29-07-2013, 09:33
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
|
|
1. אני לא יכול לתת לך יעוץ משפטי. אני רק יודע שסביר שהספק הישן שלך יתקשר אלייך (ברגע שתתחיל באימות הזהות שלך מול גולן, כך שתתבצע שאילתא מול המחשבים של הספק הישן) - ויתחנן שתישאר אצלו. סביר להניח שה"סוכריה" שהם ינסו לתת לך בשביל שתישאר, היא מחיר גבוה יותר מזה שתקבל אצל הספק שאליו אתה רוצה לעבור (מדוע הם חושבים שמחיר גבוה יותר יגרום לך להישאר - שאלה טובה?). אני כן יכול להגיד לך שלא שמעתי על בעיות. כעקרון, לא אמורות להיות יותר התחייבויות לספק מזה זמן מה. כמובן שאם עשית עסקה וקנית מהספק מכשיר בחיוב-זיכוי, תאבד את היכולת לקבל את הזיכויים, כי כבר אינך מנוי יותר... כמעט תמיד זה עדיין יותר משתלם לעבוד, חרף ה"קנס" הזה...
2. לא. ניתן לקבל את ההגדרות האלה בהודעת סמס, על ידי לחיצה על כפתור באתר של גולן. לאחר מכן בקבלת ההודעה, אתה רק אומר למכשיר שלך להתקין את ההגדרות ששלחו לך. אפשר גם ידנית להגדיר, זה לא מסובך.
3. אין לי מושג, לא משתמש. החבילה די פשוטה, ואני פשוט מניח מראש שאני עובר בחודש את ה 60 דקות ואת ה 10 מגה גלישה. ובכל שיחה שאני עושה, אני מסתכל על הדקות, ואני יודע שהן עולות לי 18 אג' לדקה... אם אתה בחבילה ללא הגבלה, בכלל אין טעם לעקוב, כי ממילא אתה משלם מחיר ידוע מראש... סמסים בחינם בכל מקרה (גם בחבילת 9.99)
4. אתה מתכוון ללעבור בין שני המסלולים של ה 9.99 וה 99 ללא הגבלה (אין באמת חבילות, לא קונים "בנק דקות" שחייבים לממש...) - כן - עושים הכל דרך האתר. למעשה, אתה יכול לעשות את זה רק דרך האתר, נדמה לי. איזה סוג של חיוב שלא ביקשת אתה יכול לבקש לבטל? בגולן אין סעיפים נוספים מעבר למסלול ולדקות שימוש שאתה יכול לשלם עליהם, ככה שאי אפשר להוסיף לך "בטעות" שירותים שאינך צריך, כמו בחברות אחרות... ולכן גם אין מה לבטל. אתה כן יכול לחסום דברים מסויימים (כמו שיחות למספרי פרימיום, שיחות לחו"ל), ולקבוע מי ספק השיחות הבינ"ל שלך. הכל דרך האתר.
5. אתה יכול, אבל לא בטוח ש 99 ש"ח (שזה המסלול השני שיש) משתלם לך. בשביל שזה ישתלם, ובהנחה שאינך משתמש באינטרנט מעבר ל 10MB, אתה בעצם צריך לבצע שיחות ב 89 שקלים, כלומר כמעט 500 דקות בחודש. שים לב, ששינוי מסלול בגולן הוא רק במחזור החיוב (שהוא כמדומני ב 25 לחודש) - מה שאומר שאם תבקש מעבר ב 26 לחודש, זה יקרה רק כמעט חודש לאחר מכן. זה מה יש
6. לא. עד שלא מבוצע הניוד בפועל - לא קורה כלום. אתה נשאר עם הסים הישן, עם המספר הקיים. כשהניוד מתבצע, הסים הישן שלך יצא מכלל פעולה (המכשיר יראה הודעת NO SERVICE), ואז אתה פשוט מחליף את הסימים, וזהו. שים לב שאינך יכול לא להפעיל את הסים למשך תקופת זמן ממושכת - בתוך זמן מסויים, יתחיל החיוב שלך, בין אם השלמת את הניוד ובין אם לא (לא זוכר כמה ימים, בדוק באתר). לפיכך - אל תזמין סים כדי שישב בארון בלי לנייד. תזמין רק אם אתה מתכוון לנייד באמת.
7. יש להם מתגים עצמאיים בשני אתרים בישראל. האנטנות, ברובן, עדיין בהסכם מול סלקום, כפי שכתבתי בהודעה הקודמת. לפיכך הכיסוי כמו הכיסוי של סלקום.
עריכה: לגבי #3, נכנסתי עכשיו פעם ראשונה בגלל ששאלת. ככה זה נראה:
|