29-09-2009, 22:35
|
|
|
חבר מתאריך: 30.12.08
הודעות: 283
|
|
משרה מתאימה לסטודנטים (וגם למי שלא) לפני שמתחילה שנה"ל....
לחברת תקשורת ואינטרנט מובילה בתחומה דרושים נציגי תמיכה טכנית.
תנאי קבלה:
ידע בינוני במחשבים, אינטרנט, חלונות XP ו VISTA דואר-אלקטרוני וכיו"ב (לא להבהל. לא צריך להיות מומחה גדול למחשבים. לאחר הקורס יש תקופת התלמדות נוספת, הרבה יותר קליל ממה שחושבים).
מהות התפקיד:
מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה. סיוע בחיבור לאינטרנט, גלישה, משלוח וקבלה של דואר אלקטרוני ועוד.
המוקד פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 364 ימים בשנה.
העבודה במשמרות בנות 4/6/7/8 שעות.
משמרת מתחילה בכל שעה עגולה החל מ 7:00 ועד 18:00 בערב.
משמרת לילה מתחילה ב 23:00.
העבודה בפתח-תקווה או נתניה (בהתאם למקום המגורים).
תנאים ושכר:
שכר בסיס התחלתי – 20 ₪ לשעה. עולה בהדרגה עד 25 ₪ לשעה (תוך שנה) אף גבוה מכך בהתאם לתפקידים מתקדמים.
תמריץ חודשי בגובה עד 20% משכר הבסיס.
תגמול חודשי בגין מכירות ויעדים.
ארוחות מסובסדות.
אפשרות לעבודה מהבית לאחר וותק של מספר חודשים.
קידום מהיר במיוחד במסלול ניהולי או מקצועי.
החברה מתחשבת התחשבות מלאה בשומרי שבתות ומועדי ישראל.
התחשבות בסטודנטים (אינם נדרשים להתחייב להיקף משמרות גבוה).
מערכת אילוצים והחלפת משמרת ענפה במיוחד שמאפשרת גמישות יוצאת דופן ובכך הופכת את העבודה מתאימה לכל לו"ז שבועי – צפוף ככל שיהיה.
הכשרה:
קורס קצר על עולם האינטרנט בכלל ועל מערכות החברה בפרט בשכר מלא.
בכיף שלכם:
סביבת אנוש איכותית וצעירה, ערבי גיבוש, מסיבות חברה, ימי כיף והרבה פינוקים. במסגרת העבודה צוברים ידע רב בתחום המחשוב, רשתות תקשורת, אינטרנט ועוד.
הבהרה:
המתקבלים לעבודה נמצאים במעמד של עובדי חברה החל מהרגע הראשון על כל המשתמע מכך. תשלום בגין נסיעות, הפרשות לקרן פנסיה וכל הזכויות הסוציאליות משולמות כחוק!
תשלום בגין נסיעות כחוק.
בשעות ובימים שבהם אין תחבורה ציבורית, מונית ספיישל מהבית למקום העבודה וחזרה (על חשבון החברה כמובן).
כתובת למשלוח קורות חיים או לשאלות והבהרות:
mnp2010@wala.com
|