32.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 22-09-2015, 15:25
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,291
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי yruas שמתחילה ב "KC-130J"

המארינס במסגרת קיצוצי התקציב שלהם והלחימה העיקשת על ה F-35B נאלצו להיות מאד יצירתיים ולהמציא את הגלגל.
קיט ה Harvest Hawk נועד להפוך את המתדלק KC-130J למכונת אש וסיוע צמוד בכדי לייתר את הצורך ברכישת מטוס נוסף (מעין מבצע שניים במחיר אחד).
הקיט כולל יכולת תצפית ועקיבה, שיגור טילי א"ק AGM-114P Hellfire II לטווח ארוך, טילי AGM-175 Griffin לטווח קצר, פצצות GBU-44B ותותח צידי בושמאסטר Mk.44
מערכת הטיווח היא ה AN/AAQ-30 המותקנת בסופר-קוברה Z של המארינס - כך שהכל נשאר במשפחה.




לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.

אגב, לגבי יכולת התימרון לתידלוק של הרפטור יחסית ל F-35B הכל פרופורציות.
כשהמטוסים נאלצים לרדת למהירויות נמוכות כאלה ברור שההטייה הווקטורית מאד עוזרת לרפטור יחסית למטוסים כמו ה F-35, F-15, F-16

אבל במהירויות עוד יותר נמוכות דווקא ה F-35B יוכל לתפקד כשמטוסים אחרים בכלל לא יוכלו לטוס, אבל זה כמעט ולא קורה כי יש מהירויות מינימום לתידלוק ( כ 132mph בגובה 6000 רגל למסוקים)


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 22-09-2015 בשעה 15:40.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 22-09-2015, 14:11
  yruas yruas אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.09.09
הודעות: 450
לא משהו חריף
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Cabrio שמתחילה ב "תודה רבה על הסיקור והתמונות, עשיתי לייק גם לעמוד הפייסבוק שלך."

כשסיימו הם פשוט עשו מעברים מצד לצד - ודאגו להגיע בזווית אל מול הדלת

אני יכול רק לשער שבהשוואה לF22 שגם אותו ראיתי בצורה דומה הא מתמרן בצורה נחותה יותר - לא קשה להבין למה (דחף ווקטורי)

כל מיני השוואות לגבי "לא מתמרן כמו F16" הם לא ממש במקום לדעתי - הוא לא נועד להיות F-16, הוא נועד להיות משהו אחר עם דרישות אחרות


הצורת השוואה המתבקשת לדעתי היא בין F16 בתצורת תקיפה מלאה וF35 בצורה חמקנית נושאת חימוש פנימי -
במשוואה כזו הטענה היא שהם די דומים - ההבדל פה באמת טמון במידת החמקנות, עד כמה הוא חמקן? - אם אי אפשר להינעל עליו - אין צורך במטוס שמתמרן כ-F16

כל הדברים האלו באמת שלא ידועים - או ידועים למתי מעט, מאמין שאנחנו נתחיל לדעת רק כמה שנים אחרי שייכנס אצלנו לשירות - עד אז אני חושב שכל מה שנאמר ע"י "מומחים" שלא טסים במטוס לא באמת שווה הרבה ( דעתי מאוד ממוקדת ליכולות שכביכול יש - במידה ויש - מעולה - אבל זה לא ברור כרגע - ואני מתבסס על מה שאמור להיות)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 28-10-2015, 05:51
צלמית המשתמש של מיצו
  משתמש זכר מיצו מיצו אינו מחובר  
מומחה בתחומי התעופה הצבאית והלוט"ר, ונגיעה אישית לנושא בניית דגמי מטוסים
 
חבר מתאריך: 10.11.02
הודעות: 1,883
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי yruas שמתחילה ב "לא משהו חריף"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי yruas
הצורת השוואה המתבקשת לדעתי היא בין F16 בתצורת תקיפה מלאה וF35 בצורה חמקנית נושאת חימוש פנימי -
במשוואה כזו הטענה היא שהם די דומים - ההבדל פה באמת טמון במידת החמקנות, עד כמה הוא חמקן? - אם אי אפשר להינעל עליו - אין צורך במטוס שמתמרן כ-F16


מעניין לשמוע את דעתך בנושא החמקנות של ה- F-35 בתצורה קרבית. אאל"ט, מבחינת כושר נשיאה פנימי, הוא נושא שני AIM9 בתאים צידיים, ועוד שישה AIM120 או שני AIM120 + שתי פצצות בתאים המרכזיים. מבחינת יכולת תקיפה מדובר, שוב ללא שום התיימרות לדעת יותר מאחרים, בקונפיגורציה די רדודה. אם מוסיפים את עניין הארכת הטווח באמצעות נתיקים, אז ברור למדי שפרופיל תקיפה ממוצע יהיה קרוב לוודאי חייב לכלול תצורה עם מטען חיצוני - בטח כשמדובר ב"מכפיל כוח" כפי שאוהבים לקרוא לו פה.

אז כמה הוא באמת יהיה חמקן בתצורה כזו? עד כדי כך שאותה יכולת חמקנות תשחק בכלל תפקיד כאן?
_____________________________________
---------------------
מיצו
---------------------

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:28

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר