לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 05-03-2013, 13:14
צלמית המשתמש של benny.zhit
  benny.zhit benny.zhit אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.01.09
הודעות: 8,466
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי benny.zhit שמתחילה ב "בעיית ניווט GPS בגולן"

טוב, אז את אותה שאלה שפרסמתי כאן, שלחתי גם במייל לשירות לקוחות של "גולן טלקום".
גם שם לא ממש הרגישו צורך לענות לי (ההבדל, כמובן, הוא ששם להבדיל מכאן, הם מקבלים ממני כסף על זה). אחרי יומיים בלי מענה במייל התקשרתי לשירות הלקוחות הטלפוני שלהם.
להפתעתי הצלחתי לקבל מענה יחסית מהר (שמעתי שמועות על כך שכמעט אי אפשר להשיג אותם בטלפון). התשובה שקיבלתי הייתה "אנחנו לא תומכים ב-GPS. אם עובד לך אז יופי, ואם לא אז לא." כשביקשתי פירוט/הסבר קצת יותר רציני, נעניתי בשלילה. כשאמרתי לנציגת השירות שאם זה המצב, אז אני אעבור לחברה אחרת, שכן תומכת ב-GPS התשובה שלה הייתה "תעשה מה שאתה חושב לנכון". אפשר לציין גם שבשום שלב היא לא הרגישה צורך להתנצל על זה שלא חזרו לפנייה שלי במייל.
אני עם גולן גמרתי. אעזוב אותם בימים הקרובים.
_____________________________________
Vi Veri Veniversum Vivus Vici

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 15-03-2013, 11:09
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי benny.zhit שמתחילה ב "בעיית ניווט GPS בגולן"

סורי שלא שמתי לב לאשכול עד עכשיו...

תיכנס להגדרות APN של ה 3G

ב APN Type תכתוב כך: default,supl - ואז תכבה ותדליק את המכשיר

תראה אם זה עוזר...

בכל מקרה, גולן, עד כמה שיכולתי לראות, לא חוסמים שום דבר (ואין להם ממש סיבה לעשות חסימה שכזו - א. זה צורך ממש מעט מידע, חד פעמית, כשפותחים את ה GPS, ו-ב. אין להם אפליקציה יקרה בתשלום חודשי כמו שיש לחברות אפ"ס, שלהן כן יש אינטרס שכזה... ג. סינון תעבורה יאט את הרשת, ואינו מועיל להם - ממש לא איכפת להם הרי במה אתה משתמש - אתה הרי משלם פר מגה [או שיש לך חבילה שבה אתה משלם מראש על 3GB... שאם ניצלת אותם, אתה יורד למהירות חסרת משמעות מבחינת צריכת רוחב פס...]).

הם לא אמורים לתת תמיכה ל GPS, שאיננו שירות סלולרי. בדיוק כמו שהם לא אמורים לתת תמיכה לאפליקציות שאתה מוריד מחנות האפליקציות. זה דברים שאתה עושה על המכשיר שלך, והם לא שירות תמיכה בחינם לדברים שמגיעים מצד ג'. לכל הפחות אתה יכול לבקש תמיכה בבעייה באינטרנט (אי הגעה לשרת AGPS) - אבל זה לא מה שביקשת מהם...

אגב, הבעייה הזו היא 100% אצל ספקי ה firmware לסלולריים והצורה שבה כל המנגנון הזה של AGPS עובד. למשל - אני אכלתי הרבה קש עד שגיליתי שבברירת מחדל, השרת של נוקיה שמספק את שירות ה AGPS, פשוט רוב הזמן למטה. העובדה שהמכשיר לא מתריע על כך, היא די שערורייתית (ועד היום לא יצא לי לראות אף מערכת הפעלה שמתריעה...)

שים לב: אם היית אצל מפעיל אחר, והמכשיר שלך ממנו, ייתכן שבתוכנת המכשיר מוגדר שרת AGPS של המפעיל, ואולי הוא חסום ממפעילים אחרים (למשל כי הוא ברשת פנימית...) - יצא לי למשל לראות שרת של פלאפון מוגדר במכשירים שנמכרו על ידי החברה. במקרה זה, עלייך לשנות את כתובת שרת ה AGPS ל: supl.google.com - שפתוח כמובן לכולם. (וגם כאן, רצוי לכבות ולהדליק את המכשיר)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 20-03-2013, 10:23
צלמית המשתמש של benny.zhit
  benny.zhit benny.zhit אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.01.09
הודעות: 8,466
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "סורי שלא שמתי לב לאשכול עד..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי שימי
תיכנס להגדרות APN של ה 3G

ב APN Type תכתוב כך: default,supl - ואז תכבה ותדליק את המכשיר

תראה אם זה עוזר...

איך אני עושה את זה?
בשדה של ה-APN type מופיעות לי רק שלוש אופציות לבחור מתוכן (internet, MMS, internet + MMS), ואין אפשרות לכתוב משהו אחר.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי שימי
הם לא אמורים לתת תמיכה ל GPS, שאיננו שירות סלולרי. בדיוק כמו שהם לא אמורים לתת תמיכה לאפליקציות שאתה מוריד מחנות האפליקציות. זה דברים שאתה עושה על המכשיר שלך, והם לא שירות תמיכה בחינם לדברים שמגיעים מצד ג'. לכל הפחות אתה יכול לבקש תמיכה בבעייה באינטרנט (אי הגעה לשרת AGPS) - אבל זה לא מה שביקשת מהם...

שמע, יכול להיות שאתה צודק, והם באמת לא אמורים לתת תמיכה לזה, אבל בתור לקוח לא ממש מעניין אותי מה הם אמורים לעשות ומה לא. אני יודע בוודאות שזה קשור איכשהו לרשת הסלולרית שבה אני נמצא, כי לפני שעברתי, עם כרטיס סים של סלקום ועם אותו מכשיר הכל עבד יופי, ועכשיו זה לא עובד\ והרשת מלאה באנשים שנמצאים באותו מצב. יתכן בהחלט שזו זכותם המלאה לא לתת תמיכה בנושאי GPSת אבל באותה מידה זו זכותם של הלקוחות לעבור לחברה אחרת בה ה-GPS עובד בלי בעיות.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי שימי
שים לב: אם היית אצל מפעיל אחר, והמכשיר שלך ממנו, ייתכן שבתוכנת המכשיר מוגדר שרת AGPS של המפעיל, ואולי הוא חסום ממפעילים אחרים (למשל כי הוא ברשת פנימית...) - יצא לי למשל לראות שרת של פלאפון מוגדר במכשירים שנמכרו על ידי החברה. במקרה זה, עלייך לשנות את כתובת שרת ה AGPS ל: supl.google.com - שפתוח כמובן לכולם. (וגם כאן, רצוי לכבות ולהדליק את המכשיר)

בעיקרון המכשיר מחנות פרטית, אבל ליתר בטחון, איפה אני משנה את כתובת שרת ה-AGPS?

תודה רבה על העזרה.
_____________________________________
Vi Veri Veniversum Vivus Vici

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 20-03-2013, 22:01
  משתמש זכר Vladin Vladin אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.10.12
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי benny.zhit שמתחילה ב "[QUOTE=שימי] תיכנס להגדרות..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי benny.zhit
שמע, יכול להיות שאתה צודק, והם באמת לא אמורים לתת תמיכה לזה, אבל בתור לקוח לא ממש מעניין אותי מה הם אמורים לעשות ומה לא. אני יודע בוודאות שזה קשור איכשהו לרשת הסלולרית שבה אני נמצא, כי לפני שעברתי, עם כרטיס סים של סלקום ועם אותו מכשיר הכל עבד יופי, ועכשיו זה לא עובד\ והרשת מלאה באנשים שנמצאים באותו מצב. יתכן בהחלט שזו זכותם המלאה לא לתת תמיכה בנושאי GPSת אבל באותה מידה זו זכותם של הלקוחות לעבור לחברה אחרת בה ה-GPS עובד בלי בעיות.

איך אתה יודע בוודאות שזה קשור לרשת הסלולרית שבה אתה נמצא? מפני שזה הסטטוס קוו ברשתות הותיקות? זה לא אומר כלום. זכותם לא לתת תמיכה לשירותי צד ג' כמו ששימי ציין (כמו חברות תשתית לאינטרנט, שלא בהכרח נותנות שירות תמיכה בראוטרים שלא שלהם). וכמו שאמרת, זכותך לנתק קשר מהחברה. בגלל זה הנציגה גם אמרה לך "תעשה מה שאתה רואה לנכון".

עם זאת, אני מסכים איתך שהיחס שקיבלת היה לא אדיב והיה מקום להגיב אחרת.

לדעתי עדיף להם להפעיל בעצמם שירות תמיכה בתשלום, או לחלופין לשתף פעולה עם שירותי חוץ שיתנו תמיכה (בתשלום) מקצועית בתפעול מכשירים. אחרי הכל לא כל אחד צריך את השירותים האלה, ואין סיבה שאנשים כאלה יסבסדו תמיכה טכנית לאנשים שזקוקים לתמיכה מהסוג הזה.

כמשל לדברים שלך - בזמן הקצר שעבדתי בחברה סלולרית היו קשישים שחשבו שתפקיד החברה ללמד אותם לתפעל סמארטפון... לא שאני בא להשוות את הבעיה שלך לשלהם, אבל לכל לקוח יש ציפיות שונות מבחינת שירות ותמיכה טכנית, ויש שירותים שלא כדאי שיהיו בתוכנית הקולקטיבית מטעמי הוגנות כלפי הרבה לקוחות שלא משתמשים בשירותים אלה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:17

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר