30-09-2009, 22:05
|
|
|
חבר מתאריך: 07.03.05
הודעות: 46
|
|
בזיון באורנג - מכשיר שנשלח למעבדה עם בעיה קטנה חזר טוטל לוס
רציתי להזהיר את כולם מהשירות הבזיוני שקיבלתי מחברת אורנג':
שימו לב (למי שאין כוח לקרוא שיתמקד בחלקים המודגשים):
בזיון מספר 1: שלחתי את המכשיר ה SE K610 שלי לתיקון במעבדת אורנג' עם בעיית "שן כחולה" קלה, המכשיר חזר אלי אחרי יום עבודה כטוטל לוס, כלומר לא ניתן לשימוש או לתיקון.
התעצבנתי, אבל מילא... יכול לקרות, ציפיתי שחברת אורנג' תקח אחריות על המקרה ותתן לי מכשיר נורמלי אחר (חדש או מחודש).
כאן מתחיל הזילזול האמיתי, חברת אורנג' טענה שהמכשיר התקלקל עקב קורזיה ולא בגללם, גם אם היתה קורזיה נשמע מגוחך שמכשיר יתקלקל בדיוק ב 24 שעות שהוא אצלם.
בזיון מספר 2: הפיצוי היחיד שאורנג' הסכימה לתת לי על הריסת המכשיר (לפני ויכוחים סוערים) היה 180 שקל זיכוי לשדרוג למכשיר חדש.
אחרי צעקות וריבים קיבלתי 360 שקל זיכוי לשדרוג. נראה לי קצת אבסורד שאצטרך להשלים עוד 1000 שקל כדי לקבל מכשיר ברמה שהיתה לי.
אחרי איום בתביעה, חזרו אלי עם הצעה קצת יותר טובה, אקבל מכשיר חלופי תמורת 330 שקל. לא ממש פייר אבל הסכמתי.
בזיון מספר 3: חזרתי לקחת את המכשיר התקול והרי זה פלא, החברה לא מצליחה למצוא את המכשיר בסניף (גם אחרי שעה של חיפושים)
למחרת נמצא המכשיר והוחזר לי. החלטתי לקבל את ההצעה למכשיר מחודש בתמורה ל330 שקל... עצוב, לא הוגן... אבל הלוואי שהסיפור היה נגמר כאן.
בזיון מספר 4: נשלח אלי מכשיר מחודש שלמרבה האירוניה ה"שן הכחולה" שלו לא תקינה ובנוסף הסוללה מתרוקנת אחרי 12 שעות ללא דיבור.
בזיון מספר 5: באותו הרגע הגעתי לסניף אורנג' הקרוב ומה מציע לי איש המכירות "החביב", לשלוח את המכשיר, שהרגע קיבלתי כמחודש, למעבדה לתיקון... חס וחלילה אמרתי, שלא יהרס לי שוב.
אחרי שסיפרתי לנציג השירוצ את השתלשלות האירועים הייתי מצפה לקבל במינימום טלפון מחודש אחר, ולא שוב לשלוח לחכות עוד כמה ימים לחזור לאסוף את המכשיר ולבזבז עוד קצת זמן ועצבים.
בזיון מספר 6: פניתי לנציב תלונות הציבור, הסמכות העליונה ביותר של אורנג, ומה קבילתי כפיצוי.... מכשיר מחודש אחר...
אחרי שיחות של שעות עם החברה, כתיבת מכתבים שונים, בערך 6 ביקורים במרכזי השירות שלהם, הפסד זמן עבודה, עצבים רבים ועוד, הגיעו מים עד נפש
לא הסמכתי לקבל יותר עלבונות ובזיונות, טיפול מזלזל ולא רציני בי כלקוח, וחוסר לקיחת אחריות של חברה גדולה כמו Orange.
אני בדרך לבית משפט לתביעות קטנות לתבוע את החברה על העוול שנגרם לי ולהעמיד את חברת Orange על מקומם.
בנוסף אני מתכוון להתנתק מהחברה לאלתר.
והכי חשוב רציתי לפרסם את סיפורי כאן בפורום שתדעו גם אתם להיזהר ולהשמר מחברה גדולה ודורסנית כמו חברת אורנג'.
מאחל לכם שלא תזדקקו לשירותי אורנג' בחיים,
המשך שבוע נעים,
אמיר
|