|
14-06-2015, 13:37
|
|
|
חבר מתאריך: 08.03.15
הודעות: 2,269
|
|
אגיב לפי סדר כתיבתך [זה פחות מאמץ, והכתיבה יותר תכנית],
אתה כותב על קלישאות, במקום לכתוב מדוע ה'טיפוח' זו לא הפואנטה. זה שלדעתך אינני מסביר איך מטפחים, לא פוסל האפשרות כי איננו מטפחים נכון, אני מצפה ממך שתתייחס לנקודה: האם אנחנו מטפחים/מחנכים/מכשירים/מעצבים נכון את ילדנו, וכמובן ציין מה הדברים הלא מספיק טובים בדרך שאנו עושים זאת [בתגובה 43 כבר שאלתי אותך שאלות ולא התייחסת ] בכדי שאני אדע מה עליי לכתוב לך.
לדוגמא, האם הכיוון שבנט נותן הוא הכיוון הנכון, האם הלחץ הציבורי [היום הפגנה למען פחות תלמידים בכיתה]לשיפור החינוך הינו יעיל וענייני.
ברמה העקרונית אני כותב יותר על שימוש יעיל בכסף, מאשר על שפיכת כסף.
שימוש בידע- אי אפשר לכתוב בפלטפורמה זו מאמר ממצא בעניין, וקיצור ההסבר כבר ראיתי לא עוזר, אשאל אותך רק, אם עד לפני זמן קצר פירון הכתיב לאן הולכים, והיום בנט מכתיב....האם יש כאן ניצול ידע, או בחירה אקראית של דרך ע"פ טעמו של המחזיק במושכות ? ומאיפה באים האנשים המחליטים במשרד החינוך? מתוך איזה ידע הם מחליטים על הדרך? האם מנוצל הידע הקיים בין מליארדי האנשים בעולם, או יותר נוח לנו להחליט מתוך מה שאנחנו ,מי שגדל בין גדרה לחדרה יודע ?......וכבר כתבתי דוגמאות לפני כן על אי ניצול ידע , ועל הדגשים אחרים מאשר חתירה לשיפור, אם תכוון אותי מה לכתוב [ולא רק תאמר לי כי אני כותב סיסמאות/קלישאות] אולי ארחיב.... כרגע אני כותב על דברים לא סבירים, אם אנשים חושבים כי מה שאני חושב לא סביר הוא כן סביר....אין טעם להציע אלטרנטיבה.
אתה לא קורא אותי נכון [אולי גם משום כי אני לא מדבר ישראלית],אני רחוק מלהתלהב מהחינוך הדרום קוריאני, אני ציינתי עובדה המלמדת עלינו [ולא הצלחתי בזה],וקוריאה זה מקרי, כל משלחת ממקום אחר, היתה מדגימה אותה צורת חשיבה בעייתית של אנשים במשרד החינוך....כל מה שאתה ממשיך לכתוב באותה פיסקה מראה שוב כי ראייתנו שונה....אתה כותב על 'יציאה מהקופסא'....ואני חושב כי היום כולם יסכימו איתך, אבל צריך לכתוב יציאה לאיזה כיוון, אתה כותב על הצלחה ניכרת, ואינני יודע מה אתה מודד....וחוץ מזה לטעמי הנושא היה צריך להיות לא מה טוב פה, אלא מה צריך לשפר, וזה גם על פי תחילת האשכול, שהחל בשחיתות.
'מטרות' - אני כל הזמן מדגיש זאת, ואני כבר מנסה לעצור עצמי, מחשש שזה ישמע כקלישאה/סיסמה,
בפורום זה גם ציינתי דברים בסיסיים, שלא זכו להתייחסות, כך שאין טעם להיכנס לרמה של דוגמאות, ופירוט אם אין הסכמה על הבסיס,
חוץ מזה אם צריכות להיות מטרות, אז איננו מציבים מטרות ולא רק בחינוך, מישהו שלח אותי לקרוא במצעי המפלגות, אך מה שנמצא שם הוא דל, ולא משרת את מה שאנחנו צריכים. הבנת הבעיה- לא מספיק כי אני חושב כי אני מבין הבעיה, אני צריך להעביר דעתי לאחרים, ובכדי להצליח אני בין השאר, שואל שאלות, וע"פ התשובות אני יכול להצביע ולהסביר מה הבעיה.... אך אנשים מעדיפים לא להתייחס לשאלות.
בבסיס מה שקורה כאן הינו חשיבה שונה, הסתכלות אחרת על המציאות, כתיבה המשרתת אגו, רעיונות שאנשים התאהבו בהם......ולכן הסיכוי שמישהו ילמד פה משהו/ישנה דעתו.....הוא קטנטן [וגם בזה רצוי שאני ארחיב...אבל זו תהיה כתיבה בלי סוף, ולכן על פי הפידבק אני אגיב].
נערך לאחרונה ע"י רם אדמון בתאריך 14-06-2015 בשעה 13:57.
|
|