17-06-2014, 00:52
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
|
|
תלוי באיזה מקום...
בדר"כ מקומות איכותיים יעניקו חווית שירות יוצאת דופן לקהל לקוחותיהם.
במקדונלדס לדוגמא מאוד חשוב להם השירות, כי הם עוברים המון ביקורות (ידידה שלי מנהלת סניף בצפון).
בנוגע למסעדות:
יצא לי לאחרונה לאכול עם אימי במסעדת רק בשר בחיפה, היא הזמינה סינטה ואני נתח קצבים.
מתוך ה400 גרם נתח קצבים שלי, בערך רק 150 גרם היה אכיל - כל השאר (בעיקר מסביב לבשר) היה רצועת שריר \ גומי \ Name it, אז פשוט חתכתי את זה ושמתי את זה על המתקן שהם מגישים את הבשר.
בכל אופן לא חשבנו לבטל את ההזמנה או להתלונן, אחרי שהמלצרית פינתה, הגיעה המנהלת משמרת ואמרה לנו שהיא מזכה אותנו על המנה שלי (מאה ומשהו ש"ח).
היינו קצת בשוק, כי לא באמת התלוננו על המנה, אבל כנראה המלצרית אמרה למנהלת שלא אכלנו את רוב הבשר.
חווית שירות כזאת משאירה לך טעם הרב יותר טוב מכל מאכל אחר שהם מגישים שם, ואני בטוח אחזור לשם שוב, ואמליץ לעוד אנשים.
נ.ב
במוזס עניין השירות גם מאוד חשוב, בגלל זה בסוף הארוחות שלהם הם נותנים כרטיסי גירוד כאלה בתמורה לזה שתהיה לקוח סמוי, ותיתן דיווח אם משהו לא היה טוב.
מגיע להם שאפו על זה.
_____________________________________
|