02-02-2010, 12:15
|
|
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 16,971
|
|
|
כל חברה והרב קו שלה - המהפכה של משרד התחבורה עוד רחוקה מסיום
נוסעים המשתמשים בכרטיס הרב-קו נדרשים כיום לטעון אותו עבור כל חברה בנפרד, בעמדות הנפקה וטעינה מעטות ולעתים מרוחקות. התוצאה: אי-נוחות ניכרת וסחבת מיותרת. למרבה הצער, הבעיה לא תפתר בעתיד הקרוב: משרד התחבורה יפעיל מרכז סליקה משותף לכל החברות רק בעוד כשנה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3843018,00.html
----------------------------------------
לקח לי זמן להבין. עליתי לאוטובוס של דן, שמתי את הכרטיס ו... אין כלום. הנהג החליט שיש לי בעיה בכרטיס ואחרי שלחצתי עליו לבדוק שוב בעוד שכולם דוחפים אותי מאחורה - נכנעתי לבסוף. בתחנה הראשונה של הרב קו התייצבתי ואמרתי שהרב קו שלי מקולקל. הם בדקו ואמרו "לא אדוני, הוא תקין ויש לך בו 20 ש"ח". מוזר, אמרתי להן - אבל עליתי על האוטובוס והנהג אמר שזה מקולקל. "כי הטענת אותו בקווים".
לא ברור לי למה צריך לחכות שנה לפעולה כל כך פשוטה ובכלל, למה שיהיה באותו כרטיס חשבון לכל חברה בנפרד מלכתחילה?! לא חשבו על זה קודם?!
_____________________________________
-----------------------------
S e g m a n y
|