19-10-2009, 19:27
|
|
|
חבר מתאריך: 21.08.05
הודעות: 395
|
|
זמן ההמתנה שציינת אינו כולל תיקון-לפחות כך לפי אתר אידיגיטל:
ציטוט:
במקור נכתב על ידי iDigital
מסירת מוצר למעבדה בצירוף חשבונית רכישה.
אם אין בידכם את חשבונית הרכישה, עליכם ע"פ הנחיות חברת Apple לפנות אליה, להציג את הבעיה ולקבל Case Number ,
אותו עליכם להגיש אלינו במעמד פתיחת הקריאה כתחליף לחשבונית תוכלו לקבל Case Number מחברת Apple בטלפון 1800MYAPPLE
(יש לחייג ראשית לספק השיחות לחו"ל 012/013/014/00 ), לידיעתכם השיחה בתשלום.
2. חברת iDigital פונה אל Apple לצורך קבלת אישור לטיפול
(מתבצעת בדיקת מעבדה ואבחון, בסופו יימסרו לApple האיבחון ואופי התקלה, שם הלקוח, הוכחת רכישה כחשבונית,
מספר סידורי, חלקי החילוף לתיקון ועוד)
3. עם קבלת מס' האישור יכנס המוצר למעבדה לתחילת טיפול
כדאי לדעת: תהליך זה אורך עד 21 ימי עסקים, והינו בכפיפות לזמינות מלאי חלקי חילוף, לצערינו,
אין לחברת iDigital יכולת לזרז את האישורים הניתנים ע"י Apple לקוחות במסלול זה אשר חברת Apple דחתה את האישור,
ישאו בתשלום שעת בדיקה ואבחון במעבדה שהינה 433 ש"ח כולל מע"מ ( 375 ש"ח לפני מע"מ.)
הכנסת מוצר למעבדה מותנית במסירה מראש של פרטי כ.אשראי /מזומן/צ'ק, והלקוח בחתימתו מתחייב כי ידוע לו וכי עליו
לשאת בהוצאה זאת במקרה של דחיית האישור
|
אני ממליץ לך לקרא את כל כתב האחריות שלהם למחשבים שנרכשו בחו"ל בלינק:
http://www.idigital.co.il/service/lab/abroad.html
|