בשעה טובה ומוצלחת הוחלט על גירסת בטא לקונסולות
גרסת בטא ל-PC שתצא מאוחר יותר וכן גרסת DEMO בשנה הבאה
ציטוט:
Starting 19 November 2009, PS3 gamers will be able to experience the unprecedented action, destruction, vehicular warfare, squad play and open sandbox environments that only Battlefield can deliver.
The Battlefield: Bad Company 2 multiplayer beta will feature the Arica Harbour map, where up to 24 players can compete in one of the game’s four intense multiplayer modes called Rush. This new map displays a superb balance of vehicle and infantry combat, as the American assault unit attacks the Russian army base with full force, advancing further through a beautiful desert town and towards the industrial area in a desperate attempt to overtake the Arica Harbour. Heavy vehicle warfare on the first bases gradually turns into an intense infantry fight as the level progresses, showcasing this best-in-class online war experience.
Gamers can get a taste of this incredibly intense action by a numbers of ways including reserving the game with participating retailers. While supplies last.
How do I get a Beta Key?
For North America - Beta Keys are limited in quantity and will be available through these select partners: Best Buy and Gamestop. Reserve your copy now in stores!
For Europe and Asia - Keep your eyes open for local opportunities!
More details to follow as we continue to announce additional beta key partners next week. Check back our blog for more details.
Not a PS3 Owner?
Coming December, we will invite players to participate in a PC open beta. Then, early next year, all players worldwide will get to experience this premier shooter when we releases a Battlefield: Bad Company 2 multiplayer DEMO on the Xbox 360, PS3 and PC.
Battlefield: Bad Company 2 will be available on March 2, 2010 in North America and March 5, 2010 in Europe for the Xbox 360, PS3 and the PC.
just played beta. this game has lot of problems. 1st the graphics are nowhere it looks on youtube video. graphics just looked really bad. it doesn't support 1080p. gameplay is nothing like all war and stuff as they potrayed in gameplay moments in youtube video. since they increased the damage a lot , you just keep on dieing. only people that got kills were campers, or camping. just feels like COD on big map + vehicles and again with very bad graphics( using on 50" plasma TV 1080p with HDMI)
אז מה אתם אומרים? מישהו פה שיחק כבר בבטא ויכול כבר לאשר \להפריך?
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Zed3 שמתחילה ב "סרטון שני מאותה מפה, זו המפה..."
חח שיבואו כבר !
שמעו בתור אחד ששיחק הרבה בעבר ב BF2 אני חייב להגיד שעל פי הסרטונים מצאתי יורש ראוי למשחק הכ"כ אהוב עליי בעבר..
דרך אגב קניתי codmw2 אני בערך באמצע ואני חייב להגיד ולהזהיר את אלה הרוצים לקנות -אכזבה
על פי הסרטונים ושוב רק על פי הסרטונים של bc2 אני יכול לומר שcodmw2 לא מגיע לקרסוליים של המשחק הזה שיגיע אלינו סוף סוף במרץ .
בוא נתחיל עם העלילה של mw2 היא לא ריאלסטית , הזויה , רחוקה מהמציאות.. כל התרחישים רחוקים מלתת לשחקן להתחבר אליהם.
הגרפיקה? אכזבה. לא יודע מה איתכם אבל אני אחרי ששיחקתי בגרפיקה המדהימה של crysis וunchrted2 פשוט לא התרשמתי (בלשון המטה) מהגרפיקה של mw2 . אותו מנוע מלפני שנתיים , ששנתיים בעולם הגיימינג זה המון זמן.. דיברו על ליטושים בגרפיקה אני לא ראיתי אותם. זה מרגיש לא אמיתי .
והמשחקיות? המשחקיות לא משהו בכלל . שמתי על hard בצייפיה למשחקיות יותר מאתגרת אבל חוץ מלמות מהר יותר לא היה שום אתגר או שינוי בהתנהגות של האויב. בunchrted2 למשל שאתה משחק על רמה קשה הai של האויב נהיית מתוחכמת יותר:
הוא מאגף אותך מכיוונים שונים (למשל היה קטע שעליתי על סולם ברמה hard כדי לעלות למקום גבוה ולירות באויבים ממקום בעל יתרון ובזמן שהתרכזתי באויבים למטה לא שמתי לב שאחד החיילים יתקדם בשקט לעבר הסולם , עלה עליו , התקדם לעברי על הגג מאחורי והלם בי למוות.)
קופץ למקומות גבוהים יותר או נמוכים יותר כדי להפתיע אותך מכיוון בלתי צפוי וגם ער יותר לתזוזות חשודות. מה שלא קורה ברמות נמוכות יותר במשחק.
העיצוב של השלבים והמשחקיות לא היתה מלהיבה כל כך.. והמשימות די מאכזבות ומשעממות שמסתכמות ב "תתקדם במסלול קבוע מראש ותירה בכל מה שזז" .(למעט אולי המשימה השנייה)
אז בסך הכל? כן , אני מתחרט ששילמתי 359 ש"ח על המשחק. לצערי מסע השיווק והפרסום האדיר של "אקטיויזן" שעלה להם כ150 מיליון דולר פי 3 מעלות המשחק עצמו עשה את שלו גם עליי..
את הסינגל של MW2 סיימתי והתאכזבתי, לא נהניתי אפילו לשנייה אחת (אולי רק בקטע שיורדים מההר עם המזחלת הממונעת, שהעלה בי חיוך קל). אין מה לעשות, מתישהוא ללכת במסלול קבוע ולירות זה כבר ממצא את עצמו.
לפי הסרטונים של BC2 זה הולך להיות ענק! למולטי של BF2 הייתי מכור, ועכשיו אחד חדש עם גרפיקה ופיזיקה מטורפים (לפי הסרטונים, כמובן)!
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי metooshelah שמתחילה ב "כמה פעמים אפשר לכתוב מדהים..."
כמו שאמרתי לך, יש לי טביעת עין בדברים האלו.
רק נקווה שההמרה ל-PC לא תחרב את המשחק ונקווה שמיעוט השחקנים ב-MP לא תפגום בהנאה יותר מדי.
מעבר לכך אני בכנות חושב שזה יהיה ה-משחק לפחות לשנתיים הקרובות.
מקווה שהאשכולות שאנחנו פותחים מעוררים עניין ואולי ניצור איזו קהילת משחק מגובשת.
מה שמזכיר לי להמשיך ולבדוק את העניין של TS/Ventrilo
קשה לי להאמין שלא תצא גרסא מיועדת לPC (או לפחות, מאוד מקווה). בכל אופן, הם לא יוכלו להוציא מפות עם פחות מ64 (הסטנדרט לאורך כל הסדרה) כי זו תהיה פאדיחת על בשבילם.
לעניינו של דבר, נראה לי שמדובר במשחק פורץ דרך מבחינת המולטי שלו. לא רק האינטנסיביות עצמה, יש מטרה קצת מעבר לטביחה באוייב וכיבוש דגלים: ממה שאני רואה בסרטון האחרון, יש מיני משימות לשחקן עצמו, ומשימות כלליות לקבוצה (לא רק כיבוש דגלים).
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי metooshelah שמתחילה ב "קשה לי להאמין שלא תצא גרסא..."
חד משמעית תהיה גרסה ל-PC רק שדברים עדיין לא ברורים לגביה והם יהיו תלויים בפידבק של שחקני הקונסולות כדי לנסות ולאזן את המשחק.
אנדקוטה משעשעת, כבר התלוננו בפורום של הבטא על כומתות אדומות... מי חשב לשים כומתה אדומה על רקע מדברי?
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי metooshelah שמתחילה ב "מזל"טים בשליטת השחקן? כן! כן!..."
- ה covering wall יהייה מאוד שימושי ואפקטיבי בשדה הקרב ובהחלט פיצ'ר מעניין שיוסיף לחווית המשחקיות.
- הפיצוץ של הטנק היה כל כך יפה וריאלסטי כשמשווים אותו לmw2 הפיצוצים שם פשוט ביזיוניים ורחוקים שנות אור מלתת איזשהי תחושה ולו במעט של ריאליזם.
- המצב הזה שהכל בשדה הקרב ניתן להריסה קרי:
בניין , מגדל שמירה , חומות בטון ואף מהמורות ומכתשים שנוצרו על דרך העפר כתוצאה מהלחימה.
וכן גם העצים החביבים על צדי הדרך עלולים לקרוס כתוצאה מפגיעה ישירה! (מדהים נכון?)
קצת בשורות לא טובות ל"קאמפרים" למינהם כי כל מקום שתתקאמפרו הקיר עלול לקרוס עליכם! חה חה חה
- אהבתי שהסנייפר פגע בשחקן לא היה לו מושג גם לאחר הrespawn איפה הוא התמקם .
- מישהו יכול להרחיב על סימון האויב שנעשה שם באדום? לא כל כך הבנתי איך זה עובד..
פשוט "וואו" , אני חושב שהמשחק הזה פורץ דרך בכל אספקט אפשרי וראוי לכל התשבוחות על הכך. ריאליזם ברמה כזו , איכות כזו ודייקנות כזאת עד לירידה בפרטים הכי קטנים לא נראו על המסך עד היום.
נערך לאחרונה ע"י -TsAcHi - בתאריך 24-11-2009 בשעה 21:01.
Up to 32 Players on PC (24 on consoles) - Play with up to 32 players online in the biggestmultiplayer Maps in Battlefield. Each with a different tactical and gameplay focus set across a variety of environments.
Full DirectX 9, 10 & 11 Support - Immerse yourself in the Battlefield world as Frostbite engine brings tanks, helicopters and explosions to vivid life on your PC. The game will fully support Windows XP, Vista, and 7 with new tech that further improves things like lighting and shadows.
Enhanced Gameplay- The PC version also includes wide peripheral support like Joysticks for flying, NVIDIA 3D Vision, Logitech LCD Keyboards and VoIP Support plus a variety of specific features tailored for PC play.
Friend Support - Find your friends online with the new buddy list to see if and who is online so you can quickly join their game.
Dedicated Ranked Server - Everyone gets non-stop action with no connection penalties based on some other player's internet. Ranked Server Provider program will give players opportunity to rent their own server(s) located in professional grade datacenters, ability to modify settings like map rotation, create reserved slots for friends or clan members, kick & Ban players, and custom name your ranked server.
Clan Support & Private Servers - Independent Clan Tag, and ability to rent servers for hosting and controlling private password protected competitive servers with expanded control over the settings from public ranked servers.
PC Squad Play System - Updated from previous Battlefield PC titles now gives control of your squad before heading into combat.
טוב, כמו שהבטחתי לכם, זה הולך לכאוב
EA פרסמו סוף סוף את דרישות המינימום למנוע ה-Frostbite.
ציטוט:
Minimum Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900
Graphics memory: 256MB
OS: Windows XP
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
10GB for Digital Version, 4GB for Disc Version (BF1943)
Recommended Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
Processor: Quadcore
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce GTX 260
Graphics memory: 512MB
OS: Windows Vista or Windows 7
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
10GB for Digital Version, 4GB for Disc Version (BF1943)
בתגובה להודעה מספר 50 שנכתבה על ידי -TsAcHi - שמתחילה ב "לא יהייה יותר זול ומשתלם לקנות קונסולה?"
פחחחחחחחחחחחחחחחחח לקנות קונסולה. בשביל מה? בשביל האין-מולטיפלייר, או בשביל לשלם ים כסף על משחקים, ולקנות כל שנתיים מכשיר חדש? ביום שקונסולות יגרדו למחשבים ת'קרסול, אז יהיה ניתן לדבר על משהו.
פחות מ90 יום ואני מצפה בכליון עיניים לגרסת הPS3 שלי!
המשחק הזה יצא סמוך לMAFIA2 שאני גם מאוד מצפה לו שאמור לצאת באותו חודש.
וביחד עם היומהולדת שיש לי במרץ זה הולך להיות חודש מצוין!
נ.ב
דרך אגב שיחקתי במולטיפלייר בדמו שנפתח לי לשעת משחק BF1943 והוא היה נחמד , אך לא יותר מכך. השליטה על המטוסים שם מסורבלת מדי וההגהים בשביל לנסוק למעלה אתה צריך ללחוץ למטה והכל הפוך :\ .
כנראה שמלחמת העולם השניה די נמאסה עליי וגם הגרפיקה שלו לא הייתה משהו בכלל.
למישהו כאן יצא לשחק בו?
נערך לאחרונה ע"י -TsAcHi - בתאריך 03-12-2009 בשעה 13:31.
ובכן, הבטא תתרחש בין התאריכים 28.1 - 25.1
תהיה מפה אחת של 32 שחקנים, Port Valdez, הכוללת גם כלי רכב.
כרגע לא יהיו כלים לערוך מודים למשחק, לפחות לא כלים רשמיים.
לגבי אנטי-צ'יט, EA ממשיכה בקו המטומטם של שימוש ב-PunkBuster (ימח שמם)
זאת ועוד, כרגע נראה שקבצי השרת לא יופצו לכולם וזאת על מנת להקשות על יצרני ההאקים למינהם.
נראה גם שהמשחק יתמוך ב-3d Vision של Nvidia.
אני סולד מפאנקבאסטר מכיוון שהוא דופק את המשתמשים הנורמליים, חלק מעזרי המשחק (כמו מקלדות, ג'ויסטיקים ובקרים לא נתמכים בו).
אני סולד מכיוון שלא יכול להיות שחברה צד שלישי תמחק את החשבון שלך באופן שרירותי ואז תדבר ללומפה (לא מעניין אותם כלום ו-EA מגלגלים את האחריות)
היכולת הגרפית היא Nvidia 3d Vision. אתה יכול לקרוא עליה באתר בגדול זה גימיק לפאנבויז.
כי ככה בא להם. מנסיון.
אין להם שום לוגים של IP, שום סקרינשוטים, שום דבר.
בשניה שאתה לא בא טוב לדבר הזה, אתה חוטף סטירה לפנים. חשבונות שלי ב-BF2 ו-2142 פשוט נחסמו לאחר 4 שנים. אתה חושב שאחרי 4 שנים החלטתי להשתמש בהאקים?
טוב , לא נעים זה בטוח.
להתקדם בסולם הדרגות ולשדרג את הארסנל בתקופה הכל כך ארוכה הזאת ובסוף להיחסם..
אבל קשה לי להאמין שיום בהיר אחד החליטו לחסום אותך. לא עשית משהו לא תקני \ חוקי שגרם לחסימה?
לאחר הפקת לקחים מהבטא עבור PS3 בוצעו כ-130 שינויים:
זהירות - ספויילר!
Completely reskinned the weapons and scopes for much improved visual quality.
The reddot sight no longer has a FOV penalty compared to iron sights.
Pistols now have the same FOV level as other weapons in iron sights.
Tons of weapon tweaks to improve the balance of play.
Increased accuracy when stationary and aiming for better first shot accuracy.
Decreased accuracy when moving and aiming, especially for sniper rifles.
Several gun specific balance tweaks to bring them in line with the other weapons of that class.
Lowered the damage of the XM8 and F2000 at close range.
Lowered the damage of the AN94 at long range.
Raised the accuracy of the M16's burst.
Lowered the damage of the Type88 LMG.
Raised the damage of the MG3.
Raised the damage of the M249.
Fixed the recoil of the M249 when equipped with a reddot sight.
Lowered the damage of the SMGs and Carbines at extreme range.
Lowered the accuracy on the move for the SCAR-L, AKS-74u, and the XM8c.
Raised the damage of shotguns, especially for the pump shotguns and slugs.
Semiauto and Auto snipers and slug shotguns cannot 1 shot headshot at extreme range.
Fixed the Knife's stab animation and improved the reliability of Knife attacks.
Lowered the long delay between Knife attacks.
Fixed the animation speed for switching to the grenade launcher on assault rifles.
Fixed the too huge blood splatter effect for sniper shots at long distance.
Fixed the minimap disappearing if you switched weapons while aiming a sniper rifle.
Removed the fade to and from black when aiming a sniper rifle.
Adjusted graphics for sniper rifles and RPGs when zoomed.
Bolt action sniper rifles will chamber the next round if the trigger is pressed twice while zooming.
Fixed the close range damage of bolt action sniper rifles. Now a 1 hit kill on unarmored infantry in 5m.
Raised the damage of the VSS but lowered accuracy when moving.
Grenade carry limit with the Grenade Vest lowered to 2 hand grenades and 4 40mm grenades.
Tweaked the airstrike missile called in by the UAV so it gives a longer warning to victim vehicles.
Exiting the UAV now also exits the UAV ground station.
The UAV station no longer self destructs when the attacker's base changes.
The UAV station can no longer be destroyed by friendly fire if friendly fire is off.
Lowered the direct and splash damage of UAV's airstrike.
Lowered the damage of the UAV's alternate fire LMG.
UAV station screen shows offline when the UAV is waiting to respawn.
Many additional UAV bug fixes.
Lowered the splash damage of tank rounds. 1 shot kill radius is smaller now.
Raised the damage of the gunner's 50caliber machine gun and added a visual effect when it overheats.
Tweaked the damage tanks take to be more consistent. Tank front armor especially is more consistent.
It takes 2 to 5 RPGs to kill a tank with no specializations. (was 3 to 8)
Tanks should no longer get stuck on destroyed terrain or inclines.
Increased the precision of tank turrets.
All armored vehicles have new engine sounds.
Added environment specific camouflage to all vehicles.
New vehicle control layout: R2 and L2 for accel and brake, fire on L1 and altfire on R1.
Or lefty vehicle control layout: fire on R1 and altfire on L1.
BFBC1 style vehicle controls are still available as an alternate.
Jeeps now burn when hit by tank shells instead of instantly detonating. This effect is the same as with RPGs.
Raised the damage of the jeep HMGs and added a visual effect when it overheats.
Shielded heavy machine guns now have a bullet proof glass front. Flank these guns or blow them up.
Raised the damage of the stationary HMGs and added a visual effect when it overheats.
Fixed the name of the UH-60 and corrected the caliber description of the miniguns.
Raised the launch speed of the RPG7's missile for better long distance shots and less drop.
Raised the splash damage of all infantry launched Rockets and 40mm grenades.
Improved the visual feedback for locking onto tracer darted vehicles, this is be much clearer now.
Note that TOW/Kornet and M136 missiles are wire guided and cannot lock on to tracer darts.
Fixed wire guided missiles sometimes going erratic (even though this was realistic yet unintentional).
Improved the trail and blinking effect of Tracer Darts so they are more visible.
Vehicle Smoke Launchers and 40mm smoke remove tracer darts and spots on friendlies in the effect.
Targets which have been unspotted by smoke are immune to spotting for a few seconds.
Added a short cooldown to the Repair Tool after repairing 50% of a tank's health.
Lowered the repair speed of the Repair Tool but raised its range.
The Repair Tool can only repair or damage vehicles and stationary weapons.
The Mortar Strike is now called in via a pair of binoculars.
Lowered the number of shells in the Mortar Strike barrage, but raised the damage of each shell.
Raised the effectiveness of the Mortar Strike against armored vehicles.
Fixed a bug where the Mortar Strike would fail to begin to reload.
Switching kits no longer instantly reloads the Mortar Strike.
Fixed a bug where the Defibrillator would not reload unless held in the player's hands.
The Defibrillator icon on downed squad members now appears in green.
Soldiers who suicide from the menu cannot be revived.
Lowered the amount of Motion Sensors carried to 2 and limited each soldier to 1 deployed sensor at a time.
Deploying a new Motion Sensor before the previous sensor expires will replace the previous sensor.
Motion Sensors no longer detect players and vehicles sitting perfectly still.
Motion Sensors now beep when deployed and detecting a target.
The Vehicle Motion sensor now beeps for all occupants of the vehicle when it detects a target.
Vehicle Motion Sensors on the UAV and other Airborne vehicles now detect targets at all altitudes.
Fixed an exploit where players could deploy unlimited Ammo Boxes, Medkits, C4 and Mines.
Fixed a bug where players could detonate Detpacks placed the previous life upon respawning.
Detpacks can still be detonated if player's kit is picked up with in 15 seconds of his death.
Lowered the damage Detpacks do to crates.
Fixed AntiTank Mines not detonating when driven over at medium speeds.
AntiTank Mines should now properly persist after the player has died.
The Ammo Box, Medkit, Defibrillator, Repair Tool, and Motion Sensor are now unlocks for each class.
Players new to Battlefield will be introduced to these teamplay items when they are unlocked.
Battlefield Veterans will automatically have these teamplay items unlocked from the start.
Lowered the duration of spotted targets. Aiming at a close target will refresh the spot timer automatically.
Lowered the effectiveness of the Sniper's Spotting Scope, targets must be tracked longer before spotting.
Fixed so the player can properly spot from the UAV.
Added an overheat to spotting to prevent spot and order spamming.
Spotting now requires the player be aiming significantly closer to the target.
Added Destruction 2.0 to the Guard Towers around the first Defender Base on Arica Harbor (and all other maps).
Fixed buildings collapsing without any warning sound or effects.
Moved M-COM station A into a Garage at the second Defender Base on Arica Harbor.
Fixed collision issues on the Patio in the upper level of the Town.
Fixed sometimes spawning underneath the Patio in the Town.
Fixed the collision problems with the Train Car containing M-COM stations on Arica Harbor's 3rd and 4th base.
Train Cars now have more specific destruction zones to encourage mouse hole tactics.
The Attacker's first base is now a protected spawn zone that defenders cannot enter.
Added additional alternate spawn points to all bases for both Attackers and Defenders to counter spawn camping.
Added a system that disables individual spawn points if enemies are within 20m. Does not apply to Squad Spawn.
Players can still spawn at a base if all spawns points at that base are blocked.
Spawn protection will be disabled if the player aims or fires during the short timer.
Wrecked civilian cars now have secondary explosions when hit with explosive weapons.
The Attackers now recieve 75 reinforcement Tickets to start instead of 100.
Taking a base restores the attackers to 75 Tickets instead of adding 50.
Improved soldier collision vs objects, especially for crouching under obstacles.
Fixed issues with certain objects popping into view as the player approached.
Reduced the amount of screen blur when in ultralow health.
Increased the visual and audio feedback for low health, healing, and returning to full health.
Out of Combat healing now starts sooner but takes longer to fully heal.
Slightly increased the healing power of medkits to increase their usefulness.
Improved the sensitivity of soldier controls. Adjusting sensitivity should have a much greater effect now.
Sensitivity when aimed is now consistent across all weapons.
Turning while sprinting is now more responsive.
Reduced forward input needed to sprint to 50% from 90% to smooth the transition to sprint.
Tweaked aiming and turning curves to be more responsive from the hip and more precise when aiming.
Fixed several issues with switching weapons and being unable to shoot or aim.
Fixed the player's control setup reverting to default when entering and exiting vehicles.
Fixed bugs when going to swim while sprinting.
Sped up the deploy and undeploy animations for the parachute.
Improved the precision for switching weapons on the Dpad.
Fixed several stats padding exploits.
Fixed various awards that did not work as designed.
Tweaked rank and class unlock progression based on data gathered in the beta.
מרשים. נחמד לראות שהשליטה בUAV תהיה ע"י שחקנים (כך הבנתי). בנוסף, רמת המציאות במשחק גם יפה (שימו לב לשורה על טילי נ"ט). סה"כ, נראה שהם עושים עבודה יפה על המשחק - שיפורי גרפיקה, collision ואיזון בנשקים. אפשר רק לקוות שEA יחזירו את קבצי השרת (אני לא חושב שהם יוציאו את הפאנק באסטר).
נערך לאחרונה ע"י metooshelah בתאריך 11-01-2010 בשעה 23:04.
בתגובה להודעה מספר 77 שנכתבה על ידי -TsAcHi - שמתחילה ב "טוב מאוד - Tanks should no..."
1. אתה חייב לזכור שמדובר בשינויים עבור הקונסולה. מן הסתם יהיו הרבה שינויים נוספים לאחר הבטא ל-PC.
2. גם היום הפינגים לשרתים באירופה הם בסדר ולרוב פחות מ-100MS.
לא מאמין שיש מפיצים רשמיים בארץ, אבל אולי אני טועה.
תמצא לי מספיק אנשים שיהיו מוכנים לשלם מראש לשנה/חצי שנה ולא אכפת לי לארגן את זה.
בינתיים בוא נחכה לבטא ל-PC ונוודא שזה לא מתפוצץ לנו בפרצוף כמו MW2
ועוד פעם מתן וזיו גם אם לא נצליח לארגן אף אחד אני מוכן (במידה והבטא אכן לא תאכזב) לשים גם שליש. כן , גם אם מדובר על קרוב ל 20$.
ואל דאגה , ברגע שנפתח שרת אנשים יראו התעניינות ואז כבר לא נצטרך לחפש אלה נקבל הצעות.
נערך לאחרונה ע"י -TsAcHi - בתאריך 14-01-2010 בשעה 10:35.
בתגובה להודעה מספר 86 שנכתבה על ידי metooshelah שמתחילה ב "אבל אתה בכלל שחקן קונסולה. מה..."
החלטתי למכור את הPS3.
נהנתי ממנו בעבר הלא רחוק אבל עכשיו אני בקושי משחק. אז טוב שהיה וטוב שנגמר.
מה אני יגיד , התגעגתי למחשב.. למקלדת ולעכבר , לשקט של החדר ..
אני יודע שדי כתבתי כאן בפורום להגנתה של הקונסולה . אבל האמת, שכמו שהתלהבתי ממנה כך מאסתי ממנה. היא סתם מעלה אבק כרגע כי פשוט אין לי יותר מדי חשק לשחק במכשיר..
להחזיק קונסולה בשביל 2-3 משחקים לכל היותר שחשבתי לרכוש , שיעניינו אותי בשנה הקרובה זה לא משתלם.
גם מבחינת הגרפיקה והחומרה אני הפנמתי שאתם צודקים - אין ספק שהקונסולה מתחילה לזוז אחורה והמחשב מתקדם.
כך שכדי למכור כל עוד שיש התעניינות , אני לא יודע איך יהייה השוק עוד שנה..
אז חזרתי למשפחת הPC
בכל זאת יש לי 8800GTS BFG שמחכה לי וחבל לא לנצל אותו.. הוא עדיין מריץ משחקים על הגדרות גבוהות גם כיום.
ומתן , אם אתה מעוניין לקנות אעשה לך הנחה מיוחדת בתור חבר פרש
נערך לאחרונה ע"י -TsAcHi - בתאריך 13-01-2010 בשעה 00:04.
משהו שחשבתי עליו: יש משחק MMORPG בשם קונאן. אחד מהרעיונות שעומדים מאחוריו, זה שילוב של שחקני קונוסולות ומחשב ביחד (may Kane have mercy upon us). יתכן שEA זוממים לעשות משהו דומה, ומשום כך המפות הונמכו ל32 שחקנים?
בתגובה להודעה מספר 95 שנכתבה על ידי metooshelah שמתחילה ב "משהו שחשבתי עליו: יש משחק..."
לא סביר מכמה היבטים.
הראשון : הקליינטים שונים וכתוצאה מכך כנראה גם גרסאות השרת.
השני : יש פער לא הוגן בין PC לבין קונסולות לטובת ה-PC.
השלישי : בשרת של הקונסולות יש עד 16 שחקנים.
הדרישות ל-32 שחקנים נובעות לדעתי משני גורמים : הראשון יציבות השרת, משהו שהיווה נקודת תורפה ב-2142 ב-BF2 והשני ריצת המשחק בצד הלקוח (64 שחקנים משמע מפות יותר גדולות, רינדורים יותר כבדים וכן הלאה)
הוא ייבא אותו ב700$ . מדובר על מחשב של HP שבעצם כל החומרה יושבת במסך ומהמסך למרבי הפלא עדיין די דק.. המסך עצמו 22 אינג' והוא מסך מגע . מגניב ביותר
הבנתי ממנו שזה צריך להגיע באופן רשמי לארץ מתישהו.
לא יודע לגבי Steam, שאר ההזמנות לבטא תלויות בהזמנה מוקדמת, ואי אפשר להזמין מישראל.
דובר בזמנו על בטא פתוחה, אולי שינו את דעתם.
לי יצא לשחק בבטא הסגורה של BF2142 וזו היתה חצי אכזבה.
שיחקתי בבטא הסגורה של קרייסיס וזו היתה אכזבה טוטאלית.
בגדול, לא ממליץ לאנשים להשתתף בבטא, אין להם מושג במה דברים אמורים.
בתגובה להודעה מספר 121 שנכתבה על ידי metooshelah שמתחילה ב "לא מתלהב מנתינת פרטים אישיים..."
רשום שרק אם מספר הנרשמים יגיע למינימום של 50 קונים אז המחיר באמת יירד ל159.
בינתיים מספר הנרשמים הוא רק 30 איש, ולא בטוח בכלל שהוא יגיע ליעד..
ככה שלא רק כמו שאתה אומר שניתן את הפרטים של האשראי שלנו לאתר לא מוכר זה גם עלול להיות לחינם..
בכל מקרה, אני מתכוון לרכוש רק את הגרסה המיוחדת עם הunlocks
נערך לאחרונה ע"י -TsAcHi - בתאריך 27-01-2010 בשעה 18:42.
בתגובה להודעה מספר 122 שנכתבה על ידי -TsAcHi - שמתחילה ב "ומה גם שהבחור החביב לא מציין את האותיות הקטנות:"
סך הכל שם, טלפון ומייל. את האשראי תיתן לחנות עצמה ולה בלבד.
מינימום של 35 איש היה גם בקניה הקודמת [COD:MW2] ובכל זאת הגענו ל100 איש, כאשר לפחות עוד 20 שאני יודע באופן אישי לא הספיקו להיכנס,
אני בטוח שיש עוד כאלו שאני לא יודע עליהם.
בכל מקרה, כל אחד ירכוש בדרכו שלו, העיקר שבסופו של דבר גם לכם יהיה עותק ותקבלו ממני בראש
בתגובה להודעה מספר 123 שנכתבה על ידי Algorithm שמתחילה ב "סך הכל שם, טלפון ומייל. את..."
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Algorithm
בכל מקרה, כל אחד ירכוש בדרכו שלו, העיקר שבסופו של דבר גם לכם יהיה עותק ותקבלו ממני בראש
אם זה רק אימייל וטלפון אשקול זאת כי בינתיים אני לא מוצא את גרסת האספנים בשום אתר בארץ. דיברתי גם עם "מדיה גיים" עכשיו ולמנהל אין מושג אם הוא יזמין את הגרסה..
נערך לאחרונה ע"י -TsAcHi - בתאריך 27-01-2010 בשעה 19:38.
אין דבר כזה גירסת אספנים, זו בסך הכל גירסא עם מספר unlocks בהתחלה בשביל נובים שלא רוצים להשיג את זה בדם, יזע ודמעות
כמו כן, בהקשר למה שמתן אמר קודם לכן,
אתה לא מספק את כרטיס האשראי שלך לחנות שלא בהכרח המשחק במלאי, אתה בסך הכל נרשם לקניה הקבוצתית ולו רק בכדי להינות מהמחיר,
את מספר האשראי אתה תספק לקראת שחרור המשחק ולא היום.
בדיוק כך.
אתה מקבל unlocks ע"י עליית רמות פשוט בlimited אתה מקבל מספר unlocks כבר בפתיחת משתמש,
דבר שלכאורה ייצור עבור אותם אנשים ייתרון בשל נשקים מתקדמים יותר, אבל זה לא משהו שהוא אקסקלוסיבי עבור הלימיטד,
שכן זה רק עניין של זמן וסקיל של שחקן עד שהוא יפתח את הנשקים הללו גם כן.
כעיקרון המחיר של שני הגירסאות הללו הוא אותו הדבר, רק שבישראל לצערי זה לא כך :\
ציטוט:
While each of these unlocks will eventually become available to anyone who sticks with the game, their inclusion with the Limited Edition of the Bad Company 2 -- and at no extra cost -- should incentivize early adoption.
תאמינו לי אני מתכוון לקנות אותו כי הוא נראה מצוין אבל לפי מה שהבנתי לא יהיה אפשר להכין לו מודים ושלא היה ממש dedi servers וזה די מבאס עם זה נכון כי
הם עושים בדיוק את אותו תרגיל מלוכלך של MW2
אני כתבתי את זה באשכול לפני הרבה זמן.
ההבדל הוא עצום ובלתי ניתן להשוואה מכיוון שבמקרה הזה מדובר במשהו הפיך לחלוטין במידה ויחליטו.
כבר כתבתי שההחלטה המוזרה הזו הצליחה לעצבן שורה מאוד גדולה של גיימרים.
עם זאת, עדיין כל אחד יוכל לרכוש שרת משחק רשמי, לכן לא ברור לי למה הכוונה במשפט האחרון שלך.
קח לדוגמא את באטלפילד 2 לדעתי הוא היה נשאר היום די נטוש בלי PR ואני חושב שמודים זה תמיד נחמד ומחיה את המשחק וזה די הורס לעצמם העובדה שלא היה אפשר לעשות מודינג ....
אני לא יודע.
מצד אחד, מוד ל-1942 הפך ל-BF2 אז אין ספק שיש חשיבות למודים.
מצד שני, ל-2142 כבר היו פחות מודים.
לדעתי, ככל שהמשחק מתקדם יותר ומלא אופציות יותר קשה לבנות לו מודים מהמון סיבות, אבל העיקרית היא שלמשתמש לא ממש "נמאס" מהמשחק.
כך למשל, ב-2142 האפשרות למוד משחק חדש לחלוטין, הכפילה את ההנאה מהמשחק כמו גם הממשק החדש של ה-unlocks.
לבנות מוד זו השקעה של המון זמן ויכולת וזה פשוט לא כל כך כדאי ו/או משתלם במקרה של משחקים חדשים.
אדרבא שתחרות יתר מצד מודים בהחלט יכול להיות שסללה את הדרך להחלטה לא לשחרר גירסאות unranked.
בחלק מהמובנים אני יכול להבין את DICE. השרתים הלא רשמיים ברובם הם ידועים לשמצה.