30-06-2011, 23:48
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,932
|
|
תגובת המאבטחים לא היתה מצוינת אלא מאוחרת.
גם אם משיקולי פרוטוקול אין מאבטח שהולך לפני החזה של המאובטח, זה לא אומר שהמבנה צריך להיות פתוח ונינוח אלא להיפך, לשאוף לצמצם ככל שהפרוטוקול מאפשרים ולהיות הכי דרוכים ועצבניים.
הקהל המדובר פרוס בדלילות, שורה עד שתיים של אנשים מעבר לגידור רציף (שורה אחת, לא כפול). דבר זה מאפשר למאבטחים לכת על גב הקהל כל הזמן ועובדה היא כי בסרטון התוקף מנוטרל על ידי ארבעה מאבטחים שהיו באמת מאחור. אף אחד ממבנה ההליכה הצמוד לא עבר את הגידור והגיע אל התוקף כי היו עליו מספיק מאבטחים (4).
מכאן שאם פריסתם היתה לוחצת יותר על גב הקהל (זוג שהולך צמוד במקביל לסרקוזי ומולו, ממש מתחכך באנשים שצמודים לנשיא מגבם) מובטחת היתה להם עמדת מוצא טובה משמעותית לדפ''א זו.
אין מאה אחוז זו הנחת עבודה נהדרת, אך מן הכוח הצמוד מול דפ''א זו נדרש מעט יותר. התוקף הושיט ידו אל סרקוזי, הניף אותה בתנועה קצרה, תפס אותו בז'קט, משך לכיוונו, סרקוזי נכפף ורק אז הגיעו המאבטחים. להערכתי בכלל הצמוד הגיע אל סרקוזי לאחר שכוח גב הקהל החל כבר לטפל בתוקף, מה שכנראה הכריח אות התוקף לשחרר את סרקוזי ואפשר לו להתאזן ולהזדקף. נראה גם ממבטו של סרקוזי שהוא מלווה במבט את התוקף כשזה מורחק והמאבטחים מגב הקהל מורידים אותו לרצפה.
כנקודה למחשבה- שימו לב שמייד לאחר התקיפה האירוע נמשך כאילו דבר לא אירע, כשהמאבטחים הולכים במבנה הליכה כאילו לא היה דבר.
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)
"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'
|