מכשיר הטלוויזיה הוא עדיין המקור העיקרי לחדשות בארה"ב, לפי נתונים של מכון המחקר האמריקאי Pew.
46% מהציבור בארה"ב, המכונים "צרכני חדשות כבדים", מסתמכים באופן נרחב על הטלוויזיה. מדובר בקבוצה בעלת ממוצע גיל גבוה (52). 43% מחברי הקבוצה הצהירו כי הם מובטלים.
23% מהנשאלים משתמשים גם באינטרנט כדי להתעדכן במתרחש. זאת קבוצה מבוגרת יחסית, משכילה ובעלת הכנסה גבוהה שזנחה את העיתונים היומיים לטובת גלישה באינטרנט. לטענת מכון המחקר, מפרסמים נוטים לכוון לקבוצת היעד הזאת, ומכאן נובעת הירידה החדה שנרשמה בארה"ב בהכנסות מפרסום בעיתונות הכתובה. שיעור האנשים המקבלים את המידע החדשותי מהעיתונים ירד ל-34% לעומת 40% לפני שנתיים.