בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי asafdr שמתחילה ב "לא קנית את הסלולרי שלך אצל המפעילה? מהיום מגיעים לך החזרים"
יוזמה ברוכה, חבל שהיא מגיעה אחרי שנים שהחברות הללו עושקות את הציבור.
מן הסתם ההטבה תבוא לידי ביטוי בהתייקרות כזו או אחרת של מחירי השיחות כדי לקזז את ההפסדים.
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי asafdr שמתחילה ב "יש לך חוק חדש שאסור להעלות לך תעריפים בתקופת ההתחיבות.."
אסור להעלות תעריפים בתקופת ההתחייבות זה נכון, רק שאחר כך אתה מוצא את עצמך בבעיה.
נתקלתי באותה בעיה עם חברת תקשורת מסויימת.
ההנחה היתה שהתעריף אותו קיבלתי (בשל התחייבות לתקופה ארוכה) יישאר כפי שהיה.
אף אחד לא טרח ליצור איתי קשר והם חייבו אותי בתעריף הסטנדרטי (בערך פי שניים ממה ששילמתי)
כל מה שאני אומר הוא שהחוקים לטובת הלקוח חוזרים אלינו כבומרנג כיוון שהחברות הללו התרגלו לדפוק את הלקוח כמה שאפשר והן מיומנות באיך לעקוץ או איך למצוא מסלול עוקף למגבלות שמטילים עליהן
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי asafdr שמתחילה ב "אל תשכח שהחברות הללו הם חברות כלכליות..."
אני לא שוכח שהן כלכליות.
חברה יכולה להיות כלכלית ועם זאת לא לדפוק את הלקוחות שלה.
לעניות דעתי חברות הסלולר ירו לעצמן ברגל במשך השנים ויצרו מצב בו הן לא אמינות.
נכון להיום בזכות אתרים שמטרתם להשוות מחירים ואתרים בעזרתם יותר קל לייבא מוצרים מחו"ל יש אלטרנטיבה.
לדעתי החברות היו רווחיות יותר אם לא היו בנויות במודל של לעקוץ כמה שאפשר (ראה ערך מכירת מכשירי 3G לאנשים מבוגרים, דחיפת חבילות ללא אישור הלקוח בשיטת "מצליח" וכולי).