לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #9  
ישן 24-07-2010, 08:51
  אלון5560 אלון5560 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.08
הודעות: 772
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי oxcart שמתחילה ב "קנדה: נטישת CF-18 מול המצלמות"

כדור אש: מטוס קרב התרסק; הטייס נפצע

שניות ספורות לפני שמטוסו של הטייס הקנדי בריאן בווס התרסק במהלך מפגן תעופה, הוא הספיק ללחוץ על כסא המפלט וניצל. צפו בתמונות



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/465x349/1/251/001.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/465x349/1/250/998.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/465x349/1/250/999.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/465x349/1/251/000.jpg]



http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/...&loc=4&tmp=2759
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 24-07-2010, 10:46
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,291
Facebook profile
מאושפז
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי xnir שמתחילה ב "יש דיווחים מה מצבו של הטייס?"

במרכז הרפואי Chinook במחוז אלברטה.
נפצע קלות כתוצאה מתהליך ההפלטה ומאי פתיחה מלאה של המצנח.

ע"פ דיווחי עדי ראיה, המנוע הימני כשל במהלך התרגיל שציינת (High Alfa Pass/Tail sitting) וגרם לא-סימטריה בגובה נמוך, הפלטה והתרסקות.
הטייס בעל עבר עשיר במופעי תצוגה, כ 2000 שעות טיסה על מטוסי קרב מתוכן כ 1200 על ה CF-18
המטוס עצמו עבר לאחרונה השבחה במסגרת תוכנית ההשבחה לצי מטוסי ה CF-18 בעלות של כ 2 מיליארד דולר קנדי.

כך אמר מפקדו בזירה במהלך ריאיון [קישור]



The military may have lost a plane Friday but no one, including the pilot, was seriously injured. Lt.-Col. Midas Vogan, commanding officer of 419 Squadron at Cold Lake and the on-scene commander, said pilot Capt. Brian Bews suffered only minor injuries when he spoke to the media early Friday evening.
“He was very lucid, very clear and comfortable after the ejection. He was taken to the hospital as a precaution just to make sure everything’s good. Our personnel are the most important thing we have in the forces and we take their care seriously,” Vogan said, adding a flight surgeon who specializes in aviation physiology had been brought in to examine Bews. “He should be, or will be very shortly, released from the hospital with very, very minor injuries and this is how these aircraft are designed — to provide a safe escape.”




נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 24-07-2010 בשעה 11:23.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 24-07-2010, 16:56
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "מאושפז"

דבר נוסף המחזק את הדיווח שהמנוע הימני כשל הוא שרק המנוע השמאלי יורק אש בפגיעה בקרקע. דבר המעיד שרק המנוע השמאלי עבד באותה עת.

אם תשוו את התאונה לתאונה המפורסמת הזו,שגם במהלכה כבה המנוע הימני (כתוצאה מפגיעת ציפור) באופן שיצר דחף אסימטרי שהצליל את המטוס לקרקע,אפשר לראות שגם כאן המנוע השמאלי יורק אש באותו אופן.



לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.



לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.


נערך לאחרונה ע"י גיל חזקיה בתאריך 24-07-2010 בשעה 17:13.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 24-07-2010, 20:09
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,291
Facebook profile
ניראה שזה אחד המקרים
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי xnir שמתחילה ב "מה שמחזק מבחינתי את הטענה..."

הבודדים שמטוסים דו מנועיים לא בטוחים כמו החד מנועיים.
כמובן שהכוונה כשמתרחשת תקלה בגובה נמוך.

בהיסטוריה כבר קרו מספר מקרים כאלה שחלקם הסתיים בהצלתו של הטייס/ים (כשההפלטה לכיוון השמיים) וחלקם הסתיימו בצורה טראגית כשההפלטה היתה כלפי מטה.

אחד המפורסמים בטראגיים התרחש ב 25.10.1994, למטוס F-14 שהיה בגישה לנחיתה על הנומ"ט לינקולן קרתה תאונה, הווח"ק קבע שילוב של תקלת מנוע וטעות אנוש.
הטייסת במטוס לוטנט Kara Hultgreen (טייסת הקרב הראשונה של הצי) הגיעה לנחיתה גבוה מידי, היא ביצעה תיקון חד שגרם למדחס המנוע השמאלי להזדקר (התנהגות ידועה של המנוע TF-30) ולאבד דחף דבר שהוביל לא-סימטריה ולנטייה קלה שמאלה.
במקום לסגור מצערת ולגלוש אל הסיפון היא פתחה מבערים, רק הימני ניצת וההטייה שמאלה הפכה לחדה מאד, היא לא הספיקה להודיע לנווט שלה (RIO בשפת אנשי הצי).
ברגע שהוא הבחין בנטייה החדה שמאלה הוא הפעיל את מערכת ההפלטה של שניהם, הוא שיצא ראשון (נווטים תמיד יוצאים ראשונים) ניפלט הצידה ומעט מעלה וצנח בשלום.
היא ניפלטה 0.4 שנ' אחריו כלפי המים, מהחבטה במים נהרגה במקום.
היא קיבלה את ההסמכה שלה כטייסת מבצעית בצי כ 3 חודשים לפני כן בלבד, אשמת טייסת VF-213 היתה שלא הספיקה לאמן אותה על מתאר כזה.
אנשי הטייסת אמרו שטייס מנוסה היה יוצא מזה בשלום כפי שקרה במקרים רבים כאלה בעבר.

רגע ההפלטה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 24-07-2010, 22:44
צלמית המשתמש של שמולביץ אשר
  משתמש זכר שמולביץ אשר שמולביץ אשר אינו מחובר  
מנהל פורום: דגמים לבניה עצמית, סקופים וחדשות, צילום ווידאו, וכן.... הצ'קלקה הכחולה של פרש
 
חבר מתאריך: 01.02.09
הודעות: 6,279
Facebook profile
הי
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי YHS שמתחילה ב ""כאשר יש שילוב קטלני כמו שהיה כאן""

YHS הנכבד.
אולי לפני שקוטלים, רצוי לקרוא, מה שכתוב גם "בין המילים"
אני מציע לקרוא את הפוסט שלי - פעם נוספת, אולי אז תבין מה כתבתי.

ואם עדין לא הבנתה אז כתבתי "נראה לי....."
אולי הדעה שלי לא מקובלת עליך,
אבל זאת עדין דעתי,
מה גם שהנסיון שלי בתעופה צבאית ואזרחית, לא מבוטל, והוא לא רק על לוח השרטוט, (רק שהוא לא רשום בכותרת שלי-מתוך כוונה ברורה מראש)

אני מציע ללמוד מ-DEEPSPACE או מגיל חזקיה, איך עונים בפורום מכובד כזה.
תשובה עניינית, ברורה וממצה, ללא כל "תוספות וצבעים".
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י שמולביץ אשר בתאריך 24-07-2010 בשעה 22:49.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 24-07-2010, 22:50
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
"קוטלים"?
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי שמולביץ אשר שמתחילה ב "הי"

אתה פותר את הבעיה על ידי התקפה עלי? לא קטלתי. הבעתי את דעתי באשר לתגובה שלך, שאינה נכונה ואינה מבוססת.

אתה כתבת: "כאשר יש שילוב קטלני, כמו שהיה כאן, התוצאה היא - אובדן המטוס"

קבעת ("כמו שהיה כאן") והסקת מסקנה.

וקרא שוב את אשר אני כתבתי באשר להיחלצות מהזדקרות. אם תרצה לחלוק עלי מפאת ניסיונך - זו זכותך. אבל אודה להסבר.

תודה לך על "שיעור החינוך".

עוד הערה קטנה: התאור בכותרת, ליד השם שלי לא הוכנס על ידי.
_____________________________________
אֲהוּבָתִי לֹא הָיְתָה בַּמִּלְחָמָה.
הִיא לוֹמֶדֶת הִיסְטוֹרְיָה וְאַהֲבָה
מִגוּפִי, שֶׁהָיָה בִּשְׁתַּים, שָׁלשׁ.


נערך לאחרונה ע"י YHS בתאריך 24-07-2010 בשעה 22:58.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 24-07-2010, 22:01
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי שמולביץ אשר שמתחילה ב "הי"

כפי שאמר הבחור מאליי, לא הייתה כאן הזדקרות אלא טיסה שהיא על סף הזדקרות אך עדיין נשלטת.
כשל המנוע התרחש במהירות שהיא הרבה מתחת למהירות המינימלית לטיסה נשלטת על מנוע אחד.(מהירות שבה אותוריטת ההגאים היא נמוכה מכדי לפצות על הדחף האסימטרי שמספק המנוע).
הגובה הנמוך גזר את דינו של המטוס והפך את ההחלצות לבלתי אפשרית.

הנטישה עברה בהצלחה ממש בקצה גבולות המעטפת של הכיסא.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:15

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר