31-03-2015, 21:44
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Fang
צה"ל רוכש את הגירסאות הבסיסיות ובצדק, החיילים הורסים כל מה שאפשר.
המנועים של האמריקאיות בנויים לכמיליון ק"מ, איך קורה שהפורדים שפכו כל כך הרבה מנועים? תעלומה.
במגזר הפרטי-עסקי משתמשים בפורד F350 לא מעט, כלי רכב אמין מאד, כמעט ללא תקלות.
אני מכיר את הגירסה המאובזרת של הסילברדו (LTZ), גם שם הרבה פטנטים שעושים את ההבדל.
בכלל, האמריקאיות האלה זה לא רק נוחות, זה גם הרבה כוח, רק חבל שמגיעות עם גלגלים קטנים יחסית ..
ובמחשבה שניה, אולי זה עדיף? שהראמים ישמשו רק להובלת מטענים, בשטח החיילים יהרסו אותם עוד יותר.
|
אתה יודע למה זה קורה?
כי הנהגים זורקים *** של קילומטר, מעניין להם את הביצה המצב המכני של הרכב, מבחינתם אם הוא ידפק אז בקטנה, מעיפים אותו לאחד מתוך אינסוף מוסכי הסדר שיש לצה"ל.
כל נהג טנדר נורמאלי עלי האדמות יודע שחייבים בזמן נסיעה להשגיח על חום המנוע, שחייבים לטפל ברכב גם בתקופות של לפני ה10K קילומטר, שחייבים לתת לאוטו לנוח לפחות דקה אחרי נסיעה ארוכה (לא לכבות ישר!!!), שחייבים לבדוק שהנורית של הסלילים נכבתה לפני שמדליקים את הרכב.
בעיקרון זה נכון שהרכבים הנ"ל מאוד אמינים, והם יכולים להחזיק בקלות מאות אלפי קילומטרים, אבל בתפקוד לקוי ניתן בקלות לגרום לנזקים קשים !
האויב הכי גדול של המנוע זה החום, אם אין התייחסות לזה אז המנוע נדפק, כנ"ל שמן.
לי באופן אישי יצא לדבר עם נהגי F350 מצה"ל שלא היה להם חצי מושג על הדברים שציינתי כרגע.
לרוב גם מדובר באנשים עם קב"א לא בשמיים שהדבר היחידי שמעניין אותם זה לצאת הביתה.
עצוב שצה"ל עדיין לא מייחס חשיבות לכמות הבלאי האינסופית שיש לו עם רכבי המנהלה.
_____________________________________
|