18-02-2011, 11:12
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
|
|
כבר עשו את זה כשהעלו את שווי השימוש על הרכב
הרבה מאוד אנשים שלקחו ליסינג, כבר לא יחדשו את ההסכם, כי הוא הפך לממש לא כדאי (קודם הוא היה רק קצת לא כדאי לבנאדם שלא יוצא כל יום לטיול...)
במקום זה, אנשים יקנו מכוניות לא דרך הליסינג, כי מה לעשות, עדיין צריך רכב כדי להגיע מנקודה א' ל-ב' במדינה הזו בפחות משלוש שעות...
הפתרון הוא תחבורה ציבורית טובה, בדומה למתרחש בלונדון (underground), פריז (מטרו), וכו'. אבל זה פתרון שדורש חשיבה של יותר מיומיים וחצי קדימה, ואת זה לא מסוגלים, כנראה, לעשות במדינתנו הקטנה.
שלא לדבר על כל מיני כבישים קטנים באורך של 2 ק"מ, שאם יסללו אותם (או יסיימו לסלול את אלה שכבר התחילו, וסוללים במשך 5 (!) שנים), הצפיפות בהרבה מאוד כבישים תרד דראסטית, מה שיוריד את מספר התאונות, ויוריד את מפלס העצבנות של הנהגים בגלל הפקקים, מה שיוריד עוד יותר את מספר התאונות.
וכמובן, ששוטרי התנועה יתחילו להתעסק בעבירות תנועה שיכולות לגרום לתאונות, במקום עבירות תנועה שמכניסות כסף לאוצר, אבל תאונות לא גורמות. יותר חשוב לעצור את כל חוצי הפסים הלבנים (ואם אתה שואל אותי - זו עבירה שבגינה צריך להיכנס לכלא, כי זה נסיון לרצח), מאשר, לדוגמא, אנשים שנוסעים בנת"צ, או נוסעים 120 קמ"ש בכביש שלמען האמת אין שום סיבה גם לא ליסוע בו 140 ברוב מקטעיו (למשל כביש 1, שלא לדבר על כביש 6...)
|