07-11-2008, 23:51
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
|
|
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי stoned שמתחילה ב "מבלי לטעון לגבי סיכוייך לקבל פיצוי ומבלי להצדיק את אגד,"
מחזק.
טענת ששילמת עבור שירות אותו לא קיבלת, אבל כן קיבלת. אגד הסיע אותך למקום אליו רצית להגיע, והוא עשה זאת בשלום ובהצלחה (כך עולה מדבריך).
טבעי שבאוטובוס בקווים מסויימים ובימים מסויימים יווצר לחץ וחלק מהנוסעים לא ישבו על הכסאות, אבל זה מצב ידוע.
זכות הבחירה היא שלך האם לעלות על האוטובוס הזה, או לחכות לאוטובוס הבא שאולי יהיה ריק יותר (או לבחור באמצעי תחבורה אחר).
אם בחרת לעלות על אוטובס מלא, אז אתה בוחר במודע שלא יהיה לך מקום לשבת (אפשר להסיק כי ידעת שהוא מלא טרם שילמת על הכרטיס בגלל הצפיפות שבו, אבל גם אם לא זה לא משנה).
אני גר בתקופה האחרונה בת"א וכשאני מנסה לעלות על קו פנימי בין ת"א לרמת גן בשעות הבוקר או הערב, אני תמיד עומד. אין סיכוי שאני אשב. למעשה, לפעמים האוטובוס כל כך מפוצץ שנדמה שאפילו העליה אליו תהיה מאתגרת במיוחד.
מעולם לא שילמתי חצי מחיר. אם עליתי על קו מסויים, בחרתי לעלות עליו עם כל המשתמע מזה.
יכלתי לבחור קו אחר, או מונית שירות או אפילו ללכת ברגל.
|