03-08-2012, 16:01
|
|
|
חבר מתאריך: 08.02.12
הודעות: 209
|
|
צינתור....
שלום לכולם.
אז כמו שכתבתי מיסכתי את החלונות, החלון הקדמי של תא הטייס מוסך לאחר טבילה בסס"פ וייבוש.
כתוצאה מהלחץ שהפעלתי על החלונות הקטנים בזמן המיסוך, וכתוצאה מכמות דבק לא מספיקה, החלונות התכופפו פנימה, אך לא נפלו לגמרי. לאחר מספר נסיונות יישור, הבנתי שאין ברירה, והחלטתי על ניתוך צנתור...
החלנותו המכופפים. במציאות זה היה קצת יותר פנימה ממה שרואים פה.
קדחתי שני חורים בגג המטוס (בשביל שני הצדדים- למעלה רואים רק צד אחד. החורים נקדקו בזוית, כאשר כל פעם עבדתי בעזרת החור הרחוק מהחלון שצריך ליישר)
ובעזרת חוט חשמל שהוחדר, עם מצלמה בקצהו (סתם..), דחפתי את החלונות למקומם. לאחר מכן השחלתי דרך החורים (שנקדחו בזוית) את המחט של הדבק והוספתי דבק.
החורים נסתמו בעזרת פוטי, שייפתי - אבל עוד לא סיימתי עם השיוף-מילוי.
הדבקתי את המגלשיים למטוס- סיוט!!
על כל מגלש יש 2 נק' חיבור, ועל המטוס 3 בכל צד, צריך לשים בכל הנק' הנ"ל דבק ולהחזיק באמצע, במקביל ובגובה הנכון... לאחר מכן הוספתי את הסולמות
אבל....
המטוס הזה חייב המון משקל מקדימה. במציאות המנוע נותן את האיזון, אבל לא בדגם...
אין לי מושג למה, אבל בתא הטייס, עם סגירתו, שמתי 5 גרם בלבד והמטוס עומד על זנבו....
בבדיקה חיצונית שעשיתי, צריך כ13 גרם על כל מגלש, כשהמשקל הזה צריך להיות מרוכז בשטח די קטן.
כרגע עומדות על הפרק 2 אפשרויות:
א. לפתוח פאנל בכל מגלש, להוסיף משקולת ולסגור.
ב. להדביק את הדגם לבסיס.
במידה ואבחר באפשרות השניה, קיימת אפשרות שעוד צריך לבדוק- לעשות בסיס של גלים (מטוס בנחיתה).
מה אתם אומרים? הייתי שמח לעשות בסיס ימי, השאלות הן:
1. איך יוצרים בסיס ימי? (ראיתי שעובדים עם ג'ל אקרילי- איך עובדים ועם מה עוד? צבעים וכו'...)
2. האם זה לא קצת מעל הפופיק?
שבת שלום
נעם פישר
|