18-10-2008, 10:03
|
|
|
|
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
|
|
ל-012 אתה משלם על הגישה לאינטרנט ועל שיחות המבוצעות דרך מתאם השיחות
אתה לא רכשת את הראוטר דרכם ובגלל שיש כמות אינסופית, למעשה, של סוגי ראוטרים, אין להם יכולת לתמוך, פיזית, בכל ראוטר וראוטר.
נכון, בגדול רוב הראוטרים מוגדרים בצורה דומה, ואם זה ראוטר נפוץ יחסית אזי ניתן למצוא באינטרנט מדריכים ו/או את חוברת ההפעלה של אותו ראוטר, אולם הדבר חורג ממסגרת האחריות שאתה מקבל בעבור התשלום על גישת האינטרנט.
תחשוב על סיטואציה בה מתחילים להגדיר לך את הראוטר ופתאום זה לא עובד.
מה תחשוב על 012? שהנציגים שלה לא מיומנים?
ונניח שלפתע הראוטר הפסיק לעבוד לחלוטין? תתבע את 012 על נזק שהם גרמו לך, לכאורה, לראוטר?
אני לא יודע לגבי 012, אבל ב-014 יש אפשרות של תמיכת ראוטרים חד-פעמית בתשלום, יש אנשים ששווה להם להוציא עוד כמה עשרות שקלים אם הם נמצאים במצב בו אין להם את הכוח/ידע לסדר זאת בעצמם.
|