11-03-2009, 13:20
|
|
|
חבר מתאריך: 11.03.09
הודעות: 1
|
|
P1000 - אין שירות, אין טלפון לפניות
לאחרונה רכשתי עכבר באמצעות אתה P1000.
המוצר הגיע ללא כל מסמכים (ספרות, אחריות, חשבונית/קבלה).
מהספק, ביג ברנדס, נמסר כי עלי לפנות לאתר. גם על פי החוק יש אחריות מלאה של האתר לגבי המוצרים אותם הוא מציע.
P1000 ביטלו את האפשרות לפניה טלפונית. הדרך היחידה לפנות היא דרך טופס פנייה באתר.
פניתי עשרות פעמים!!! שום התייחסות
בסופו של דבר התקשרתי להנהלת יורוקם, הבעלים של אתר P1000. הם שלחו בשמי פקס לאתר, אך סרבו לתת לי טלפון, פקס או מייל כדי שאוכל לפנות לאתר ישירות!
האתר מתהדר באמנת השירות של אמון הציבור אבל ממש לא מתייחס לאמנה.
אל תקנו באתר P1000. עדיף להמר באתרי הימורים או לקנות באתרים אמינים, עם טלפון לשירות לקוחות!
|