09-07-2008, 22:36
|
|
|
חבר מתאריך: 05.10.05
הודעות: 994
|
|
?
ציטוט:
במקור נכתב על ידי YHS
המקרה הראשון הוא המראה אנכית, המקרה השני היא ריצה וניתוק. בשני המקרים יש אפקט קרקע. בשני המקרים אפקט הקרקע עובד עד להגעת המסוק לגובה מסוים ויורד בהתאמה בצורה דומה בשני המקרים, כפונקציה של הגובה. הייתי אומר אפילו שבמקרה של ריצה על המסלול, ייתכנו מצבים שבהם אפקט הקרקע קטן יותר בהשוואה לאחר (כמובן, ברמה האווירודינמית, של מספרים מדויקים, הטייס , להערכתי, לא יחוש בהבדל).
בכל מקרה, אני מתנצל. חשבתי שיש לך הסבר בעל תובנות מסוימות ולכן שאלתי. בהחלט לא ציפיתי שתשלח אותי לגוגל לחפש את הפתרון.
ערב טוב.
|
לא ברור לי מדוע בחרת בסגנון מלגלג/מתנשא. ניחא.
לעניות דעתי , ככל שאתה מאריך את השהות שלך בתוך האפקט,תוך צבירת אנרגיה - כך עדיף.
מצד שני - אתה טוען שלא כך. לא הבנתי מדוע הייתי אומר אפילו שבמקרה של ריצה על המסלול, ייתכנו מצבים שבהם אפקט הקרקע קטן יותר בהשוואה לאחר (כמובן, ברמה האווירודינמית, של מספרים מדויקים, הטייס , להערכתי, לא יחוש בהבדל).
אולי ההסבר שלי "נטול תובנות " כדבריך . אך גם ההסבר שלך ,איך לומר בעדינות , לא ממש נהיר וברור. אשמח להסבר.
בנוסף - מה אם כך היתרון שבהמראת ריצה/המראה בזוית ? מדוע בכלל משתמשים בה?
תודה
_____________________________________
158 . מתחילים לראות את הסוף .
נערך לאחרונה ע"י מצוק בתאריך 09-07-2008 בשעה 22:39.
|