לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 28-02-2009, 16:54
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי benny.zhit שמתחילה ב "התכוונתי לזה שיבואו לקחת את..."

בדואר לא ממש שולחים מחשבים (הדואר הוא השירות האחרון בעולם שאעזר בו, אלא אם כן יש יתרון בכך שהחבילה תגיע באיחור רציני, אפילו אם המשלוח הוא לבית מעבר לכביש או אפילו לבית של הדוור עצמו).

אני מכיר חנות שתתן לך שירות כזה (גם אם לא קנית אצלם מחשב) בבית-שמש. אני מניח שיש לא מעט חנויות שיהיו מוכנות לשלוח אליך טכנאי בתשלום (וזה, מן הסתם, יוכל גם לאסוף ולהחזיר את המחשב במקרה הצורך). אני לא מכיר חנויות שיתמחרו את השירות הזה, מכיוון שהוא מסוכן (כלכלית ומימונית) למדי, ובכדי לגלגל את הסיכון הזה אל הלקוח, הן תאלצנה לדרוש סכום משמעותי ובלתי-משתלם מבחינת הלקוח.

באיזה איזור החור בו אתה גר נמצא?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 28-02-2009, 17:17
צלמית המשתמש של benny.zhit
  benny.zhit benny.zhit אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.01.09
הודעות: 8,466
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "בדואר לא ממש שולחים מחשבים..."

כשאמרתי דואר התכוונתי לשירות שליחים כלשהו ולאו דווקא דואר ישראל.
.
אני לא מחפש חנות שתיתן לי את השירות בתשלום, גם אני יכול להזמין טכנאי הביתה ולשלם לו כסף כדי שיתקן את המחשב. אני מחפש חנות שכך עובדת האחריות שלה - אם קנית מהם מחשב, והוא התקלקל בזמן האחריות, הם אוספים אותו מביתך, ומחזירים לך אותו מתוקן. אני שואל, כי אני זוכר שראיתי פעם באתר כלשהו חנות שמציעה שירות כזה, אבל אני לא זוכר איפה ראיתי את זה, וגם אם אמצא את זה, לא אדע אם החנות אמינה (יש חנויות, שגם אם היו מבטיחות להביא את המעבדה אלי הביתה לא הייתי קונה מהן, ואני אתן לכם להפעיל את הדמיון לגבי אילו חנויות מדובר), ואני מניח שאם יש חנות אחת כזאת אז אולי יש עוד. כשאמרתי שאני מוכן לשלם יותר בשביל לקנות מחנות כזאת, התכוונתי שלא אכפת לי אם אותו מחשב יעלה אצלם יותר (בגבולות הסביר) מאשר בחנות אחרת שלא מעניקה את השירות הזה.

החור שאני גם בו נמצא באזור הגליל העליון.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 28-02-2009, 17:41
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי benny.zhit שמתחילה ב "כשאמרתי דואר התכוונתי לשירות..."

אני מניח שיש חנויות שמציעות את השירות הזה. עם זאת, אני מאמין שההפרש במחיר לא יהיה "בגבולות הסביר".

אני מעדיף שלא להתיש אותך (ואת קוראי הפורום) בהסברים כלכליים, אבל מדובר בסיכון מובהק שהחנות צריכה לקחת על עצמה בכדי להציע שירות כזה, ובעלי חנויות לא אוהבים סיכונים כאלה.

נניח שקנית מחשב שמחירו בחנות אמינה וזולה הוא 5,000 ש"ח. נניח שיש חנות אמינה אחרת, שמוכנה להציע לך אחריות לשנה תמורת 10% מהמחיר הזה, כלומר - 500 ש"ח. נניח שבעל החנות מבין קצת בכלכלה, ומשקיע את אותם 500 ש"ח לתקופה של שנה (בריבית של היום הדבר מטופש למדי, ולא יעניק תשואה אמיתית).

נניח שהמחשב יתקלקל רק פעם אחת, יום לפני תום תקופת האחריות. בעל החנות צריך לוודא כי סך כל העלויות לא יעבור את הסכום שאותם 500 ש"ח שוים באותו היום שלפני תום תקופה האחריות (כלומר, שנה לאחר ביצוע העסקה ותחילת האחריות). נניח, בפראות, שכבר מדובר ב-550 ש"ח בחשבון הבנק שלו.

הגעה אליך, לקיחת המחשב, הגעה נוספת אליך והחזרת המחשב. ביטוח המחשב בדרך (תחשוב מה יקרה אם הרכב יגנב, המחשב ינזק וכו') ועוד עלויות. אפילו אם הביצוע יהיה איכותי וזול, עדיין הרווח לא משתלם.

ומה יקרה אם תהיינה שתי קריאות לשירות, או שלוש? החנות עלולה להפסיד (שלא לדבר על זה שאם יש כמה וכמה לקוחות שונים כאלה, מתחיל להיות קשה לחשב את הסיכון הזה). מדובר בתהליך מימוני/היווני, ובעלי החנויות שאני מכיר בקושי יודעים לחשב הנחה בלי מחשבון.

כמובן שאם תסכים לשלם עוד 5,000 ש"ח בשנה על אחריות כזו למחשב, יש על מה לדבר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 28-02-2009, 19:05
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אל תבנה על שירות מחברות כמו..."

בכל הפעם שאני קראתי לשירות של HP, הם הגיעו למחרת וסידרו את הבעייה לשביעות רצוני, תמיד במקום (אפילו במקרה של החלפת מסך לנייד, לדוגמא). גם בשרתים, וגם בניידים. אמנם לא קראתי להם יותר מדי, כי המוצרים אמינים למדי (לנובו בילו במעבדות IBM הרבה יותר, באופן יחסי, ושם הייתי צריך לדאוג להבאה של המחשב למעבדה ולקחת אותו חזרה, פלוס ההמתנה של שבוע וחצי שבו הם לא עושים כלום עם המחשב [להחליף לוח אם לא לוקח שבוע וחצי]).

נכון, אני עובד בחברה, ומדובר על מוצרים "עסקיים", אבל גם לפטופ ביתי פשוט ב 1100$ נחשב בסדרה הזו, וקיבל את אותו הטיפול בדיוק. אפילו לא היה מעניין אותם לבדוק כמה החברה שאני עובד בה היא גדולה לפני שהם החליטו לתת שירות... חשוב לציין שהשירות "עד הבית" ניתן רק למחשבים שמחזיקים את ה brand של Compaq באופן גורף - לגבי הדגמים האחרים (למשל Pavilion) - לרוב לא.

אפילו מדפסת פשוטה של פחות מ 1000 ש"ח, שהתקלקלה (שנקנתה בניגוד לחוות דעתי - מדפסות הזרקת דיו כדאי לא לקנות, ובייחוד לא של HP, בייחוד בגלל הדרייברים שלהן שנכתבו, כך נראה, על ידי חובבנים) - גם במקרה שלה - הגיע שליח (של דואר ישראל דווקא) למחרת, ופשוט הביא מדפסת אחרת במקום.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 28-02-2009, 19:10
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "בכל הפעם שאני קראתי לשירות של..."

אתה רק מחזק את מה שאני טוען.

במקרה אחד השירות שקיבלת (לא HP) היה כזה שהבאת בעצמך מוצר לתיקון, והוא שכב סתם וחיכה זמן רבה. במקרה אחר קיבלת מוצר ממוחדש/משומש וכו' תמורת מוצר שנרכש בכסף מלא (מה אכפת לך, זה של החברה). נראה מי יסכים לקבל מחשב של מישהו אחר במקום המחשב שלו (אולי המישהו האחר הזה החזיק מסמכים דומים לשלך, ואז אפשר לנסות ולהמשיך לעבוד?). זה לא פתרון אמיתי למה שמחזיק מידע.

במקרה שלישי הגיעו, לקחו, תיקנו והחזירו ואתה חושב שאין לזה קשר לכך שאתה עובד בחברה. בטח. אני בטוח ב-100% שהיו מגיעים אלייך הביתה כלקוח פרטי ואנונימי, ונותנים לך שירות טוב. רק HP. ככל שאני מכיר את החברה המוזרה הזו, סביר להניח שאם יגיעו אלייך הביתה הוא יתחיל להקרין מסכים כחולים, ישמיע רעשים ומדי פעם יטען שצריך למלא אותו בארנונה חדשה (גם באמצע השנה).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 28-02-2009, 19:17
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אתה רק מחזק את מה שאני טוען. ..."

ייתכן בהחלט שמדובר במוצרים מחודשים (המדפסת, המסך) - הם עשו עבודה מצויינת בחידוש כי זה נראה חדש למהדרין. אבל אני לא מבין מה זה קשור... הדיון היה על הגעת החברה למקום הלקוח לצורך נתינת השירות. האם במעבדה אתה מקבל רכיב חדש, בוודאות, על תקלה? (חוץ מדיסקים קשיחים שלא שווה לתקן כמעט אף פעם). אני משער שאתה תסכים שלא. ולכן אני לא מבין מה הקשר בין "שירות עד הבית" ובין אם המכשיר התקול חוזר למעבדת השירות על ידי הלקוח....

במקרה של לנובו, אני מסכים שמדובר בשירות גרוע. שירות מזעזע, לדעתי. בייחוד שדווקא מהם הניידים שנקנו היו מסדרות שהן "ביזנס למהדרין" כגון T60/T61/X61/X200 וכו'. אולי הם יוצאים מנקודת הנחה שמי שקונה מוצרי לנובו, דואג שיהיה אחד ספייר לצורכי המעבדה שלהם. ובכן, כמו שאמרתי, אני לא עובד בחברה כזו גדולה...

לגבי הטיפול לבית ולא לעסק, שוב, אני אומר לך, בכלל לא שאלו אותי אם אני חברה או לא. רק הכתובת - לאן צריך להגיע.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 28-02-2009, 19:39
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אתה מתכוון למוצר כמו מדפסת. ..."

מספר לקוח ב HP? לא, אין לי מספר שכזה. ביקשו את המספר הסידורי של המחשב, כדי לראות שהוא באחריות... וזהו. לא היה להם שום פרט, הם שאלו את הכל... (בשונה מפניות נוספות, מאוחרות יותר, לגבי אותה חומרה, אז כבר נשמע שהיו להם הפרטים...)

אני קצת רוצה להבין אבל את הנקודה שלך. נניח שאתה צודק... אתה טוען שהם מוכרים מוצר, שבתנאי המכירה שלו, מוצהר שיש שירות הגעה למקום שבו המוצר ממוקם, והם... מה... לא מקיימים את זה? לא היו, נו, איך קוראים לזה... תובעים אותם... וזוכים?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 28-02-2009, 19:42
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "מספר לקוח ב HP? לא, אין לי..."

תחליט. לא שאלו דבר למעט הכתובת, או ששאלו הכל (כולל מספר סידורי שמשייך אותך בצורה חד-ערכית)?


חבל על הדיון - אם חברה לוקחת X ומחזירה X מחודש (או אפילו חדש) זה לא פותר את בעית המחשב שיזמה את השרשור. אין דין מדפסת כדין מחשב.


אני לא הייתי נותן שקל ל-HP על שירות בארץ. למעשה, גם לא הייתי מסכים לקבל מהם כסף בכדי לתת להם לגעת במוצרים שלי.

הטענה שלי פשוטה - אם הם מוכרים שירות אחריות מבית הלקוח, הם לא באים מיד, מתקנים מיד ומחזירים מיד. הם מחכים שלושה שבועות בכדי להחליט אם לשלוח את המוצר לחו"ל ולתת לך מוצר משומש שתוקן (וגם אז, זה לא עוזר לך, כי אתה נוטה להקשר למידע שיש לך על הכונן הקשיח).

אני לא יודע אם קראת את השרשור, אבל שוב - אין קשר למדפסת.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 28-02-2009, 19:47
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "[font=Verdana]תחליט. לא שאלו..."

שאלו הכל - כתובת, מהות התקלה, מתי אפשר להגיע, מה הסלולרי שאפשר לתפוס אותי בו - עד כאן "הכל". אכן, מעכשיו, על פי הסריאלי, יקבלו את כל הפרטים האלה, חד-חד-ערכית. אבל לפני שהם שאלו אותם, הם לא היו ברשותם, ולא יכלו לדעת שאני מחברה...

אני לא הצלחתי להבין ממך, עדיין, מדוע, אם, נניח, התקלקל לי המסך במחשב הנייד, ובאו מטעם HP אל המקום שבו המחשב נמצא, והחליפו אותו במסך תקין, זה לא נקרא "תיקון של הבעייה". כמו כן, לא הצלחתי עדיין להבין מדוע זה שונה אם מחליפים לי את המסך במקום שבו נמצא המחשב, או שאני מביא את המחשב למעבדה, ושם מחליפים באותו מסך שמגיע מאותו מחסן...

המדפסת לא קשורה לעניין, רק רציתי לתת דוגמא שגם במוצרים זולים מאוד (כמו מדפסת), ההחזרה-לשירות הייתה טובה באותה המידה.

עריכה אחרי העריכה שלך: אחזור ואומר שנית, המוצרים תוקנו במקום, כולל פירוק הנייד (יותר מסובך מפירוק desktop, תסכים איתי), והחזרתו לפעילות באופן מיידי. המשתמש חזר לעבודה מייד אחרי שהטכנאי הגיע. הטכנאי (או החלק החלופי אם לא היה צורך/טעם בטכנאי - לדוגמא גוף מדפסת או סוללה של נייד) תמיד הגיע למחרת היום שבו נפתחה הקריאה. אין לי מושג אם זה סטנדרט או לא, אבל כך היה אצלי. בתחום השרתים זה גם מוגדר בחוזה: NBD (או תוך 4 שעות אם בא לך לשלם עוד 500$...)

לך תדע, אולי פעם השירות שלהם היה לא טוב והם החליטו להשתפר?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 28-02-2009, 19:58
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "שאלו הכל - כתובת, מהות התקלה,..."

אסביר יותר לאט: אם אני אתקשר אליהם, ואתן להם פרטים דומים - הם לא יגיעו. הם לא חייבים להגיע, במקרים מסוימים, ובוחרים להגיע אם כדאי להם (לקוח עסקי / חברה). במקרים בהם הם חייבים להגיע, הם יגיעו באיחור וייתנו שירות גרוע.

עכשיו עוד יותר לאט, כי את הנקודה של הלא-מדפסת לא הצלחת להבין: השרשור לא נוגע למדפסת ו/או למחשב נייד. השרשור נוגע למישהו שקונה מחשב מחנות (ולא ממותג, דבר שהוא הבהיר היטב, פעמיים, לכן HP לא רלוונטית גם אם תתעקש). לחנות אין מאגר של מחשבים חלופיים ומשומשים שתוקנו (או לא) לתת לו ממנו, ולכן האפשרות הזו לא קיימת. אין חנות בארץ שתשלח טכנאי עם כל הרכיבים החלופיים לבית הלקוח הפרטי, בכדי לתת לו שירות (וזו עובדה, כך שחבל להתווכח).

עכשיו ממש לאט:
אני מתקשר לחנות ומסביר להם שיש לי מסך כחול במחשב. אתה חושב שפתרון איכותי זה לקחת את המחשב שלי ולתת לי מחשב אחר? האם אתה באמת לא מצליח להבין שאני רוצה לשמור לעצמי את התוכן של הכוננים שלי?

אולי בעולם שלך מוצר ממוחדש הוא פתרון איכותי. אני מסרב (בעקביות) לקבל מוצרים כאלה ודורש תמיד מוצר חדש תמורת זה שהתקלקל לי. לעיתים, תתפלא, אני מקבל איתו אחריות חדשה (שהרי המוצר חדש ואין סיבה שלא לתת). כשאני מזמין מאורנג', למשל, תיקון למכשיר מגיע אליי שליח הביתה עם מכשיר זהה וחדש, ולא מכשיר של מישהו אחר.

בקיצור, אשמח אם נוכל שלא להסיט את הדיון לכיוון של המדפסת שהחלפת, כי היא לא רלוונטית. גם מסך הנייד שלך לא רלוונטי. מה שכן רלוונטי היא שאלה פשוטה: האם יש בארץ חנות (ולא יבואן / מותג) שמוכן לתת אחריות ושירות בבית הלקוח הפרטי, או שירות מבית הלקוח ואליו, תמורת סכום סביר, ובעיקר - האם החנות אכן תתקן את התקלה ולא פשוט תחליף רכיב תקול ברכיב תקול שתוקן?

שימי, נסה להפנים - אין ללקוח הביתי צורך בשרת עם תנאי שירות Next Business Day. לקוח פרטי, מחשב שולחני רגיל. חנות עם שלושה וחצי טכנאים. יש מבין?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 28-02-2009, 20:07
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אסביר יותר לאט: אם אני אתקשר..."

הצלחתי לפספס את הנקודה של "לא ממותג" :\ במקרה הזה אתה כמובן צודק, שיהיה לו בהצלחה עם מציאה של חנות כזו. (גם אם יש - מותג יהיה, כנראה, יותר זול...)

עדיין אני לא מסכים איתך לגבי השירות של HP. כפי שהסברתי לך, הם לא שמעו מי אני בכלל לפני שהם החליטו לבוא לתקן.

לגבי חלקים חלופיים חדשים מהיצרן - זכותך לדרוש. ואם הסכם האחריות שעל פיו קנית לא מחייב אותם לתת - אתה יכול להמשיך לדרוש - לקבל - כנראה שלא תקבל...

למזלי (?) אני נוהג לקנות חומרה מיצרנים אמינים למדי, ועוד לא יצא לי (ב 22 שנה שאני משתמש במחשבים) לממש אחריות על שום חומרה חוץ מדיסקים קשיחים (ניחשת נכון - WD) - שהוחלף בדיסק אחר שהיה ארוז כמו דיסק חדש. איך אתה יכול לדעת אם חומרה היא חדשה או מחודשת כשהיא נראית חדשה לחלוטין ולא כתוב עליה Refurbished - אני לא יודע - ואשמח אם תלמד אותי...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 01-03-2009, 00:20
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אשמח ללמד, אבל אצטרך לשלוח לך..."

אני קונה מהרבה חנויות, אני לא חושב שהחנות היא (אא"כ הם חאפרים...) מדד לכמה זמן המוצר יחזיק...

אני מקפיד לקנות Asus, Corsair, Kingston, Sapphire וכו'... זה מאז שאשכרה הבנתי במה שאני קונה. באורח פלא, בשנים הראשונות, השוק היה מלא בהרבה פחות זבל, ואפילו שלא היה לי מושג מה אני קונה, כל מחשב היה סוס עבודה שהחזיק שנים רבות. למעשה, את הפנטיום 3 733 שלי, הצליחה חברת החשמל להרוס אחרי שהוא פעל ללא שום תקלה במשך 5-6 שנים... ועוד עם ספק ג'נרי... את כל המחשבים שקדמו לו, החלפתי אחרי 5 שנים בממוצע מבלי שהם התקלקלו - הם פשוט היו חלשים מדי, בייחוד בזכות מיקרוסופט. את ה 733 כלל לא תכננתי להחליף, הוא עבד לי מצויין עם לינוקס, והייתי נשאר איתו כנראה עד היום - לולא נשרף. מאז (כמעט 4 שנים) אני עם amd 3000 ואני לא רואה סיבה להחלפה...

לגבי ההמלצות של תפוחים, אתה בוודאי יודע שלרוב אני לא מסכים איתו. אמרתי מה שאמרתי כי פספסתי מה שהיה כתוב, לא למרות שקראתי מה שהיה כתוב...

לגבי החשבוניות שאתה רוצה להוציא - אם כל טיפ שאתה נותן הוא תמורת תשלום, מה אתה עושה כאן?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 28-02-2009, 18:16
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי benny.zhit שמתחילה ב "אני לא בטוח שאתה צודק, הרי..."

אתה טועה. ההבדל הוא ממש לא באיסוף ובהחזרה. המקרה שלך, למשל, ממחיש זאת.

ישנם לקוחות שכלל לא יפעילו את האחריות, אם יצטרכו להגיע פיזית אל החנות. במקרה הזה החברה מרויחה את תמחור האחריות (הרגילה). הלקוח מזמין שירות מטכנאי או נוסע לחנות קרובה יותר, והחנות שמכרה לא כלל לא מעורבת בסיפור. ברגע שהלקוח יודע שבכל מקרה יגיעו אליו, יקחו ויחזירו, נוח לו יותר עם כל הרעיון של טלטול המחשב (הרי לא הוא זה שמטלטל).

מעבר לזה, ניסית פעם לתאם איסוף? אפילו FedEx ו-UPS מגיעות בטווח של שעות. אתה באמת חושב שחנות יכולה להפעיל מערך איסוף בעצמה? הסתמכות על מערך קיים עולה כסף (ולא מעט). ומה עם ביטוח?

הגדלה של הכנסה ב-10% (רק מהלקוחות המעוניינים בכך) אינה שווה יצירת מערך שירות שכזה, ובוודאי שלא את הסיכון הגלום בתקלות סדרתיות.

אגב, נסה לקבל שירות איכותי מ-Dell. שיהיה בהצלחה. אתה משלם וחי תחת האשליה שאם תהיה תקלה מיד יגיעו, יתקנו ויחזירו. יש חברות שלוקח להן שבועות רק לשלוח את המחשב למרכז שירות איזורי (באירופה, למשל). יש חברות שנותנות לך מחשב חלופי (ממש כך) ותו לא.

ואם כבר מדברים על זה, Dell לא קורסת מכיוון שמראש מחיר המחשב מופקע, כך שה"תוספת" היא תוספת על תוספת. זה כמו שבסופר יהיה שמן רגיל ב-100 ש"ח ושמן קנולה איכותי ב-101 ש"ח. ישראלי מצוי יגיד לעצמו "מה, לא שווה להוסיף שקל ולקבל איכות ובריאות?" וכל אדם אחר יאמר "מי המטומטם שמראש משלם 100 ש"ח על שמן?".

נערך לאחרונה ע"י Rationalist בתאריך 28-02-2009 בשעה 18:18.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 28-02-2009, 18:43
צלמית המשתמש של benny.zhit
  benny.zhit benny.zhit אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.01.09
הודעות: 8,466
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אתה טועה. ההבדל הוא ממש לא..."

א. אל תשכח שאת האחריות על החלקים עצמם נותנת לא החנות אלא היביאן/ייצר של החלקים.
ב. החנות עצמה כנראה לא תקים מערך איסוף משלה, אלא תשתמש בקבלן משנה - כמובן שזה יעלה כסף, אך לא סכום בלתי סביר.
ג. סוג השירות קיים הן במוצרים אחרים (ראית פעם מישהו שמביא מקרר שהתקלקל למקום בו הוא קנה אותו כדי שהמקרר יתוקן?) והן במחשבי מותג, כפי שציינתי קודם ולכן הוא לא בלתי אפשרי פר-הגדרה. השאלה היא רק האם הוא קיים או לא, ואם כן, בכמה הוא מייקר את המוצר.
ד. אני מודה באמת - מעולם לא ניסיתי לקבל שירות מDELL, אך גם לא קראתי ביקורות שליליות על השירות שלהם (זאת להבדיל מHP למשל). לגבי המחירים שלהם - הם לא יקרים יותר ממחירי מחשבי מותג אחרים, ובניידים הם אף מומלצים לעיתים קרובות כמוצר הכדאי ביותר משיקולי עלות/תועלת.

אבל אנחנו גולשים מהנושא המקורי.
השאלה שלי הייתה בסך הכל אם יש חנות כזאת בישראל - אם מישהו מכיר זה גם יוכיח שאולי זה כן משתלם, וגם יעזור לי בבעיה האישית שלי, ואם לא - אז אולי אתה צודק.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 28-02-2009, 18:52
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי benny.zhit שמתחילה ב "א. אל תשכח שאת האחריות על..."

א. אני לא שוכח דבר. רבות מהחנויות מייבאות בעצמן חלקים רבים. מעבר לזה, להפעלת אחריות אצל יצרן יש עלות (אלא אם כן החלקים מגיעים באופן קסום ליצרן).
ב. רשתות פיצה גדולות הפסיקו את שיטת המשלוחים לאחר שניסו הקמת מערך עצמאי וגם שימוש במערך קיים בשוק. זה פשוט לא משתלם.
ג. מקרר הוא לא מחשב. רוב חנויות המחשבים שאני מכיר בארץ לא יכולות להתמודד עם שירות סביר כאשר המחשב מגיע אליהן. לבקש מהן לדאוג לשינוע המחשב זו בדיחה.
ד. המחיר של רוב המחשבים הניידים בארץ מנופח, נקודה. זה אומר שמי שנותן אחריות רגילה מרוויח יותר ממי שהולך לקראת הלקוח (זה נוגס מהרווח). מהניסיון שלי, לא שווה להפעיל אחריות במקרה כזה, כי תקבל מחשב אחרי חודשיים.

מה שאני מנסה לטעון פשוט:
אם קיימת חנות שמאפשרת לך שירות כזה, הוא יהיה יקר ו/או לא איכותי.

אשמח לגלות שאני טועה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 24-03-2009, 19:45
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "זה מה שכתוב בתיאור המוצר:..."

יש כאן שני נושאים, בעצם:
1. אחריות מורחבת לשלוש שנים, גם לחלקים שיש עבורם אחריות לתקופת זמן קצרה יותר (מן הסתם, חלקים שבאים מראש עם אחריות לשלוש או יותר שנים לא זקוקים להרחבה זו). אני מניח שזה אומר שאם קניתי רכיב שמגיע עם אחריות לשנה, ורכשתי אחריות מורחבת זו, אני מקבל אחריות לשנתיים נוספות.
2. שירות משלוחים חינם לשלוש שנים. אני מניח שפה מדובר פשוטו כמשמעו - בכל פעם שתהיה תקלה אוכל לזמן את החנות ולקבל את המחשב לאחר תיקון תוך 5 ימי עסקים.

וכל זה, כאמור, ב-79 ש"ח בלבד. אני מקווה שיש להם הרבה לקוחות הרוכשים את האחריות, ושאחוז השימוש באחריות מורחבת זו נמוך מאוד. אני מודה שאני מתקשה לראות את ההיגיון הכלכלי מאחורי הדברים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 24-03-2009, 21:16
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 36 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אולי לא הבנתי אותך, אבל אם כן..."

למה הבעייה המדוברת עלולה לצוץ רק עוד 3 שנים ? דווקא אחרי 3 שנים ממועד תחילת האחריות, יורדת להם מעמסה מהגב (שירות המשלוחים הוא רק בתקופת האחריות, כאמור)...

אגב, 79 ש"ח מכילים לפחות משלוח אחד הלוך חזור (ואני משער שהמחירים יורדים אם עושים את זה בכמויות גדולות כמו שהם יעשו, במקרה שלו אנחנו דואגים). יש סיכוי טוב שהם בדקו כמה מימושי אחריות יש להם, והגיעו למסקנה שבממוצע, למערכת מחשב, אין להם יותר מתיקון אחד בשלוש שנים...

ויש עוד נקודה קטנה: הצ'ופר הקטן הזה יוסיף מן הסתם לא מעט לקוחות. עוד לקוחות שווה עוד רווחים שלא היו להם קודם, שגם מזה הם יכולים לגזור חלק מהעלות.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 24-03-2009, 21:48
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "למה הבעייה המדוברת עלולה לצוץ..."

אתה ישראלי ממוצע - רואה רק סיכוי ושוכח את הצד השני של המטבע, הלא הוא הסיכון.

יש לך 100 לקוחות. כולם קנו את המחשב באותו היום ורכשו את אחריות ה-VIP. היום הזה היה לפני שלוש שנים, פחות שבוע. אף אחד מהלקוחות לא עשה שימוש באחריות. הכל סבבה.

ואז *כולם* מבקשים להפעיל את האחריות בבת-אחת. לעובדה שבמשך כל התקופה לא היה צורך באחריות אין כל ערך היסטורי, והיא לא יכולה לנבא (בצורה איכותית) דבר וחצי דבר.

הכסף נכנס היום, אבל הסיכון משתרע על פני תקופה של שלוש שנים. אפשר לקרוא לזה היוון-הפוך (פעולת ההיוון היא הפיכה של התחייבות חוזית להון, על פי ויקיפדיה).

הצ'ופר הזה רק יגדיל את הסיכון, אם יצטרפו עוד לקוחות (זה נראה אבסורדי, אבל ככה זה). אני לא טוען שבלתי-אפשרי להרוויח מהעניין... ממש לא. אני טוען שנדמה לי (אישית) שהסכום נמוך משמעותית ממה שיש לגבות בכדי לספק אחריות בלתי-מוגבלת לשלוש שנים, לרבות שליחויות חינם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #47  
ישן 25-03-2009, 13:34
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי קרמריקה שמתחילה ב "אני מנסה להבין מבין השורות,..."

אנסה לחדד את הנקודה (סלח לי על כך שאני מגיב פעמיים): נאמר שמציעים לי לקנות רכב משפחתי משומש בעל מנוע 1.6 ליטר, גיר אוטומטי וכיוצא-בזה סטנדרטי. מחיר המחירון של הרכב הוא כך וכך, ועשיתי סקר שוק כך שאני יודע שהמחיר שנדרש ממני הוא ממוצע (או קרוב לכך).

הכל טוב ויפה. עכשיו בא מישהו ומציע לי אחריות (במסגרת החברה הקטנה שלו) לשלוש שנים. האחריות עולה 100 ש"ח לשנה. האם זה משתלם? בוודאי. ב-300 ש"ח לכל התקופה אני מקבל אחריות על חלקים שכל אחד מהם יכול לעלות הרבה יותר מסכום זה. אני מקבל ראש שקט.

שבוע אחרי זה החברה ההיא קורסת, וכולם שואלים אותי: "אתה דביל? לא שמת לב שהסכום הזה נמוך מדי ולא מאפשר לחברה לשרוד, שלא לדבר על לספק שירות איכותי?".

אני מקצין בכוונה. הנקודה היא - מנין לי שיהיה שם מישהו שייתן לי שירות עוד 3 שנים. איפה החוזה, איפה הבטחונות, איפה היכולת שלי להעריך סיכונים נכונה? מנין לי שהשירות יהיה בסטנדרטים שאני רוצה?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #48  
ישן 25-03-2009, 17:36
צלמית המשתמש של קרמריקה
  קרמריקה קרמריקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.05
הודעות: 5,288
בתגובה להודעה מספר 47 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אנסה לחדד את הנקודה (סלח לי..."

השאלה היא מה ההבדל בין זה לבין תקופת אחריות רגילה של היבואן או יצרן?
באותה מידה, אפשר לדבר על רכיב חומרה כלשהו, לצורך הדוגמא ספקים. נניח שישנם ספקים שונים של יבואנים שונים, במחירים וביצועים דומים. יבואן אחד מציע שנה אחריות, שני מציע שלוש שנות אחריות ושלישי מציע חמש שנות אחריות. ההיגיון הבריא אומר שאם המחיר דומה והביצועים דומים, מן הסתם כדאי ללכת על זה שנותן חמש שנות אחריות. לפי ההיגיון שאתה מציג, אם אני מבין נכון, צריך לשאול, מי מבטיח שהיבואן יעמוד במילה שלו ולא יקרוס, ואולי יבואו וישאלו אותי: "למה חשבת שתוכל לקבל חמש שנות אחריות באותו מחיר שאחרים מציעים שנה אחריות?" ובהקצנה אפילו לומר, "היית צריך להבין שיבואן שמציע חמש שנים באותו מחיר, יקרוס ולא יוכל לספק את האחריות".

נכון לעכשיו, עם המידע החלקי שיש לנו, אני נותן לSKYPC להנות מהספק על טיב האחריות והשרות מכיוון שעד שלא מוכח אחרת הם מציעים כאן יופי של עסקה ובנוסף נותן להם קרדיט בתור חנות ותיקה ורצינית, שהם יודעים מה הם עושים מבחינה כלכלית.
_____________________________________
ירון

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #49  
ישן 25-03-2009, 20:48
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 48 שנכתבה על ידי קרמריקה שמתחילה ב "השאלה היא מה ההבדל בין זה..."

ההבדל הוא בחוסן הכלכלי של המציע. זה על קצה המזלג.

לדוגמא: ASUS לא תקרוס מחר בבוקר (ואם היא כן תקרוס מחרתיים, זה יהיה בלתי-צפוי, ככל שידוע היום). יבואן של ASUS גם לא יקרוס כל-כך מהר, אבל אם זה יקרה - יהיה מי שיחליף אותו וסביר להניח של-ASUS תהיה מילה בעניין.

חנויות קורסות. זה קורה הרבה יותר מאשר קריסה של יצרן, או אפילו יבואן.

ההיגיון הוא שאם המחיר דומה והביצועים דומים, אני צריך לשאול את עצמי שאלה פשוטה: לא "למה זה מציע ככה וזה מציע אחרת", אלא "איך זה שמציע תנאים מפליגים יכול להרשות את זה לעצמו?". בתקופה נורמלית, התשובה פשוטה - שוחטים אותנו במחיר. בתקופה של מיתון, התשובות קשורות יותר לסיכונים כאלה ואחרים, ופחות למתח הרווחים הנורמלי.

חברות כמו חפציבה לא הפסיקו למכור כשנודעה למנהלים שלהן העובדה שהפכו לחדלות פרעון. חברות כאלה דווקא הגבירו את המכירות (ולעיתים מכרו לשני קונים שונים את אותה הדירה), ביצעו תרגילים חשבונאיים ולוו כספים בצורה נואשת. פה טמונה הסכנה - כשחברה עושה משהו שונה מהותית מהשוק, זה יכול להיות סיכוי גדול, וזה יכול להיות סיכון גדול.

אני מוכן לתת להם קרדיט. אם הייתי קונה מהם, הייתי מוכן לסכן 79 ש"ח בכדי לגלות האם העסק עובד (ובמקרה הטוב - להנות מראש שקט ל-3 שנים). אני לא מייחס להם כוונת זדון או מרמה. אני טוען שמהמספרים שהרצתי בראש אני לא רואה כיצד אפשר להרוויח או אפילו להתאזן מפעילות כזו (גם אם כל מטרתה היא להביא קונים חדשים, גם בהפסד).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 26-03-2009, 11:26
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 50 שנכתבה על ידי borsood שמתחילה ב "[QUOTE=Rationalist]ההבדל הוא..."

אני לא מכיר את הסיפור (ואת השם לייף). במה מדובר?

עריכה - קראתי קצת בנושא, ובאתר WD מופיעים גם לייף וגם Tech Data. לפי מיטב הבנתי, WD מחויבים לתת אחריות על כל כונן קשיח שנמכר ע"י לייף (בוודאי ובוודאי כשהשם שלהם עדיין מופיע באתר הרשמי של WD). אני מאמין ש-Tech Data מחויבים על-פי חוק לתת אחריות זו, גם אם הם לא ממש מעוניינים.

אגב, ניתן באתר להכניס מספר סידורי של כונן קשיח ולראות מי אמור לתת לו אחריות.

דעתי בנושא - כמו תמיד, הצרכן הישראלי משפיל את ראשו בכל פעם שהוא נתקל בשירות גרוע, מתוך אמונה שהדבר תקין. הפתרון פשוט מאוד - קנית ממישהו מוצר באחריות, והוא לא שם בכדי לממש אותה? תבע אותו בבית המשפט לתביעות קטנות. אפשר גם להכניס תביעה רצינית נגד WD, ושלוחם בארץ. זה ישים סוף לדבר. כל עוד נמשיך לבכות על כך שדופקים אותנו, רק ננציח את התופעה.

נערך לאחרונה ע"י Rationalist בתאריך 26-03-2009 בשעה 11:37.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #55  
ישן 26-03-2009, 17:06
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 52 שנכתבה על ידי borsood שמתחילה ב "לייף הפסיקו לייצג את WD לפני..."

לייף אינה יכולה, מבחינת חוקית, להתנער מאחריות. גם במקרה בו WD ניתקה איתם כל קשר, עליה למצוא פתרון חלופי (בכל זאת, חלק מהמחיר אותו היא גובה מגלם אחריות).

גם ל-WD אחריות פה, ולדעתי גדולה יותר - הם המרוויחים העיקריים מההפצה והם אלה שצריכים לשמור על השם הטוב שלהם (ובאמת לא כדאי שאכנס לנושא זה).

אגב, גם ל-Tech Data אחריות. הדעה שלך משקפת דעה פופולרית, לפיה מפיץ א' אינו ערב למפיץ ב', וזו לדעתי טעות. בסופו של דבר, גם אם הם לא הרוויחו שקל מהמכירה של המוצר הם מחויבים לספק שירות ואחריות (ומצידי, שיגלגלו את העלויות על היצרן).

בעולם הרכב מתרחש משהו דומה (וחריף יותר) - עד כה שלטה ההגמוניה של היבואנים היחידים, שלכל היותר לקחו זכיונות יבוא אחד מהשני אך בכל מצב נתון יבואן יחיד ייבא מותג X ויבואן יחיד אחר ייבא Y, וכן הלאה. עקב מרמור של רוכשי מכוניות (הרווח של היבואנים היה מטורף) קמו להם יזמים זריזים והציעו שירות של עזרה ביבוא אישי של מכוניות. יבואן מסוים (אם אני זוכר נכון, היה זה היבואן של מרצדס) טען שלא ייספק שירות למכוניות שלא יובאו ישירות דרכו (וזאת בניגוד לחוק הישראלי וגם לתקנות של היצרן) וכך ניסה להפחיד את הרוכשים הפוטנציאליים ביבוא אישי.

עובדתית, ניתן לשפוט אם האיומים המגוחכים האלה עבדו (כלומר, לטובת היבואן ולא לטובת המתחרים שלו, שהשכילו לנצל את השטות הזו ולהראות את פרצופו האמיתי של היבואן) - מסקר שקראתי לאחרונה עולה כי היחס בין יבוא דרך היבואן ליבוא "אישי" (של מכוניות יוקרה) היא אחד לשלוש.

אני חוזר - על כל מכונית BMW שהיבואן מביא לארץ (ברמות מסוימות) מיובאות באופן עצמי שלוש מכוניות זהות. היבואן שהחזיק בכ-100% מהשוק מחזיק היום בסביבות 25%.

לאמור, אם חבר שלך ייתבע את לייף, Tech Data ו-WD, הוא יזמבר אותם. מעבר לזה, הדבר ירתיע כל יצרן שחושב שאפשר להנציח את המצב הקיים של "הפרד ומשול", בו אתה מרוויח מכל מכירה אך לא מתערב בסכסוכים מקומיים ובעצם משאיר לקוחות ללא שירות ואחריות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #57  
ישן 26-03-2009, 20:49
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 56 שנכתבה על ידי borsood שמתחילה ב "בסופו של דבר אני מעריך ש WD..."

בתחילה טק דטה גבתה 20 דולר על החלפת דיסק של לייף.
לקוחות התמרמרו מול WD וברגעים אלה ממש מחפשים פתרון לשאלת האחריות הזו
טק דטה דרשו מ WD מימון של מימוש האחריות, מאחר והם צריכים להקצות כח אדם
למתן שירות על מוצרים שלא הם נהנו מהמכירה שלהם. נראה ש WD הולכים לפצות אותם איכשהו
על השרות הזה.
היו זמנים שלייף החליפה דיסקים ללא תשלום כמעיין הלבנה של השוק וגיוס הלקוחות המחליפים.
כאשר זו הפכה מעמסה כלכלית גם לייף גבתה כסף על השרות הזה.
אני משער שבקרוב תפתר הסוגיה וניתן יהיה לקבל אחריות בטק דטה על כל מוצרי WD
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #58  
ישן 27-03-2009, 13:19
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 56 שנכתבה על ידי borsood שמתחילה ב "בסופו של דבר אני מעריך ש WD..."

אני לא רואה את הבעיה של WD אצל Tech Data.

WD משנה ברשומות שלה את ספק השירות עבור הדיסקים הקשיחים מלייף ל-Tech Data, ושלום על ישראל. המערכות האוטומטיות עושות את כל השאר.

עצם העובדה שיש ויכוח מי יפצה את מי על עלות התיקון (שמישהו כבר הרוויח אותה, ולא רק מישהו אחד) גורמת נזק למותג WD, ליבואנים שלו, לספקים שלו, למוכרים שלו ועוד. זאת אחת הסיבות שבחרתי לא להתעסק עם מותג-הנפל הזה, ולומר ללקוחות שלי - אני לא עובד עם מי שלא מכבד את הלקוחות שלו. לא היתה עם זה בעיה.

בעריכה - אגב, החנות איננה ז"ל. אין דבר כזה. גם לחנות בע"מ יש בעלים (ואם הם התרשלו ניתן לבצע הרמת מסך כלפיהם). אם מדובר בפושטי רגל סדרתיים כמו הליצן מפלונטר, מותר ורצוי להחרים את כל מי שעושה איתו עסקים בעתיד (ובעיקר - אותם עסקים שממשיכים לחבור אליו בשותפויות, לקרוס עימו ולאפשר לו להמשיך להתגלגל). מעניין מה יחשוב לקוח של חנות ש"קרסה" כשיגלה שהבעלים פתח חנות חדשה בצד השני של הרחוב וממשיך להחזיק במכונית יוקרה.

הצרכן הישראלי התרגל למצב העניינים בו דופקים אותו, דורכים עליו, רואים בו ארנק וכו'. ברגע שהאסימון ייפול, כל אותם נוכלים סדרתיים יגלו המון זועם שמתדפק על דלתם עם קלשונים.

נערך לאחרונה ע"י Rationalist בתאריך 27-03-2009 בשעה 13:23.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #59  
ישן 30-03-2009, 16:23
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 58 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אני לא רואה את הבעיה של WD..."

מצד אחד אתה צודק בתאוריה.

לחברה בע"מ יש בעלים, שרות זה משהו שצריכים לתת לפי חוזה המכירה (החשבונית בד"כ) ועוד הרבה עקרונות שיפים בתאוריה.
קראתי בזמנו שאתה מתכנן לפתוח עסק בתחום. לא יודע אם פתחת או לא, בהצלחה בכל מקרה וחשוב מאד לזכור ולדעת שחוקים יפים לתאוריה בלבד.

כאשר ספרינט מחשבים איבדו את הנציגות שלהם ב WD כמעט כל הדיסקים בשרות ואחריות הגיעו לליף מחשבים. לא זוכר שנתלו דגלים ונורו זיקוקים על השרות שלייף נתנה, לכן אין סיבה עכשיו להשמיץ כאשר לייף מטילה את האחריות על נציג אחר של WD.
אתה לא בקיא בספרי החשבונות של החברה, אתה לא יודע מה פשר הפסקת הנציגות, אתה לא מכיר את ההתנהלות העסקית של לייף או של WD לכן כל קביעה היא תאורטית בלבד.
גם כאשר אתה תמכור בהקפים של מיליונים בשנה, יהיו לך שיקולים שבעיקר מנסים לדאוג לתחת שלך ולא לתחת של הלקוחות.
זה נשמע רע אני יודע, אבל זה המצב ואין משהו אחר. כל הצהרה של מישהו שאומר שהוא ינהג אחרת, תמדד כאשר הוא יגיע בעצמו לנהר.
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:14

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר