לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 10-04-2012, 19:12
צלמית המשתמש של Block
  Block Block אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.11.05
הודעות: 2,291
תוקף אחריות של כונן קשיח

שלום.

קניתי לפני 3 שנים מחשב מחברה מסויימת. לפני כמה חודשים נהרס לי הכונן הקשיח. ביום שדיברתי עם החברה היה היום האחרון של האחריות (3 שנים).

באותו יום שלחתי אליהם את הכונן הקשיח, וכעבור 3 ימים הוא הגיע אליהם בדואר והם שלחו אותו לספק.

עברו ארבעה חודשים שהתלוו בנדנודים שלי בטלפון לחנות כדי לדעת מה קורה עם ההחלפה. הם אמרו לי שבגלל השיטפונות במזרח יש בעיות עם הספק. בסופו של דבר הם קיבלו סירוב מצד הספק להחליף את הכונן הקשיח. החנות בארץ מצידה מתנערת מאחריות וטוענת שאי אפשר לעשות דבר ושזה לא אשמתם.

שאלתי: האם מבחינה חוקית זה בסדר? סך הכל דיברתי איתם בתוך תקופת האחריות ובנוסף שלחתי את המוצר התקול באותו היום, מה שאומר שאת החלק שלי בתהליך אני מילאתי בתקופת האחריות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 14-04-2012, 21:53
  yuval14 yuval14 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.01
הודעות: 1,084
אחריות
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Block שמתחילה ב "תוקף אחריות של כונן קשיח"

אני מציע בחום שתכין מכתב מסודר עם אישור מסירה של הדיסק לחנות, ותציין שאתה עומד על כך שתקבל דיסק חלופי זהה לזה שהתקלקל, או פיצוי שווה ערך מבחינת כלכלית. תן להם 14 ימים לספק מענה, וחשוב לציין כי מבחינת החוק, האחריות צריכה להינתן על ידי החנות עצמה, ולא היבואן. מעבר לכך, אתה יכול לבקש לקבל את העתק המענה מהיבואן, על מנת שתוכל להתרשם מדוע נדחתה בקשתך להחלפה.
אני יכול לשער שהחנות פשוט פישלה ולא העבירה את הדיסק בזמן ליבואן, ומפה התחילו הבעיות.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 14-04-2012, 22:16
צלמית המשתמש של צ'נדלר בינג
  צ'נדלר בינג צ'נדלר בינג אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.06.06
הודעות: 7,595
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי yuval14 שמתחילה ב "אחריות"

רגע, רגע, רגע... הלקוח עצמו אומר שהוא יצר קשר עם החנות ביום האחרון של האחריות ובמקום לרוץ להביא להם את הכונן כדי שהם יקבלו אותו לתיקון/החלפה הוא בחר לשלוח את זה ככה שזה הגיע לחנות אחרי שהאחריות כבר לא הייתה בתוקף.

יש מקרים, למשל בזיכרונות קינגסטון, שהחנות מקבלת מהיבואן/מהיצרן אחריות לכל החיים והיא (החנות) בוחרת לתת ללקוחות שלה אחריות מוגבלת (למשל ל3 שנים) שזה אומר שאם החנות תרצה אז היא תוכל לשלוח את הזיכרון ליבואן/יצרן גם אחרי אותם 3 שנים והלקוח יקבל חדש (או על המקום או אחרי שהיבואן/יצרן ישלח להם זיכרון חדש).

בכוננים קשיחים אין דבר כזה. החנות נותנת ללקוח X זמן אחריות כי גם היא קיבל מהיבואן/מהיצרן X זמן אחריות ככה שאין לחנות, עם כל הרצון הטוב, אפשרות לשלוח את הכונן לתיקון/להחלפה אחרי תקופת האחריות (אפילו אם עבר רק יום אחד). אם החנות תתן ללקוח כונן חדש זה אומר שהיא מפסידה את הכסף שהיא שילמה עליו כי היבואן/היצרן לא יתקן או יחליף לחדש את המוצר הפגום שנגמרה לו האחריות.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י צ'נדלר בינג בתאריך 14-04-2012 בשעה 22:18.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:05

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר