19-01-2010, 15:55
|
|
|
|
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
|
|
חווית שירות - יורוקום.
קיבלתי לפני כשנה מכשיר E-71 אמריקאי (מכשיר מעולה, לטעמי).
החסרון היחידי במכשיר הינו חוסר התמיכה בעברית (כתיבה), מפאת העובדה שמדובר במכשיר אמריקאי ואין חבילת שפה שניתן להתקין בו אשר תוסיף תמיכה כזו.
לאחר בירור מעמיק באינטרנט הצלחתי למצוא דרך לצרוב את הגירסה האירופאית של המכשיר על המכשיר האמריקאי, פעולה שבוצעה בהצלחה.
היות ובכל מקרה המקלדת של המכשיר ניזוקה (ללא קשר לשינוי התוכנה) החלטתי שכדאי להחליף אותה למקלדת בעברית ולכן פניתי ליורוקום.
ביורוקום אמרו שאין בעיה, ותמורת 55 ש"ח (כולל עבודה) אוכל להחליף את המקלדת לעברית.
עמית לעבודה שגם לו התקנתי את הגירסה העברית החליט לנסוע אליהם ולבצע את ההחלפה, אך שם נתקל בסירוב מוחלט בגלל שמדובר במכשיר אמריקאי, ולא הסכימו אפילו למכור לו את המקלדות ללא הרכבה.
באותו היום פניתי אל יורוקום דרך אתר הבית שלהם פבניה זועמת על כך שהטרידו אותנו לשווא לסור אל יורוקום וכי אין שום הבדל מכאני בין מקלדת של מכשיר אמריקאי למקלדת של מכשיר אירופאי.
כעבור יומיים קיבלתי שיחה מנציגת שירות של יורוקום, ולאחר דין ודברים סוכם כי ישלחו לי את המקלדות בדואר רשום, לאחר שאחתום כי ההתקנה תבוצע על ידי ובאחריותי בלבד. שילמתי באשראי ואכן לאחר מספר ימים הגיעו המקלדות והתקנתי אותן בהצלחה.
לסיכום, בסופו של דבר קיבלתי את מבוקשי - מקלדת תקינה עם עברית למכשיר הסלולרי.
רק חבל שטורטרנו בהתחלה, ואלמלא טרחתי לפנות אליהם אולי הייתי עד היום עם מקלדת שבורה (במעבדות פרטיות דורשים כ-200 ש"ח על החלפת מקלדת ל-E71, ללא כל הצדקה).
|