לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 14-09-2011, 15:57
  אינקה אינקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.01.09
הודעות: 1,144
שאלה לגבי חיובים בפלאפון

שלום,

אני מנוי של חברת פלאפון, בשנת 2008 הפעלתי שירות של מכשיר ברכב. השירות היה ללא תשלום, הוא לא הופיע בחשבונית. בסוף שנת 2010 עשיתי חוזה חדש ועסקה חדשה מול פלאפון, כששירות של מכשיר ברכב לא קיים שם. השימוש במכשיר ברכב נפסק הרבה לפני כן.

פתאום אני מגלה שמחייבים אותי על שירות "סולו-דו" (מכשיר ברכב) כל חודש. התקשרתי לבטל ולבקש זיכוי ונאמר לי שלא ניתן לזכות מאחר ולא הודעתי להם שאני לא משתמש בשירות של המכשיר ברכב.

אני ניסיתי לטעון שעשיתי חוזה חדש ועסקה חדשה מול פלאפון ושם אין שום אזכור לשירות הזה, לא ביקשתי אותו והוא לא מצויין בשום מקום, ולכן לא הגיוני שאני אמשיך לשלם על שירות מהחוזה הקודם שהיה לי מול פלאפון בעוד שעשיתי חוזה חדש בינתיים.

היא אמרה שזה הנהלים של החברה וגמרנו.

מה החוק אומר לגבי זה? האם במקרה שאני עושה חוזה חדש מול פלאפון הם יכולים לחייב אותי על שירותים שהיו במסגרת החוזה הקודם ושהם לא נמצאים בחוזה החדש?
חשוב לציין שמדובר בשירות ולא בתשלום על מכשיר.

אודה לכם מאוד על העזרה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 14-09-2011, 16:05
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי אינקה שמתחילה ב "שאלה לגבי חיובים בפלאפון"

בהנחה ואכן זה לא כתוב בחוזה שחתמת עליו (אם כן כתוב - זבש"ך - כל עוד שהאותיות בחוזה בגודל המינימלי המוגדר בחוק)

תתחיל בלהקליט את שיחת הטלפון הבאה:

תבקש מהם שיציגו לך היכן בחוזה סיכמתם על עלות שירות זה...

אם הם מסרבים (וממשיכים לסרב להחזיר לך את הכסף), או טוענים שזה לא צריך להיות בחוזה, תשאל אותם אם הם מעוניינים לבדוק מה לבית משפט יהיה להגיד בנושא... תוך שאתה מציין בפני הנציג, שהודאתו, שמעולם לא חתמת על שירות שכזה, ובכל זאת הם גובים ממך כסף, הוקלטה בשיחת טלפון, ותשמש אותך בבית המשפט...

לפני כמה שנים (למיטב זכרוני - אולי אני טועה), נכנס לחוק סעיף שאומר שכשחברה מתכוונת לעשות שינוי של תעריף מ"חינם" ל"עולה כסף", אפילו אם נאמר ללקוח על כך מראש במעמד כריתת החוזה - עדיין חובה עליהם להודיע לך על מעבר לתשלום, תוך כדי נתינת הזדמנות לבטל את השירות המדובר (בהנחה, כמובן, שלא התחייבת מראש מעבר לתקופת החיוב, וידעת מראש שזה הולך לעלות לך כסף, נניח, בתום 3 חודשים, כמו שבזק עושה בכל מסלולרי ה DSL שלה היום...). לצערי אני לא מוצא את הסעיף הזה בשלוף... אני עייף

* אין בנ"ל משום ייעוץ משפטי, לייעוץ משפטי, פנה לעו"ד מתאים
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:53

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר