20-08-2008, 21:01
|
|
|
חבר מתאריך: 10.12.04
הודעות: 224
|
|
איך לטפל בפגיעה בזכויות הצרכן?
אני לא עורך דין, אפילו לא קרוב. אבל זאת הקטגוריה הכי טבעית שראיתי לשאלה שלי.
לפני כחודש וחצי קניתי אייפוד מחנות "פוטואלקטריק". כעבור חודש יום הרכישה - האייפוד נכבה והפסיק לעבוד. הגעתי לחנות, הם שלחו למעבדה. כעבור שבוע חזר אליי האייפוד, וכבר באותו יום נכבה ולא נדלק שוב. התקשרתי לחנות ולמעבדה והתווכחתי איתם על הבעיה, ושאלתי למה הם לא תיקנו. הם סיבנו וסיבנו, אמרו לי לשלוח את האייפוד למעבדה שוב. שלחתי שוב, אחרי שבוע שוב חזר אליי. אחרי 10 דק' נגינה נכבה שוב ולא נדלק.
מה אני עושה? פעמיים המעבדה לקחה ולא תיקנה [הודו בפני שהם לא פתחו ולא נגעו בו כי הוא נראה להם תקין, למרות שהוא כבר פעם שלישית מגיעה אליי פגום ולא עובד] אני לא רוצה לשלוח אותו שוב למעבדה. כבר ביזבזתי חודש על ההתברברות הזאת.
ניסיתי לדרוש מכשיר חדש אבל הם לא מסכימים.
מה עליי לעשות
_____________________________________
101 נוב' 07
|