07-01-2011, 15:28
|
|
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
|
|
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
|
|
|
בהתחלה חשבתי שזה מתקון לגילגול של חבל.
ההתקן קרוב מאד לתובה ורחב, כמעט עד הזחלים.
הייצור והגימור שלו גסים (בעיקר הזיז שבולט כלפי מעלה).
המיקום קרוב למנוע, לחום ולקרני הפליטה.
משלושת הטעמים הנ"ל, קשה להאמין שמשהו רך ועדין היה אמור להתחבר אליו. בטח לא בני אדם או משהו דליק אחר.
לכן פסלתי מתקן לנשיאת תחמושת, לוחמי חי"ר, דלק וכו'.
ההתקן לא חזק במיוחד.
החור הגדול בקצה הרחוק מהתובה מפחית את החוזק שלו.
(בצד הקרוב לתובה אפשר לראות חור אחד שבאמצעותו ההתקן מחובר לשאקל ולתובה)
החור גדול מאד ונראה שהוא הורחב בגסות לאחר הייצור, אולי להתאמת מיתקון וסף שהסתבר שהוא גדול מהמתוכנן.
בהתאם לנ"ל נראה שההתקן היה צריך לעבוד מול עומסים קלים, יחסית.
גסות, משקלים נמוכים, להכן הצעתי פורס תלתליות ומתקן לגלילת חבל.
עוד בהקשר לחור החיצוני - האם יכול להיות שמשהו (שחסר בתמונה) היה צריך לעבור מהחור בזרוע האחת אל החור שבזורע ממול?
איזשהו מוט עגול?
אולי מגרד בוץ?
הסבר: השוטים עם פלטות הבזוקה סבלו מאד מבוץ שהצטבר בתוך הזחל.
"סכין" אם הייתה תלויה לפני הכנפיים יכולה הייתה למנוע את כניסת חלק גדול מהבוץ.
אולי אפילו לא סכין לגרוד בוץ שמותקנת קבוע, אלא רק לקראת טא"ת/טפ"ש/עליה למשטח, משחילים לום חש"ן לתוך החורים, קצת קדימה ואחורה והזחל כמעט נקי לבדיקה ועבודות.
ההערה לכל מציעי ההתקנים הנגררים (עגלת צפ"ש, עגלה 34, התקן לטישטוש) ההתקנים הללו מתחברים לשקאלים הרגילים של הטנק ובד"כ לא מצריכים ייצור התקן מיוחד עבורם.
אם לא נגלה שמדובר בהתקן מיוחד להרכבת ייצול מיוחד שיתחבר אל נגרר ייחודי... אז התקן נגרר הוא לא הכיוון...
מצד שני, אחרי שekeren הציג כאן לאחרונה תמונות של גשר המישר הראשון, ולגשר מישר יש ייצול ייחודי...
הכל פתוח!
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il
|