לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 24-07-2009, 12:27
  shuki2007 shuki2007 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.04.07
הודעות: 45
שירות "נהדר" ב-K.S.P

שלום, ברצוני לשתף אתכם ב"חוויה" שהייתה לי בחנות שודאי כולכם מכירים, K.S.P

אני לקוח די קבוע של החנות (ומרוצה עד עכשיו) ולא מן הנמנע שאמליץ לאנשים על החנות, וכך עשיתי: המלצתי לאחי.
אחי קנה PC (לפני כ-שנה וחצי), כששבוע שעבר קרתה לו תקלה והמחשב סירב לעלות (הBIOS- נמחק, ואחד מחריצי הזיכרון נדפק)-יש 3 שנים אחריות על הלוח. כשהוא ניגש לחנות, דרשו 120 ₪ על פירוק והרכבת הלוח, (האחריות על המחשב היא רק שנה-סופר גמישים).

אני בתור טכנאי PC, החלטתי לעשות זאת (120 ₪ על כלום?!). כשאחי חזר לחנות הטכנאי שם אישר את הבעיה (ה-BIOS אכן נמחק), אבל הוא טען שיש "נזק" בלוח (ראו "נזק" בתמונה המצורפת), כמו שאתם שמים לב ה"נזק" הוא חתיכת צ'ופצ'יק מה-SLOTשל ה-IDEשבור, וזה המקום להגיד שה-SLOT הזה לא היה כלל בשימוש, אלא הSATAבלבד.

אחרי עשרות צעקות שלי ושל אחי בחנות, נשארו שם אדישים שחבל על הזמן, כשתוך כדי הם מנסים להשחיל לנו שנקנה לוח חדש.

כאן נכנסות השאלות שלי אליכם, העצבים שלי מוצדקים? זה נשמע לכם יחס הוגן ללקוחות? זה לא אבסורד שהם "מפילים" את כל הלוח בגלל בעיה שלא קשורה לכביכול נזק? אם אחי היה משלם את ה-120 ₪ על פירוק הלוח, גם אז הם גם היו מחפשים "נזק"? האם אתם הייתם ממשיכים לרכוש שם?

בינתיים, במקביל פניתי ליצרנית הלוח Gigabyte, אולי הם יוכלו לעזור לי.

אודה לכם, על כל התייחסות.



תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 26-07-2009, 03:34
צלמית המשתמש של A_Netanel
  משתמש זכר A_Netanel A_Netanel אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.01
הודעות: 5,735
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי mp3lll שמתחילה ב "מסכים איתו, יש שבר בלוח..."

אני כל כך לא מסכים.
האם יצרן רכב יסרב לממש את האחריות על המנוע אם התנפצה לי שמשה?
האם יצרן מזגנים יסרב לממש אחריות על המדחס אם נשבר לי תריס?
האם יצרן קונסולת משחק יסרב לממש אחריות על המכשיר אם הג'ויסטיק נשבר?

בכל המקרים הללו התשובה היא לא. משום שברור ליצרן שאין קשר בין הנזק לבין מהות התקלה.
גם כאן, כל בר דעת וכל שכן כל אדם עם ניסיון בתחום החומרה מבין שאין שום קשר בין השבר הזניח במעטפת של חיבור הIDE לבין כל תקלה אחרת שעשויה להיות בלוח.
קל וחומר במקרה זה שברור שהשבר נעשה כתוצאה משימוש סביר.

לפותח האשכול, המלצתי לך לנסות לפנות ישירות ליבואן Gigabyte בארץ.
http://www.morlevi.co.il/
_____________________________________
לבלוג שלי - Sandbox

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
Pinky: Ha ha ha ha, Troz!
Brain: What is troz?
Pinky: Why that's Zort in a mirror. Huh huh, Troz!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:11

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר