29-03-2007, 17:58
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
|
|
* שם חברת התעופה אליטליה, יעד הטיסה ארה"ב ומשך הטיסה כ-12 שעות
* שנת הטיסה שלכם 2006
* אופן הזמנת הכרטיס דרך סוכנת נסיעות (נסיעה למחנה קיץ, לכן לא הייתה לי התעסקות מלאה עם הסוכנת נסיעות, רק הביאה לי את הכרטיסים) בדרך לשם לא היו בעיות מיוחדות, בדרך חזרה כשבאתי לבצע את הcheck in התגלתה איזה שהיא בעיה כאילו הכרטיסים שלי לא מוזמנים, אחרי שהלכתי לדלפק הראשי סידרו את העיניין אך כנראה שזאת הסיבה שקיבלתי את המקום הכי גרוע במטוס (היו עוד כמה נוסעים שזה קרה להם וגם הם קיבלו מקומות לא טובים)
* העלייה למטוס- שוב יש הבדל בין הטיסה לשם לטיסה בחזרה - הטיסה לארה"ב הלכה מצויין - דיילות הקרקע בבן גוריון היו מאוד נחמדות וניסו לעזור ככל האפשר. בטיסה חזרה לא היה עם מי לדבר, עצרנו באיטליה, אחרי עיכוב של שעה נעמדנו בתור כדי לצאת מהטרמינל למטוס, בזמן שעמדנו והיינו בטוחים שניכנסים כבר הודיעו לנו שהטיסה מתעכבת בעוד שעה, והדיילת נעלמה - במשך העיכוב ואפילו שכבר התחלנו לעלות לא הייתה אף דיילת שיכלה לספק תשובות (בכל הנושאים, לא רק באיחור), גם בהמראה המטוס התעכב אך ישנתי אז אין לי מושג בכמה זמן
* נוחות המטוס- בסך הכל בסדר גמור, לא משהו מדהים אבל לא ירד מהציפיות, מקומות לא כל כך נוחים אבל לא משהו שונה מטיסות אחרות, כפי שאמרתי המקום שלי היה הכי גרוע במטוס (שורה אחרונה, שורת כיסאות אחורית, בידיוק באמצע. אין חלון, אין אפשרות ליראות מה קורה, אין אפשרות להישען אחורה וגם לא על הנוסעת שמימינך שהייתה לא נחמדה בעליל (לא אשמת חברת התעופה) הייתי גם האחרון שהוגשה לו ארוחת הצהריים, וכמובן נגמר העוף ונשאר רק דג שאני לא אוכל. מעבר לבקשת סליחה צוננת מהדיילת על כך שאין לי אוכל והצעה להביא לי עוד מנה כדי שאני אוכל את התוספות אף אחד לא התאמץ למצוא פתרון (קרה לי משהו דומה עם אל על לפני 10 שנים והם סיפקו לי אוכל ממחלקת עסקים). לא התעצבנתי כי חיכיתי לאוכל של הבית. הסרטים היו ממש טובים! אקסמן 3, תודה על העישון, מלך האריות, קליק וערוץ סדרות עם "חברים" וסדרות דומות.
האוכל עצמו (אם נשאר משהו) סביר ביותר.
* שירות- לא החלק החזק של אלאיטליה, יש את הזמן הגשה של האוכל ומעבר לזה הדיילים לא נגישים, הם יושבים מאחורה כל הזמן ואם אתה רוצה לשתות יש עגלה בחוץ. לא מנסים לתת פתרונות לבעיות. (בעיקר בטיסה מארה"ב בחזרה)
* בעיות מיוחדות- שום דבר מעבר למה שכתבתי.
* התרשמות כללית ודגשים - בסך הכל הכללי מי שטס איתם יודע שהוא בחר חברה שהיא זולה יותר מאחרות, בשורה התחתונה חוץ מנושא השירות הם טובים מאוד, מי שרוצה לחסוך והוא בראש רגוע אז לא תהיה לו בעיה. קחו בחשבון שבנסיעה כל כך ארוכה בעיות קטנות עלולות להיות מטרד גדול ואני מאמין שהבעיות שהיו לי היו מפריעות הרבה יותר אם לא הייתי חוזר הביתה אלא זה היה קורה בטיסה לארה"ב.
המלצה - לבקש לשבת ביציאת חרום - זה המקום הכי מרווח במטוס, תהיו ממש נחמדים לדיילת קרקע, היא לא חייבת לכם כלום והייחס אליה הוא זה שיקבע כמה נוחה תהיה הטיסה שלכם.
_____________________________________
הגלריה שלי בפליקר
|