02-08-2012, 00:19
|
|
|
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,378
|
|
היעד המבצעי של משטרת ישראל: שיקום יחסי הציבור של המפכ"ל . כתבה בהארץ על דוברות המשטרה
כאן
מתרכזת בתיאור החשיבות הגדולה שהמפכ"ל נותן ליח"צ, או שמא "שיקום אמון הציבור במשטרת ישראל".
- הקמת חטיבת דוברות ארצית במאי 2011 בראשות הילל פרטוק, במטרה לחקות את אופן הפעולה המוצלח (יחסית, כמובן) של דובר צה"ל. כולל הכפפת דוברי המחוזות והאגפים לחטיבת הדוברות (קודם הם היו אנשי אמון של המפקד), וחובת אישור ראיונות במחוז עם חטיבת הדוברות הארצית.
- ניסיון להמצב את המשטרה כשוות מעמד לצה"ל האהוב והמוערך, ובפרט את המפכ"ל כמקביל לרמטכ"ל.
ציטוט:
דנינו מודע לעובדה שהוא מותג תקשורתי שאפשר לשווק טוב לציבור. לא כל המפכ"לים לפניו היו אנשים רהוטים, נאים, שמצטלמים היטב. עברו במשטרה כמי שניהל חקירות רגישות של שחיתות הקנו לו גם דימוי של אדם ישר שנלחם בסיאוב שלטוני, נקודה שאנשיו דואגים להזכיר לעתים קרובות
|
- הקצאת משאבים רבים לנושא: 90 תקנים לחטיבת הדוברות, דוברת אישית למפכ"ל, רכב צמוד לפקידת הדובר.
- קשר ישיר לעורכי עיתונים
- מעורבות אישית של המפכ"ל:
ציטוט:
ביום הנכבה האחרון, כאשר כל המשטרה היתה בכוננות שיא מחשש לאירוע שיבעיר את השטח, החליט דנינו על יום צילום שאליו התלווה הבדרן גורי אלפי. שוטרים רבים שהמתינו בשטח לביקור של המפכ"ל התפלאו לראות אותו בא יחד עם אלפי לכל מקום שאליו הלך. באותו יום צולמו קטעים לסרט תדמית של דנינו שהיה מיועד להקרנה ביום מפקדים. "הוא מבין הומור והוא מחובר לרגשות שלו", אומר אלפי. "הוא כל הזמן היה בטלפונים, כמו חמ"ל מהלך. הוא חי את התקשורת, הוא מבין תקשורת, מבין את הכללים של המשחק".
|
|