02-06-2012, 16:46
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,141
|
|
1. בגלל שיכולת כזו תדרוש התקנה של מוט תדלוק ארוך במיוחד (ע"ע CH-53 בגרסאותיו השונות), לפחות באורך הרדיוס של דיסקת הרוטור על מנת לאפשר תדלוק בטוח. התקנה כזו על מסק"ר תפגע ביכולת תפקוד המסוק בכמה רבדים (תפעולית, מבצעית וכו'). בעבור הרחוק חשבו על התקנת מוט תדלוק מתקפל על גרסא ימית מוצעת של AH-64, אבל ירדו מזה די מהר. תוכל לקרוא על זאת כאן: http://www.aviastar.org/helicopters..._sea_apache.php
2. או בטיסה, במספר רב של לגים, או במטוס תובלה. את השרפים הביאו לארץ ב AN-124 חכור.
4. גם את האפאצ'י ניתן להפעיל מספינות. הבריטים עשו זאת במבצע האחרון בלוב כשהפעילו מסוקי WAH-64D מספינות.
יתרון נוסף הוא פשטות. ה AH-1 מסוק "פשוט" בהרבה מה AH-64, וחסר (בדר"כ) אוויוניקה מתקדמת, הבדל שקצת מטשטש עם הכנסה לשירות של ה AH-1Z.
בנוסף הגרסאות הבסיסיות של ה AH-1 הם חד מנועיות בעוד ה AH-64 הוא דו-מנועי. ה AH-1W, J ו Z (סופר-קוברה) הם דו-מנועיים
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 02-06-2012 בשעה 16:52.
|