27-01-2011, 23:54
|
|
|
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
|
|
?
ציטוט:
במקור נכתב על ידי rocketman25
אף ארוך ומחודד יגרום ליותר מדי חומר של מבנה להיות לפני אנטנת המכ"מ ולכן יפגע בביצועי המכ"מ. זה נשמע מעניין. האם תוכל להביא קישור שיתמוך בטענתך?גם אם החרטום היה רק פי 2 יותר ארוך מהראדום הסטנדרטי, זה היה מפריע,מספרים אני אוהב. האם תוכל להגן על הנתון המספרי שהבאת? מה בנוגע לצפיפות חומר החיפוי והרכבו הכימי? מה בנוגע לפרמטרים נוספים? ולא כל שכן כאשר יש מבנה כ"כ ארוך. אם התבוננת היטב, בוודאי ראית שמדובר פה על חרטום טלסקופי שסגור בזמן טיסה תת קולית ומתארך בעל קולית. זה אומר שיש מנגנון שלם של מנועים ובוכנות שדוחפים את הקונסטרוקציה הזו מתחת לראדום. כל אלה בוודאי שלא מוסיפים לביצועי המכ"מ.לא נכנסתי לפתרון הספציפי. נושא הדיון היה עקרוני- השפעת אף ארוך על ביצועי המכמ. ברור שברגע שדחפת בין המכמ לבין המטרה מכלול בוכנות וזרועות וברגים ושייבות , פגעת בבצועי המכמ
אני בספק רב אם מתחת לחרום טלסקופי זה יש בכלל מכ"מ, והייתי סבור שמצאו לו מיקום חלופי. מטוס מנהלים זקוק רק למכ"מ מז"א ולא למכ"מ רב משימתי גדול של מטוס קרב.
|
|