לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 21-06-2011, 19:35
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי pack leader שמתחילה ב "מעניין ..........."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי pack leader
הנחת הייסוד שלי היא שמדובר ב AWACS לצבא צרפת ע"ב A320 הם אף פעם לא התלהבו מציוד אמריקני והראדרים של אלתא ברמה גבוהה ובעלי יכולות רשת תואמת נאט"ו .
אין שום סיכוי שחיל האויר יקנה בורג מאיירבאס אנחנו עמוק במיטה עם בואינג ולא רק במטוסים
חברות התעופה האזרחיות זה סיפור אחר אל על גם שפוטה של בואינג (לא שיש בזה משהו רע)
אבל החברות הקטנות בהחלט יכולות לרכוש איירבסים .

מכיוון שזה פרויקט של שנים רבות אני כלל לא בטוח שאין סיכוי שזה יקרה..
נכון, בתמונה כיום אין סיכוי שזה יקרה..אבל מי יושע מה יהיה עוד 5-10 שנים? האם עדיין נהיה תלויים בדולר סיוע אמריקאי או שדברים ישתנו? אי אפשר לדעת וזה לא תלוש מהמציאות שדברים ישתנו...
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 21-06-2011, 19:35
  Alex33 Alex33 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 321
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי לבני שמתחילה ב "האם נפתח סוף סוף פרק חדש בין ישראל ליצרן האירופי איירבאס?...."

תעשייה אווירית ואיירבוס: הסכם ענק לייצור משותף של מטוסי התראה


ההסכם נחתם בסלון האווירי בפריז, ומשקף פוטנציאל עסקי של מאות מיליוני דולרים
עמיר רפפורט
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.israeldefense.co.il/_Pics/pixel.gif]

21/6/2011
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.israeldefense.co.il/_Pics/pixel.gif]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.israeldefense.co.il/_Uploads/dbsarticles/_cut/SA0000_0244x0240x0072_000xFFFFFF_air@jpg.jpg]
המטוס הרב משימתי AEW C295 (צילום: תעשייה אווירית לישראל)
בטקס מיוחד שנערך בסלון האווירי בפריז נחתם בצהריים הסכם בין התעשייה האווירית הישראלית ובין יצרנית המטוסים האירופית Airbus Military על ייצור מטוס חדש להתראה ולגילוי מוקדם. ככל הידוע, המטוס מיועד לשיווק במספר מדינות, ככל הנראה בדרום אמריקה. מומחים בסלון האווירי העריכו היום את הפוטנציאל העסקי של העסקה החדשה במאות מיליוני דולרים.

Airbus Military היא חברת בת של יצרנית המטוסים האירופאית הגדולה Airbus, ומרכזה בספרד. על פי ההסכם שגובש ייוצר מטוס משותף רב משימתי AEW C295 שישמש מטוס למשימות התרעה מוקדמת ובקרה אווירית (AEW&C- Airborne Early Warning and Control).

אבטיפוס של המטוס החדש מוצג בתערוכה. הוא משלב מערכות התרעה ובקרה מתוצרת אלתא מערכות, חטיבה וחברה בת של התע"א, המותקנות על מטוס תובלה מתוצרת החברה האירופאית. המערכת העיקרית בחליפה זו, היא מכ"מ סריקה אלקטרונית אקטיבית (AESA - Active Electronically Scanned Array) מהדור הרביעי בשילוב זיהוי עמית/טורף (זע"ט). המערכת מספקת תמונת קרב אלקטרונית בזמן אמת (EOB – Electronic Order of Battle) בזירה האווירית והימית. התקשורת במטוס, מותאמת לפעולות בסביבה רשתית (NCO – Network Centric Operations), ומבטיחה יכולת פעולה משותפת עם כוחות ידידותיים בכל זירת התרחשות.

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.israeldefense.co.il/_uploads/extraimg/paris4(3).jpg]

ניסים הדס, סמנכ"ל התע"א ומנכ"ל אלתא אמר לאחר החתימה כי "המצב היום בעולם מדגיש את הצורך במטוסי משימה מתקדמים לצורך התרעה מוקדמת. בעזרת שילוב כוחות עם שותפתינו האירופאית, אנו מציעים ללקוחותינו את הפתרון הנכון עם הטכנולוגיה החדישה ביותר. היכולות המיוחדות המשותפות של אלתא ושל Airbus Military בתחומי המכ"מים, המטוסים והאינטגרציה ביניהם, מאפשרות לנו לספק מוצר מצוין העונה על צרכי השוק".

דומינגו אורינה (Domingo Ureña), מנכ"ל Airbus Military אמר כי "קיים ביקוש בשוק הגנת המולדת והגנה אווירית, למטוסי משימה בגודל בינוני במחיר סביר. שיתוף הפעולה בין אלתא ו- Airbus Military, המשלב יכולות הנדסיות מעולות וניסיון רב תחומי, מאפשר להן להציע לשוק פתרון יעיל וכדאי, הראשון מסוגו בנתח שוק זה".

האבטיפוס הראשון כולל מדגים של ה- Rotodome, ביצע לאחרונה טיסות ניסוי, בהן המריא ממתקני Airbus Military בסיביליה, ספרד. לדברי התעשייה האווירית, הבדיקות הראשונות הוכיחו כי תצורת המטוס החדש אווירודינאמית וכי זו פלטפורמה מצוינת למטרת משימות מיוחדות. טיסות הניסוי נמשכות בימים אלה.

במקביל, אלתא ו-Airbus Military עורכות בימים אלו ניתוחים הנדסיים לשילוב חליפת המשימה, כולל מכ"מ ה- AESA וחיישנים נוספים.

יצויין, כי מערכות ההתראה והבקרה האווירית של אלתא כבר מותקנות על פלטפורמת מטוס מנהלים מסוג G550 מתוצרת חברת "גאלפסטרים" האמריקאית, (מערכת ה-CAEW -Conformal Airborne Early Warning, המכונה בחיל האוויר הישראלי "עיטם") וכן על מטוס תובלה רוסי מסוג אילושין 76 (מערכת המכונה AWACS). מטוסים אלו נמצאים בשימוש מבצעי מוצלח אצל לקוחות בארץ ובחו"ל.



http://www.israeldefense.co.il/?Cat...3&ArticleID=502
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 21-06-2011, 19:55
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
מידע אלתא ואיירבוס מפתחות וישווקו ביחד מטוס התראה ובקרה אווירית
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי לבני שמתחילה ב "האם נפתח סוף סוף פרק חדש בין ישראל ליצרן האירופי איירבאס?...."

אלתא ואיירבוס מפתחות, וישווקו ביחד, מטוס התראה ובקרה אווירית
בתערוכה נחשפה לראשונה תצורה חדשה של מטוס רב משימתי AEW C295 למשימות התרעה מוקדמת ובקרה אווירית. על המטוס כבר מותקנות מערכות של אלתא ובוא הספיק לטוס בטיסות ניסוי.


התעשייה האווירית (תע"א) ו- Airbus Military, חברת הבת לתחום הצבאי של Airbus, יצרנית המטוסים הגדולה מאירופה, חושפות היום בסלון האווירי תצורה חדשה של מטוס רב משימתיAEW C295 שישמש מטוס למשימות התרעה מוקדמת ובקרה אווירית (AEW&C- Airborne Early Warning and Control).

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
מטוס ה-C295 AEW בטיסה. צילום: Airbus Military


אבטיפוס של המטוס החדש המוצג בימים אלו בתערוכה, מצויד בחליפת מערכות התרעה ובקרה מתוצרת אלתא מערכות, חברה בת של התע"א. המערכת העיקרית בחליפה זו, היא מכ"מ סריקה אלקטרונית אקטיבית (AESA - Active Electronically Scanned Array) מהדור הרביעי בשילוב זיהוי עמית/טורף (זע"ט). המערכת מספקת תמונת קרב אלקטרונית בזמן אמת (EOB – Electronic Order of Battle) בזירה האווירית והימית.
התקשורת במטוס, מותאמת לפעולות בסביבה רשתית (NCO – Network Centric Operations), ומבטיחה יכולת פעולה משותפת עם כוחות ידידותיים בכל זירת התרחשות.

התע"א וAirbus Military חתמו היום (21.6.2011) בתערוכה בלה בורז'ה, על מזכר הבנות ובמסגרתו ייפתחו וישווקו במשותף את מטוס ה-C295 AEW . בכך יצטרף מטוס זה למגוון מוצרים של מטוסי משימה להתרעה ובקרה אווירית של אלתא וכמו כן ירחיב את מגוון מטוסי המשימה של Airbus Military.

ניסים הדס, מנכ"ל אלתא, אמר במעמד החתימה: "המצב היום בעולם מדגיש את הצורך במטוסי משימה מתקדמים לצורך התרעה מוקדמת. בעזרת שילוב כוחות עם שותפתנו האירופית, אנו מציעים ללקוחותינו את הפתרון הנכון עם הטכנולוגיה החדישה ביותר. היכולות המיוחדות המשותפות של אלתא ושל Airbus Military בתחומי המכ"מים, המטוסים והאינטגרציה ביניהם, מאפשרות לנו לספק מוצר מצוין העונה על צרכי השוק".

דומינגו אורינה (Domingo Urena), מנכ"ל Airbus Military ציין כי "קיים ביקוש בשוק הגנת המולדת והגנה אווירית, למטוסי משימה בגודל בינוני במחיר סביר. שיתוף הפעולה בין אלתא ו- Airbus Military, המשלב יכולות הנדסיות מעולות וניסיון רב תחומי, מאפשר להן להציע לשוק פתרון יעיל וכדאי, הראשון מסוגו בנתח שוק זה".

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
מטוס ה-
C295 AEW בטיסה. צילום: Airbus Military

האבטיפוס הראשון, כולל מדגים של ה-
rotodome, מבצע לאחרונה
(מה 8 ביוני) טיסות ניסוי וממריא ממתקני Airbus Military בסיביליה, ספרד. הבדיקות הראשונות הוכיחו כי תצורת המטוס החדש אווירודינאמית וכי זו פלטפורמה מצוינת למטרת משימות מיוחדות.

אלתא וAirbus Military עורכות בימים אלו ניתוחים הנדסיים לשילוב חליפת המשימה, כולל מכ"מ ה- AESA וחיישנים נוספים.

C295 AEW עונה לראשונה על הצורך בפלח שוק חדש בתחום מטוסי AEW&C בגודל בינוני.
זהו מטוס עמיד ומודולארי, המכיל מגוון מערכות וחיישנים שונים: מכ"מ רב משימתי להגנה אווירית, עמדות שליטה ובקרה, מערכות מודיעין אלקטרוני (
ESM – Electronic Support Measures), מערכת להגנה עצמית. המטוס אף נושא חליפת תקשורת מקיפה כולל תקשורת לוויינית.


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
מנכ"ל אלתא, ניסים הדס ודומינגו אורינה, מנכ"ל איירבס מיליטרי בטקס גלילת המטוס בתערוכה
.
צילום: התעשייה האווירית



הדור החדש של מטוסי ה- C295 נבחר כפלטפורמה האידיאלית לטובת הסבתו למשימות התרעה מוקדמת ובקרה אווירית. הוא מבצע משימות צבאיות ואזרחיות כמו תובלה אווירית צבאית, סיוע הומניטארי, משימות בתחום הגנת המולדת, סיור ימי, ניטור סביבה, מעקב אחר משאבי טבע ועוד. C295 משתייך למשפחת מטוסי תובלה בגודל קטן עד בינוני הכוללת גם את מטוסי C212 ו‑CN235.


אלתא נחשבת למובילה עולמית בתחום מטוסי משימה. מערכות ההתראה ובקרה האוירית של אלתא מותקנות על פלטפורמת מטוס מנהלים מסוג
G550 מתוצרת חברת "גאלפסטרים" האמריקאית, (מערכת ה-CAEW [Conformal Airborne Early Warning] המכונה בחיל האוויר הישראלי "עיטם") וכן על מטוס תובלה רוסי מסוג אילושין 76 (מערכת המכונה AWACS). מטוסים אלו נמצאים בשימוש מבצעי מוצלח אצל לקוחות בארץ ובחו"ל.
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il


נערך לאחרונה ע"י יוסיפון בתאריך 21-06-2011 בשעה 20:08. סיבה: הוספת תמונה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 23-06-2011, 13:04
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
גם ב YNET - איירבוס: נפתח עם התעשייה האווירית מטוס ביון
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי לבני שמתחילה ב "האם נפתח סוף סוף פרק חדש בין ישראל ליצרן האירופי איירבאס?...."

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4085320,00.html

תהיה זו הפעם הראשונה שחברת ישראלית משתפת פעולה עם הזרוע הצבאית של יצרנית המטוסים האירופית. אלתא תתרום מערכות בקרה ושליטה שתעניקו למפעילי המטוס תמונת מצב אווירית, ימית ואלקטרונית בזירה

יצרנית המטוסים האירופית "איירבוס" תשתף פעולה עם התעשייה האווירית בפיתוח מטוס ביון להתרעה ושליטה - כך סוכם בשולי הסלון האווירי בפריז. דוברת איירבוס מיליטרי - הזרוע הצבאית של החברה - מסרה אחר הצהריים (יום ג') כי תהיה זו הפעם הראשונה שיצרנית המטוסים תשתף פעולה עם חברה ישראלית בפרויקט צבאי.

המטוס ינטר את המרחב האווירי באמצעות מכ"מ שיתריע מפני התקרבות של כלי טיס עוינים. כמו כן, ישמש המטוס החדש כפלטפורמה לבקרה ושליטה שתעניק למפעיליה תמונת מצב אווירית, ימית ואלקטרונית בזירה. מדובר למעשה בנגזרת של מטוס התובלה C-295 המיוצר על-ידי איירבוס ונמצא בשימוש יותר מ-10 מדינות ברחבי העולם. מדובר במטוס בסדר גודל בינוני שיצטרף לפלטפורמות קטנות יותר C212 ו-CN235.

איירבוס כבר חשפה מוקדם יותר החודש דגם של המטוס הכולל שני מנועי טורבו סילון. כיפת המכ"מ המסתובבת בחלקו האחורי של גוף המטוס תסופק על-ידי אלתא ותכלול מערכת מתקדמת לזיהוי עמית/טורף וחיישנים נוספים. לדברי יצרנית המטוסים האירופית, טיסות ניסוי ראשונות, שהתקיימו בספרד, מצאו יכולות אווירודינמיות מצוינות המאפשרות למטוס לשמש לצורכי מודיעין.

על ההסכם חתמו נשיא מנכ"ל אלתא, ניסים הדס, עם מנכ"ל הזרוע הצבאית של איירבוס דומינגו אורניה. "אנו מבחינים בדרישה גוברת להתרעה מוקדמת עבור הגנה אווירית וביטחון לאומי. שיתוף הפעולה עם התעשייה האווירית של ישראל, יפגיש את יכולות ההנדסה המצוינות והניסיון שנרכש בשתי החברות", אמר אורניה.

ניסים הדס אמר כי "זירות המלחמה החדשות ברחבי העולם מדגישות את הצורך בצי מטוסים למשימות מיוחדות. אנו בטוחים כי באמצעות שיתוף הפעולה הזה, נעניק לשוק את הפיתרון הנכון עם הטכנולוגיה הנכונה".
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 25-06-2011, 19:40
צלמית המשתמש של ISHPUZ
  ISHPUZ ISHPUZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.04.05
הודעות: 5,100
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי YHS שמתחילה ב "לא. המטוס לא ישרת בחיל האוויר"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי YHS
בכלל, אני לא אופטימי יותר מידי לגבי המטוס והמערכת. זה מעין "אייוואקס" לעניים. מטוסי מדחף אחרים שהוצעו למשימה זו לא צלחו.
למה? לדיה הייתה קריירה ארוכה ועד כמה שידוע לי די מוצלחת. למעשה, הדיות שלנו עדיין בשירות במקסיקו. ויש גם איזה סאאב טורבופרופ שנמכר לכל מיני מדינות עולם שלישי שעושה את העבודה הזו.
הכל שאלה של כמה איוואקס וכמה עניים. אם האיירבאס הזה יהיה משמעותית יותר זול ופשוט לרכישה ותפעול ממובילי הקטגוריה אז יכול להיות שהוא יצליח להימכר במספרים זעומים לכל מיני חילות אוויר שעדיין מפעילים כפירים.

עוד נקודה זה היכולת למכור בלי אישור בכתב מהדוד סם, למרות שגם אם אנחנו לא מוכרים ציוד עם מקור אמריקאי אנחנו עדיין לא לגמרי משוחררים מלבקש רשות (כמו בסיפור הפאלקון הסיני), אז לא יודע אם פה יש איזה שהוא חופש.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 25-06-2011, 19:52
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
לדיה היתה קריירה ארוכה ומוצלחת
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי ISHPUZ שמתחילה ב "[QUOTE=YHS]בכלל, אני לא..."

בחיל הים של ארה"ב. כי היא סיפקה בקרה והגנה אווירית לצי. בחיל האוויר הישראלי תקופת שרותה היתה קצרה יחסית והיא נקנתה בשל צרכים מבצעיים דחופים. עובדתית היא יצאה משרות ולא היה אף תחליף לתקופה ארוכה.
המגבלה העיקרית של מטוסי מדחף היא הגובה הנמוך. למה משמשות הדיות במקסיקו? למניעת חדירות של אמריקאים? בדקת כמה מטוסי סאאב נמכרו? נדמה לי שלא הרבה (לא בדקתי ספציפית. אני בונה על הזכרון). ההרקולס, שנמצא במספר צבאות, לא נבחר כאייוואקס, למרות היתרונות הלוגיסטיים שבכך. איני אומר שלא ימכרו כלל 295, אבל לדעתי זה יהיה במספר זעום מאד. כלכלית, אני מניח שמי שצריך יעשה את החישובים הנכונים.
_____________________________________
אֲהוּבָתִי לֹא הָיְתָה בַּמִּלְחָמָה.
הִיא לוֹמֶדֶת הִיסְטוֹרְיָה וְאַהֲבָה
מִגוּפִי, שֶׁהָיָה בִּשְׁתַּים, שָׁלשׁ.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 25-06-2011, 23:49
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
אהממ.. הייתי צריך לפרסם לפני שבוע (19.6), ולא יצא. עכשיו זה רלוונטי לדיון שלכם
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי YHS שמתחילה ב "לדיה היתה קריירה ארוכה ומוצלחת"

התעשייה האווירית סיפקה מטוס איסוף מודיעין נוסף ללקוח אמריקה הלטינית
מטוסים קלים למודיעין, תצפית וסיור של אלתא מערכות, נמצאים בשימוש לקוחות שונים בעולם, בעסקאות שסכומן מוערך בכ- 100 מיליון דולר


התעשייה האווירית (תע"א) סיפקה לאחרונה מטוס מודיעין קל נוסף ללקוח מאמריקה הלטינית.
על המטוס מותקנת מערכת
ELI- 3120מתוצרת אלתא, והוא מיועד למשימות איסוף מודיעין, תצפית וסיור של כוחות שיטור ואכיפת חוק למניעת ייצור סמים, הברחת נשק, סחורות וסמים, הגירה בלתי חוקית, זיהום סביבתי וכריתת יערות.
המטוס 350 – BeechCraft שסופק, מאובזר באמצעים שונים כדוגמת: מערכת איסוף מודיעין תקשורת (COMINT), ערוץ תקשורת מיקרוגל, שניהם מתוצרת אלתא וכן מטע"ד אלקטרו אופטי מיוצב לראיית יום/ לילה מסוג MOSP(Multi-mission Optronic Stabilized Payload) מתוצרת תממ, מחטיבת מערכות טילים וחלל של התע"א.
מטוסים אלו נמצאים בשימוש לקוחות שונים בעולם בעסקאות שסכומן מוערך בכ- 100 מיליון דולר.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
עיבוד מחשב: מטוס סיור קטן מצויד במערכת ELI 3120 (צילום: תע"א, גרפיקה: יוסיפון)

בשל הגבלות של רשות התעופה האזרחית בארצות הלקוחות, לא ניתן להפעיל מטוסים ללא טייס (מל"ט) לביצוע כל המשימות הדרושות, ולכן לקוחות מעדיפים להפעיל מטוסים קטנים וקלים כתחליף למל"טים.

אלתא מערכות מציעה ללקוחותיה תצורות מורחבות של מטוס זה, הכוללות גם מכ"מ סיור ימי, מכ"מ מודיעין חזותי מסוג
SAR, תקשורת לוויינים (תקש"ל) ועוד.
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 25-06-2011, 23:54
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי יוסיפון שמתחילה ב "אהממ.. הייתי צריך לפרסם לפני שבוע (19.6), ולא יצא. עכשיו זה רלוונטי לדיון שלכם"

אז אמנם ISR ולא AEW אבל עדיין מטוס מדחף

אגב, את העיבוד הגראפי של התמונה עשיתי בגלל שבתמונה של התע"א המטוס מגיע מודבק על רקע ציור פסטורלי של שמיים תכולים ושדות מישוריים:

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.iai.co.il/sip_storage/FILES/1/38141.jpg]
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:03

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר