לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 24-11-2009, 22:55
צלמית המשתמש של AtlantisNumenor
  משתמש זכר AtlantisNumenor AtlantisNumenor אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.07.08
הודעות: 1,035
רגע, וכמה עולה חלונות 7 ?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי 504 שמתחילה ב "ארה"ב לא מוכנה לפתוח את קוד התוכנה של מטוס F-35"

אני מניח שאם אני מזמין את הגרסה המאובזרת, אני מקבל 7 אולטימט...
_____________________________________
"הארץ שלנו איננה רק מדינת ישראל אלא כל מרחב הסהר הפורה. אבות אבותינו אינם רק אברהם יצחק ויעקב אלא כל יושבי ארץ הקדם - הישראלים, הכנענים והפיניקים - כולם שייכים לאומה העברית. אנחנו העברים הננו איפוא צאצאים לאומה העברית הגדולה שהמציאה את האלף בית, שהקימה ציים אדירים ובנתה אימפריה בכל אגן הים התיכון. אנחנו הבאנו את התרבות לאירופה ופילי מצביאנו הגדול חניבעל, איש קרתגו, עברו את האלפים ואיימו למוטט את רומא."


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 27-11-2009, 06:37
  מיקיטל מיקיטל אינו מחובר  
מערכות מודיעין חוזי (IMINT), מערכות חישה גילוי והתרעה - חלל, אויר, ים ויבשה. התנהלות ביטחונית, תעשייתית וחוזית בינלאומית
 
חבר מתאריך: 08.03.05
הודעות: 2,997
ליזמי רעיונות ה"פריצה" הערה או שתיים...
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי יואב בן צוריה שמתחילה ב "נו אז ? תגיד אתה ראית פעם..."

אין דין תוכנת חלונות של מיקרוסופט.... כדין תוכנות המוטבעות במטוס כגון ה- F-35.

השאלה העיקרית אינה מה אפשר לעשות ו"החוכמה" שיש שלהשקיע בפריצה זו או אחרת של תוכנה הנמכרת בחנות מחשבים מול פריצת תוכנה של מטוס ה- F35. הנקודה החשובה כאן הינה ייצוא המטוס ותמיכתה של לוקהיד ושל הממשל האמריקאי (הוא הוא המשלם עבור המטוסים הללו שייועדו לישראל !!!) במכירה, במכירות ההמשך, באספקת חלפים, באחריות לפלטפורמה ולמערכותיה, באישורים רבים מאד לכשירות המערכות והמטוס וכיוב'. כל אלה ועמידה בתנאי החוזים הרבים הכרוכים בקבלת המטוס.

הפריצות בשוק (וו בשורוק ) - בשעה שתוכנות מחשבים נפרצות במקומות רבים ע"י מאות ואלפי פורצים במדינות רבות, והידע הנצבר עובר באינטרנט מפורץ לפורצת קבוצות וליחידים, אין ולא יימצא מאגר שכזה של מוחות בעולם המשתפים פעולה בפריצת תוכנה ייעודית למטוס כגון ה- F35.

האחריות והתמיכה הטכנית של LM - בכל חוזה רכישה שכזה מתחייב המקבל שלא להכניס שינויים והתממשקויות לתוכנות ולחומרות המטוס ללא הסכמה לכך וללא קבלה מוקדמת של אישורים (חלקם יקרים מאד אגב...!) מהיצרן וממשלת ארה"ב או כל ממשלה אחרת המוכרת ציוד שכזה. זאת איוולת וטעות חמורה וגמורה לחשוב שללא אישורים לכך, יינתן אור ירוק ע"י מדינת ישראל וצה"ל, אפילו בחדרי חדרים, לקבוצות "חכמי ציון", תקציב ואישור לעסוק בכך. מי שמבין בכך יודע לנכון כי האחריות למטוס תבוטל, ממשל ארה"ב יוכל לעצור אספקת חלפים או אף לעצור אספקת מטוסים נוספים או שידרוגים ובלוקים עתידיים של המטוס לכשיבואו, ואלה יבואו. שאר עיסקאות ה- FMF שארה"ב מנהלת עמנו ביד נדיבה ייפגעו, החברות שיעסקו בפריצות או בשימוש בידע הנובע מפריצות בלתי מאושרות בארץ, יזכו לשלילת אישורי הייצוא היבוא והפעילות בארה"ב וממנה והדבר יהפוך במהרה לבעייה חמורה מאד של משהב"ט והמדינה כולה. עיסוק כזה, לכשיתגלה - והוא יתגלה ליצרן ולממשל כמעט באופן מיידי - שלא כעיסוק בפריצה של תוכנות חנות למכשירי כתיבה שם נמכרות תוכנות מיקרוסופט..., יהיה לבעייה לאומית ביטחונית - שבדמנו תהיה. חברים, מי שלא מבין איך הדברים עובדים בתעשיות הביטחוניות מול ממשל ארה"ב בנושאים הללו, טועה ומטעה כאן בתגובות ורעיונות מגלומניים בלתי בוגרים ובלתי מקצועיים בהניפו דגלי "פריצות" ויכולתו של העם היושב בציון לעסוק בזה.

מי שרוצה בכל כוח דמיונו לחוות אמבארגו על סיוע ביטחוני לארץ הצבי - ולא מארה"ב בלבד - ימשיך וישתשעשע בתרחישי "פריצות" לתוכנות מהסוג הזה.

אין השאלה - אם האינג'ינר יורי או המהנדסת אורית יכולים לפרוץ את התוכנה (אגב היא מורכבת מאד). השאלה הינה לאומית ביטחונית למדינה. יש דברים שאין עוסקים בהם בשל התוצאות הפוליטיות, ההצטידויות העתידיות והלוגיסטיות החזויות הנלוות למעשים שכאלה. איש בר-דעת במדינה לא יתן אישור ותקציבים לפגיעה בחוזים הקשורים לאספקת מערכות כאלה לצה"ל. גם אם כל חכמי ציון עסקו בפריצות לתוכנות מסחריות כאלה ואחרות ולכל אחד ואחת נסיון רב בחוכמת הפריצות.

ללא אישורים ברורים מהממשל ואישורים מ- LM לא יקום ולא יחיה.

במערכת אינטגראטיבית כמו זו של ה- F35, כל התממשקות בלתי מאושרת למערכות הפלטפורמה עלולה לגרום לאסון בלתי חזוי ובלתי צפוי בתנאים שלא נבדקו כפי שנבדקו ע"י היצרן במשך שנות פיתוח ובדיקות התוכנות והחומרות הללו.

תוכנת "חלונות" ותוכנת F35 שני עולמות שונים לגמרי הם. את שתיהן ניתן לפרוץ, באחת מהן - לא נוגעים ללא אישורים. ולא רק ב- F35 מדובר....!!!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 27-11-2009, 19:00
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי Taurus84 שמתחילה ב "אני טוען שבהרבה דיווחים אי..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Taurus84
אני טוען שבהרבה דיווחים אי אפשר להתייחס למחיר מטוס בודד אם לא מפורט מה כוללת העסקה ובאיזה מחירים, והקשת רחבה מאוד.
מדינה X יכולה לרכוש מטוסים וחלקים זולים בסכום A, ומדינה Y יכולה לרכוש את אותם מטוסים בתוספת סימולטורים, הכשרות, אחריות לתיקונים, מנועים חלופיים, מכ"מים חלופיים וכו' בסכום B, וסכום העסקה לא ירמוז על מחיר מטוס בודד למדינה Z.

סימולטורים וחלקי חילוף נוספים לא יעשו הרבה הבדל. נגיד מחיר המכ"ם הוא בערך 10% (הערכה גסה) מעלות המטוס. ולא רוכשים מכ"ם ספר לכל מטוס, אלא משהו כמו מכ"ם ספר אחד לעשרה מטוסים או יותר. לכן ההשפעה של מחיר המכמ"ים הנוספים הללו תהיה זניחה. ואותו הדבר תופס גם לשאר הציוד והשירותים הנלווים. אלא אם כן באמת יש בעסקה משהו יוצא מן הכלל, כמו למשל הספקת שירותי אחזקה שוטפת, בנית תשתיות ומרכזי שירות, שנכללים במחיר העסקה (ואז באמת יש הפרש משמעותי).
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 27-11-2009, 19:27
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
דרגי ב' וד' עולים הרבה כסף
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "[QUOTE=Taurus84]אני טוען..."

במיוחד מבדקים.

עוד משהו קטן, לאחר עריכה -

כמות חלקי חילוף לא נמדדת בניסיון קודם שלך או שלי או בתחושות בטן לגבי כמה צריך עבור כמה מטוסים.

כמות חלקי החילוף היא פועל יוצא של מספרי אמינות, של צרכים מבצעיים ושל זמינות נדרשת כתוצאה מכך. אם מפעיל המטוס, יהא מי שיהא, דורש זמינות של 100 אחוז לטיסה בכל זמן שהוא - זה אומר מכ"ם חלופי זמין לכל מטוס, וסט אויוניקה, וחלפים הידראולים ועוד. הרי אם יש רק מכ"ם אחד לכל עשרה מטוסים - מהמטוס השני והלאה כל תקלה משביתה מטוס.
_____________________________________
אֲהוּבָתִי לֹא הָיְתָה בַּמִּלְחָמָה.
הִיא לוֹמֶדֶת הִיסְטוֹרְיָה וְאַהֲבָה
מִגוּפִי, שֶׁהָיָה בִּשְׁתַּים, שָׁלשׁ.


נערך לאחרונה ע"י YHS בתאריך 27-11-2009 בשעה 19:51.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 28-11-2009, 08:03
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי YHS שמתחילה ב "דרגי ב' וד' עולים הרבה כסף"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי YHS
דרגי ב' וד' עולים הרבה כסף. במיוחד מבדקים.

אני מסכים. לכן אם הם נכללים בעסקה אז יש להתחשב בזה. אבל בד"כ זה לא קורה.

ציטוט:
עוד משהו קטן, לאחר עריכה -

כמות חלקי חילוף לא נמדדת בניסיון קודם שלך או שלי או בתחושות בטן לגבי כמה צריך עבור כמה מטוסים.

כמות חלקי החילוף היא פועל יוצא של מספרי אמינות, של צרכים מבצעיים ושל זמינות נדרשת כתוצאה מכך. אם מפעיל המטוס, יהא מי שיהא, דורש זמינות של 100 אחוז לטיסה בכל זמן שהוא - זה אומר מכ"ם חלופי זמין לכל מטוס, וסט אויוניקה, וחלפים הידראולים ועוד. הרי אם יש רק מכ"ם אחד לכל עשרה מטוסים - מהמטוס השני והלאה כל תקלה משביתה מטוס.

נכון. אלא שבמציאות (ולפעמים ניתן למצוא מידע די מפורט; למשל ראה כאן וכאן) לא זכורה לי אף עסקה שתכלול מכ"ם ספר לכל מטוס.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 28-11-2009, 12:15
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
אז ככה
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "[QUOTE=YHS]דרגי ב' וד' עולים..."

לגבי הסעיף הראשון שלך:
מהיכן הבאת "בדרך כלל זה לא קורה"? ראית מטוסים ישראלים טסים לביקורת דרג ד' בארה"ב? אתה יודע על מנועים שמועברים לארה"ב לדרג ב' או ד'?

לגבי הסעיף השני:
המכ"ם היה רק דוגמה ואיני מתווכח כלל על הכמות, אלא על ה"תחושה" שלך שמכ"ם רזרבי יחיד לעשרה זה "מספיק". השיטה טובה גם לפלטפורמה אינרציאלית חלופית, מנוע חלופי או כל רכיב אחר.
חישוב הכמות היא ענין מורכב ולא שייך בכלל לתחושת בטן. גלגל ספר במכונית - מספיק אחד. אבל אם קצב התקרים יעלה לאחד כל 150 ק"מ - אני מניח שתשים אולי שני רזרבים במכונית ביום שתיסע לאילת.

כך שבשורה התחתונה - בלתי אפשרי לקבוע מנתונים עיתונאיים כמה "בערך" עולה חבילת תחזוקה למערכת מסוימת ומתוך המחיר הכולל לחלץ מחיר של פריט בודד.
_____________________________________
אֲהוּבָתִי לֹא הָיְתָה בַּמִּלְחָמָה.
הִיא לוֹמֶדֶת הִיסְטוֹרְיָה וְאַהֲבָה
מִגוּפִי, שֶׁהָיָה בִּשְׁתַּים, שָׁלשׁ.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 28-11-2009, 23:59
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי YHS שמתחילה ב "אז ככה"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי YHS
לגבי הסעיף הראשון שלך:
מהיכן הבאת "בדרך כלל זה לא קורה"? ראית מטוסים ישראלים טסים לביקורת דרג ד' בארה"ב? אתה יודע על מנועים שמועברים לארה"ב לדרג ב' או ד'?

שמעת אותי מדבר על מטוסים ישראליים שטסים לארה"ב? דיברתי בכלל על חיל האוויר הישראלי ואיפה נעשה דרג ב' או ד'? אנא קרא שוב את הדיון, כי מסתבר שלא הבנת בכלל על מה דיברתי.

לגבי דרג ד' למנועים של F-16 ו-F-15 - אני מאמין שמי שעוסק בזה הארץ זאת החברה Bet Shemesh Engines.

ציטוט:
לגבי הסעיף השני:
המכ"ם היה רק דוגמה ואיני מתווכח כלל על הכמות, אלא על ה"תחושה" שלך שמכ"ם רזרבי יחיד לעשרה זה "מספיק". השיטה טובה גם לפלטפורמה אינרציאלית חלופית, מנוע חלופי או כל רכיב אחר.
חישוב הכמות היא ענין מורכב ולא שייך בכלל לתחושת בטן. גלגל ספר במכונית - מספיק אחד. אבל אם קצב התקרים יעלה לאחד כל 150 ק"מ - אני מניח שתשים אולי שני רזרבים במכונית ביום שתיסע לאילת.

אתה אומר "תחושה בטן" אחרי שהבאתי דוגמאות איך מה בפועל נכלל בעסקאות רכש של מטוסי קרב? אני מצטער, אבל זאת לא "תחושת בטן". בהודעות לקונגרס שהבאתי לדוגמא מפורטים כל מערכות חילופיות שנכללים בעסקה, כך שאני שוב לא מבין מה לא נראה לך.

המשל שלך מעולם הרכב הפרטי היא לא לעניין - יש לך ידע על עסקה שכוללת 100% חלקי חילוף (מניעים, מכמ"ים או מה שלא יהיה) - אנא הביא אותה, כמו שאני טרחתי לבסס את דברי, ואז נמשיך בדיון המעניין הזה.

ציטוט:
כך שבשורה התחתונה - בלתי אפשרי לקבוע מנתונים עיתונאיים כמה "בערך" עולה חבילת תחזוקה למערכת מסוימת ומתוך המחיר הכולל לחלץ מחיר של פריט בודד.

וכיוון שלא עשיתי כלום ממה שמנית (לא הבאתי נתונים עיטונאיים, לא חישבתי כמה עולה חבילת תחזוקה מתוך כלל העסקה), אני שוב לא מבין על מה אתה מדבר.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #39  
ישן 29-11-2009, 13:15
צלמית המשתמש של ralf
  ralf ralf אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.08.08
הודעות: 1,478
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "אלא שהוא לא רוסי - גרמנים..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Centurion
אלא שהוא לא רוסי - גרמנים פיתוח אותו ראשונים, והרוסים גנבו אותו ואמרו שהם המציאו. גם את F-35 הגרמנים המציאו, ד"א (חברה גרמנית במקור בשם "יאקובלב" ייעצה לחברה גרמנית בשם LM). איך אני יודע את זה? כי "כולם יודעים".


לא מובן לי למה אתה מכניס את הגרמנים לעניין הזה, האשכול עוסק במטוס F-35 ואתה פשוט חוטף את האשכול , ומתעסק בדברים לא רלוונטים...( אם אתה רוצה להגיבים לדברים שלי, תגיב באשכול המתאים ואל תערבב דברים שלא קשורים)

אפרופו מטוסי חמקן, שזה הנושא של האשכול הזה, מה קורה עם "הסופר דופר חמקן" PAK-FA של הרוסים, מה עם הטיסה הראשונה שלו שהרוסים אמרו שתהיה בשנה הזאת. מה קורה עם העניין הזה? אתה רוצה להציג לנו עוד ציור או תמונה גראפית לכאורה של המטוס?

דרך אגב, יש שאומרים שהרוסים אכן הצליחו להטיס את "החמקן" שלהם, וגם נוסף לחמקנות מפני מערכות מכ"ם, המטוס החדש גם משתמש בטכנלוגיה רוסית חדשנית וסופר מתקדמת שנקראת "חמקנות וויזואלית", לכן אף אחד לא ראה אותו ואף אחד לא יראה אותו.

תמונה של "החמקן" הרוסי בניסוי הטיסה הראשון שלו (מערבב מזון שעובד הם לא יודעים לעשות, אבל מטוסי חמקן הם בהחלט מסוגלים)


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://farm3.static.flickr.com/2618/4143541972_a184b7b4cf.jpg]

נערך לאחרונה ע"י ralf בתאריך 29-11-2009 בשעה 13:33.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:34

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר