|
16-03-2011, 17:25
|
|
|
חבר מתאריך: 01.01.09
הודעות: 5,552
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי ישראל היפה
1.תיאוריות וגיבובי מילים. ====אם דברי פיוס ושלום הם גבובבי מילים - אז כיצד תכנה קריאות לבניה בלתי מרוסנת ויצירת כאוס העשוי למנוע בעתיד כל הסדר.
מהי הנחת העבודה שלך להסדר עם הפלסטינאים שאתה כה חפץ להאמין בהם?
האם חזרה לגבולות 67 או 47-8?
האם החזרת כל הפליטים למקומות מושבם?
האם ישנם איזה שהם צעדים בוני אמון שיחזקו בך את האמונה שאכן הצד השני רוצה בשלום?
ייתכן והבאת "האורז והעדשים לעזה באנייה ויקטוריה למשל, הם צעדים בוני אמון"
2. פעולה ותגובה. ====שאלת השאלות היא "מי התחיל" ? מתי והיכן ? אני מכיר היטב את ההיסוריה של עם ישראל לדורותיו. כמו גם לעובדה שלערבים קיימת התנגדות בסיסית להקמת מדינת ישראל. ברגע שהתחלנו לחזור אחרי אלפים שנות גלות לארצנו - החלה התנגדות רצחנית לעובדה זו.
אתה בעצם מסכים כאן באופן חד-משמעי שמבחינת הערבים איננו בעלי זיקה היסטורית למקום וכי עליהם לגרש אותנו בכל דרך שהיא.
להווי ידוע לך, גם אחרי שגלינו מארצנו ושמה של ארץ ישראל הפך לאיליה קפיטולינה ונאסר על יהודי להתגורר בארץ (השלטון הרומי), עדיין יישוב יהודי התקיים במקום. גם בימיה החשוכים של התרבות האנושית ומלחמות המאה העשירית ועד תום ימי הביניים - יישוב יהודי התקיים כאן, צמח ופרח ולא הוזכרה כלל נוכחות ערבית/מוסלמית בארץ ישראל. הם גורשו לחלוטין ורק בזמן האימפריה העתמאנית שבו איתם לכאן.
ישנם תעודים ועדויות רבות על כך. נגיש באינטרנט.
3. מאחר ואנו כאלה ==== מי הם אנחנו ומה הכוונה לכאלו. אזרחי מדינת ישראל אינם עשויים מקשה אחת וקיימים גוונים רבים להשקפת העולם. כאלו כמו ביבי המצהיר ואינו מתכוון לקיים או כמו ליברמן המצהיר ובכוונתו לקיים. כמו אלו הרואים שרק הפרדה וקביעת גבולות הקבע, בתוך תחומי הגדה המערבית הם אלו שישמרו את מדינת ישראל או אלו שאינם סופרים את הערבים ומוליכים למדינה דו/רב לאומית.
אתה משלה את עצמך ותולה את האשם בביבי ו/או ליברמן ואו מנהיג שהיה ויהיה.
ההוכחה לכך, כל אותם רצונות והסכמים להעניק להם את מרבית השטח. מי נסוג מכך - הם או אנו?
הם קבלו רגליים קרות ברגע שהבינו כי הטיעון של המקופח והעשוק ילקחו מהם והם יהפכו לעם (ממתי הם בכלל עם?) יילקח מהם. מי עוד ידבר עליהם ויבלבל לכל העולם את המוח על מסכנותם ומי עוד ירצה בכלל להתעסק עם עם זניח כמו העם הפלסטיני שהקים לעצמו מדינה. קח את עזה במקרה כזה, " העם הפלסטיני" בחר בבחירות חופשיות הנהגה. האם ההנהגה הפסיקה את פעולת הטרור? הם לוחמים באחיהם בגדה ובתוך עצמם ואת האש מכוונים אלינו. זהו אותו שלום שאתה מייחל לו?
תהיה מציאותי - אנו נטע זר, עצם בגרון ועד שלא יקיאו אותה, לא מול הרוח בים, לא יבוא "שלום", אחר כך יתפנו למלחמות בינם לבין עצמם. אבל בהקשר זה - הם מאוחדים בדבר אחד - השנאה ליהודי.
זוכר את אותו ערבי עם ידיים מגועלות בדם בעזה - אין בהם אפילו יחס של כבוד למת.
4.תמיד תבוא תגובת נגד של הצד השני.
====לשיטתי, לכל אחד קיימת זכות תגובה ומחאה. כל עוד נשמר הסדר הציבורי, ללא כל אלימות ולבטח שללא טרור רצחני. אכן כל עוד קיימת התנחלות ישראלית בשטחים הכבושים, כל עוד לא נראה באופק כל הסדר, שיאפשר הקמתה של מדינה פלסטינאית, הרי שסביר להניח שהצד השני (הפלסטינאים במקרה זה) יפעל כנגד קיומו של מצב זה.
גם המתנחלים אינם טומנים ידם בצלחת ומגיבים בדרכים שלהם על מנת להעמיק את אחיזתם בקרקע. לא תמיד, בלשון המעטה, הכתובת נגדם הם פועלים היא הכתובת המתאימה. (כמו: תג מחיר, שהוא כנגד פעולות הממשלה ו/או חבלות ( שעדין לא הוכחו מבצעיהם) במסגדים ובשטחים חקלאים.
השוואה פאתטית - אינני מצדיק מעשי אלימות מכל סוג שהוא, האם ראית מתנחל (אצלי הוא מתיישב), נכנס באישון לילה לכפר ערבי וטובח במשפחה ערבית בשנתה? למיטב זיכרוני גם במאורעות תרפ"ט לא קם היישוב היהודי וטבח בערבים. לא מעוניין לכתוב את דעתי לבל אחסם על ידי מנהלי הפורום. מבחינתך "סביר שהצד הפלסטיני יפעל כנגד קיומו של מצב זה". דהיינו- אתה בעצם חוזר על מה שאמר טיבי.
רצח הוא רצח, אבל יש גם לוחמי חופש...........
5. אתה מתעלם מעובדה אחת פשוטה. לאותם ערבים אין שום חזקה על חבל ארץ זה,
==== גם ההיסטוריה של כיבוש הארץ ע"י המוסלמים ידועה לי וגם העובדה, שהישוב הערבי בארץ גדל וצמח בעקבות ובמקביל להתפתחות הישוב היהודי.
מי מתעלם מהעובדה שהערבים כמו היהודים הם צאצאי אברהם ויצחק ואולי אפילו יעקב?מי קבע שכבושי יהושע גוברים על הכיבוש המוסלמי? במהלך מאות השנים בהם לא היה ישוב יהודי משמעותי בארץ ישראל (למעט: ירושלים, צפת, טבריה ואולי עוב בודדים בישובים אחרים) התבססו כאן הערבים, עבדו ו/או רעו , בנו בתים והולידו צאצאים. מחוסר דורש אחר האדמות הפכו להיות שלהם.
אם התבססו כאן כדבריך, והם צאצאי ישמעאל, מציע שתתעמק בפרשה וביחסיו של יצחק וישמעאל. כבר אז דובר על דו-קיום בשלום. מי שמפר אותו מפעם לפעם באופן שבו מופר - הם לא היהודים.
לא הבנתי את הקביעה המשפטית שלך "מחוסר דורש". ארץ ישראל אינה רכוש נטוש. יהודים גורשו מעל אדמתם בכוח. הוגלו ולא ניתנה להם זכות להחליט אם לחזור לאדמתם. את תוך החלל הזה נשאבו נוודים ואספסוף מוסלמי שהצטרף לכוחות המוסלמים שכבשו את הארץ. אף אחד לא נתן להם את האדמה בקושאן ואין להם שום זכות על הארץ הזאת. וגם אם נניח שהם בעלי קניין כלשהו. מדוע השלטון הירדני למשל לא העניק להם זכות על הארץ הזאת, הם לא היו אוטונומיה אלא נתיניה של הממלכה הירדנית. מעולם לא עלה בדעתם להתמרד על זכות הקיום הזאת וכאשר התמרדו, ראינו כיצד טופלו במאורעות ספטמבר 69.
הם לא היו אדוני המקום ואף לא העזו לתבוע זכויות.
אנו הקמנו אותם על רגליהם כפי שאנו בדרך החלמאית שלנו סייענו לחזבאללה להתפתח למפלצת שהוא כיום.
6.לא הייתה כל זיקה היסטורית, תרבותית או דתית לאדמה זאת.
==== מי אני או אפילו אתה, שיקבע את הזיקה ההסטורית התרבותית והדתית של הערבים על אדמת ארץ ישראל. העובדה שהם מקדשים אותה - מדברת בעד עצמה.
על פי שיטתך, מחר מוסלמי באירופה יקדש את אמסטרדם,רוטרדם, שטוקהולם ו/או כל ריכוז גדול של מוסלמים. זאת משום שהוא דור שלישי או רביעי במקום.
האירופאים כבר מדברים על חוסר הזיקה בינם (המוסלמים) לבין ארץ מושבם.
מצא לי סימוכין אחד בקוראן או בספריהם האחרים לזיקה למקום.
7. בהתהוות האומות בעת העתיקה ליהודים שישבו בחבל ארץ זאת יש מקום נכבד בהיסטוריה האנושית. הם גורשו מעל אדמתם.
===== אינני חולק עליך בנושא זה ואפילו מחזק. זכותנו להקים את מדינת ישראל בתוך ארץ ישראל היא זכות המוקנית לנו בגין התגבשותנו לעם (יותר נכון לשבטים שבטים) ותחילתה של ההיסטוריה והתרבות שלנו כעם החלה כאן.
אז מדוע לדעתך ישנם כאלה הרוצים לקחת את מה שאינו שלהם?
איזו זכות וקניין יש לנוודים שהגיע מחצי האי ערב או ממקומות אחרים על הארץ הזאת?
בגלל שהם הובאו לכאן, חלקם בכוח כדרכה של האימפריה העתמאנית, ונותרו במקום?
מה מקנה להם זכות לטעון כי הארץ היא שלהם וכי מקומנו מעבר לקו המיים. או מה פתאום "חזירים וקופים" זקוקים למדינה
8. אנשים מסוגך טפחו מסורת של דו-קיום, שני עמים
===== אין ברירה ואין מנוס. מדינת ישראל מתוך דאגה לבטחונה וקיומה מחוייבת להכיר בקיומו של העם הפלסטינאי. אני מאד מקווה ששני העמים יוכלו לחיות בדו קיום. "חד קיום" הוא אסון קיומי עבורינו.
9. הללו רואים במרצחים הללו המבצעים מעשי רצח במינונים נמוכים או גבוהים
==== רצח זה רצח זה רצח - אין כאן כל התייחסות למינון. המרצחים חייבים להתפס ולבוא על עונשם הראוי. רוצחים, בשום פנים אינם לוחמי חופש.
10. בגינוי לשם הגינוי.
===== הגינוי שלי כנגד מעשי טרור ורצח בה מכל הלב. אני מתאב כל שיטה שיש בה אלימות - אפילו אם היא באה להשגת מטרה צודקת. ( החוכמולוגים יגיעו למסקנה, שאני רואה בפעולות הערבים נגדינו כפעולות צודקות - ולא היא)
שים לב גם אתה חוטא באותו חטא של מסר כפול גם אם אתה לא מתכוון. איך אתה קושר בין "כל שיטה שיש בה אלימות- אפילו עם היא באה להשיג מטרה צודקת", או במלים אחרות "הם לוחמי חופש" כדברי הגינוי מפי אחמד טיבי. רצח הוא רצח ואינו קשור להשגת מטרות צודקות. מעשי הרוצח/ים המתועבים הללו היו לרצוח לשם תאוות הרצח לשמו. הריגת ילד פעוט בעריסתו אינה מעשה רצח גם אם נועד "להשיג מטרה צודקת". חיות טרף הורגות משום שהן זקוקות לאוכל, בני אדם ללא צלם אנוש הורגים לשם מילוי תאוות הרצח. אין כאן כל השגת מטרות מעבר לסיפוק הקמאי של אותן מפלצות אדם.
11. ברוח המסורת הגלותית שאתה משדר,
===== אין רחוק ממני מהמסורת הגלותית. אני יליד הארץ, נלחמתי בחלק גדול ממלחמות ישראל ואני יודע לעמוד על זכותנו בארץ הזאת. העובדה שאני מתייחס לצד השני (גם כאשר הוא תוקף אותנו) בהבנה לצרכיו (בשום פנים ואופן למעשיו) אינו הופך אותי לגלותי מתרפס.
רוח הגלות היא אותה אי יכולת לעמוד ולהישיר מבט ותמיד לחפש את האשם דווקא בך. כך היה לאורך כל ההיסטוריה שלנו בגולה. הגענו לארץ ואיננו צריכים להתנצל ולחפש את האשם תמיד בנו. ישנם אנשים שטופי האשמה עצמית שרואים בנו את כל החולי ומסייעים בידם של אלה שמאמינים בכך.
12. אני לפחות, מאמין כי ברגע שהצד השני יבצע מעשי אמון כלשהם יהיה בסיס לדו-קיום.
==== אם כך אז עדין יש תקווה.
אני רק מציב משוואה. את הפתרון אני יודע ואני חווה בו כמי שמתבונן על מאה שנות המאבק בארץ ישראל.
כנראה שהצד השני ומי שתומך בו בצד שלנו חושבים שלהם פתרון טוב יותר. ומי שמשלם את החשבון על פתרון המשוואה הם אלה שנרצחים באישון לילה על ידי מרצחים.
13. אי לכך ואחרי שידי התעייפה מהקלדה על המקלדת.
===== אני מאד מעריך את מכתבך ולכן הקדשתי זמן להתייחס אליו - סעיף אחר סעיף. שמחתי לעובדה שגם אתה סובל מ"הזיות שוא"
|
|
|