06-11-2012, 19:05
|
|
|
|
חבר מתאריך: 15.04.03
הודעות: 7,638
|
|
לא כתבתי שני דברים סותרים. יש פה אי הבנה עמוקה, ואני מנחשת שמקורה בשני דברים:
1. כשכתבתי "אין מחלקה שמנתקת." הסברתי מייד במשפט הבא את הכוונה. זה לא שהמחלקה לא קיימת, פשוט לא ניתן להגיע אליה טלפונית (המשפט הבא אחרי "אין מחלקה שמנתקת." היה "אתה לא יכול להתקשר למישהו שיכול לנתק אותך (אתה כן יכול לשלוח פקס)".) היא לא קיימת בנתב שיחות, אתה לא יכול למצוא את המספר טלפון שלה, אתה לא יכול לפנות אליה מיוזמתך, המחלקה המנתקת הזאת פשוט לא מקבלת שיחות נכנסות מלקוחות... לכן כשפונה אליי (כנציגה) לקוח, אני לא יכולה להגיד לו "הגעת למקום הלא נכון, היית צריך לפנות למחלקה המנתקת".
2. למחלקה המנתקת יש סמכות שיורית. היא מנתקת לקוחות שמעוניינים להתנתק בגלל סיבות שהן לא טכניות (יוקר, אכזבה, כשל שירותי, פטירה, מעבר לחול וכן הלאה). במידה והלקוח מעוניין להתנתק כי הוא חווה תקלות, כבר בשירות הלקוחות יעצרו אותו, ולא יעבירו אותו למחלקה המנתקת, אלה יעבירו אותו לתמיכה טכנית. בגלל סיבות טכניות רק מנהל טכני יכול לנתק. אני מניחה שאתה זוכר שדיברת רק עם שימור הלקוחות כי אולי לא יצא לך להתנתק בגלל תקלות.
אני לא יהירה מספיק בשביל לחשוב שאני יודעת איך זה עובד בכל החברות, אני אומרת את הדברים על סמך הנסיון שלי בהוט ועל סמך ההתנתקויות שלי מחברות אחרות... יכול להיות שאני טועה ובחברות אחרות כלשהן ההנחיות הן אחרות לחלוטין.
אם יהיה לך זמן פנוי מתישהו ויהיה לך משעמם, תנסה להתקשר לשירות לקוחות של איזו חברה (שיש בה מחלקה של תמיכה טכנית) ותבקש להתנתק. כשישאלו אותך למה, תגיד שנמאס לך מהתקלות.
לגבי החלק השני של ההודעה שלך-
ברור שהנציג צריך לנסות לשכנע אותך להשאר קודם, זה לא נראה לך הגיוני?
למה שחברה כלשהי שמפיקה רווחים תרצה לוותר בקלות על הלקוחות שלה?
זה כמו שזוג נשוי יריב על השלט בערב ומייד יתגרש. למה לא לנסות לעבוד על זה?
כמו שאמרתי בהתחלה, רוב האנשים שצועקים שהם רוצים להתנתק בסה"כ מנסים לקבל קצת הטבות. לנציגים אולי אין סמכות לנתק אבל יש סמכות לתת הטבות.
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י MiRi_GrEEn בתאריך 06-11-2012 בשעה 19:12.
|