24-11-2010, 21:32
|
|
|
חבר מתאריך: 25.12.06
הודעות: 497
|
|
הוספת תמונה.
אנטנות גומי בפינות התובה- כמו של אוטובוסים ומשאיות-נוספו לכלים הסדירים שנכנסו לעבודת לש"ב -שתדע איפה התובה נגמרת, כם בלי לעמוד מאוד גבוה בצריח, וגם שהנהג יראה איפה נגמר הטנק (בסימן 4 זה הפך לסנטדרט- גם התצפית מעמדת המפקד לפינות התובה שם ממש בלתי אפשריות.
כבלים מוצלבים- במצב של עזה, היו שמים את שתי הכבלים במצב שD9 יוכל לגרור את הטנק בלי שאנשים יסתובבו רגלית ויסתכנו בצליפות. הביצוע- בכל צד, קדימה ואחורה, מלבישים כבל אחד בין שתי השאקלים כדי שלD9 יהיה מה לתפוס עם המחרשה. מקפלים אותם בהצלבה, מאחורה קושרים אותו בהצלבה, עם ח40 על הסלים, ומשתדלים שהמסדרון יהיה נגיש. מקדימה אותו הדבר, אבל במשך הזמן, יוצר מתקן קטן שהצמיד את לולאת הכבל לסיפון הקידמי, שוב, בלי לחסום את הממסרת. במקום שאני יעלה תמונות שאני מוצא- הקשתי טנק בעזה בחיפוש תמונות- יש כמה וכמה וריצאות על הנושא של הכבלים
כוונת סמואל- ראה בקישור- אמרו כאן שזה השם החדש של הכוונת מפקד בסימן 3. יש לה כלוב (נייח, לא מסתובב איתה) שמורכב לפני לש"ב. ראיתי גם רשת להרכיב עליה, אני חושב. בכל מקרה תראה בתמונות שלה- יש לה דלתות כאלה במצב הרגיל גם, ואותם היו סוגרים לחרך.
אם יש עוד שאלות אני אשמח. אין לי תמונות שלי מטנקים מדוגמים, אבל קל למצוא.
מה שכחתי קודם- יש נגח לטנקים- בדרך כלל כמה בודדים לפלוגה- מתקן שמורכב על השאקלים הקדמיים ומפשר לנגוח , עם שתי זרועות מסיביות בעצמים שונים.....
אני לא יודע אם הוא פותח ללש"ב אבל הוא שימושי- לפעמים סתם כדי לנער טנק עם צוות רדום....
עריכה- לא התאפקתי- מייד בגוגל מצאתי משהו מושלם- לדעתי 2א זאבים.
יש כבל קדמי בהצלבה, קשור בח40 כחול...
יש אנטנות בפינות
יש "בית" לכוונת סמואל
יש 0.5 מורכב לירי מבצעי- עם רתמות לטען זרוקות על הצריח
יש לו איזה שיפור שאקלים שאני לא מכיר, אבל קשור שוב לנושא של גרירה ודחיפה בלי לצאת מהכלים
יש מיגון על הפתחים של המנוע בסיפון- הפח הקצת עקום מתחת לאפיסקופי נהג ומעל לפנס שמאל עוד אחד.
אין מא"ג טען וכנה.(מקצועיות!)
דווקא האנטנות פתוחות- אולי הוא פתח אותם כדי לקלוט מהמגנן בשטח הפתוח.
מדף טען במצב חרך- אני מכיר 2א זאבים אחד שהטען שלו כמעט חטף כדור בציר פילדלפי כי הוא לא הקפיד על זה....
את השקי חול הייתי מוריד מהטנק, ומהדגם....
נערך לאחרונה ע"י ה"שמל" בתאריך 24-11-2010 בשעה 21:47.
|