29-06-2008, 08:03
|
|
|
חבר מתאריך: 10.12.04
הודעות: 2,044
|
|
אחלה דוגמה למה שכתבתי למעלה. בורות צרופה.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי DenisTs
כמו שכבר נאמר פה זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה.
לפי דעתי מה שקורה זה פשוט זה עקב משקל גבוה של הטנק(אשר עולה על משקל המותר לצמיגים) נוצר חיכוך רציני בין הצמיגים לדופן הנגרר. במהירות גבוה החיכוך גורם לעליה קיצונית בטמפ' שכניראה גורמת לבעירה(יש לי רקע ביבוי אש).
אז צה"ל...מסקנה בשבילכם....אל תשלחו טנקים חמושים וזאת על מנת להוריד ממשקל הטנק ומרמת הסיכון במקרה של שרפה.
יחסוך לכם תיקון של הנגרר, הוצאות על שרותי הכיבוי(קצף כיבוי זה משהו מאוד יקר) והמון זמן...
|
אוסף שטויות מעולם הידע של מתנדב במכבי האש.
מי סיפר לך שמשקל הטנק עולה על המשקל המותר לצמיג?
איזה חיכוך יכול בכלל להווצר בין הצמיג לנגרר? (נכון שבחיים לא ראית מוביל טנקים מקרוב?)
עליה קיצונית בטמפרטורה של הצמיג אכן גורמת לבעירה, הנקודה היחידה הנכונה בתגובתך. (וזה אני אומר לך בלי שום רקע בכיבוי אש).
לא לשלוח טנקים חמושים, זאת מסקנה של מי שמכיר טנקים מהאינטרנט. אתה יודע מה חלקה של התחמושת במשקל הכולל של הטנק? אני לא יודע, אבל מהעמסת אי אלו בטנים בחיי, אני מעריך שזה בערך אחוז אחד וכולל נק"ל אולי אחוז וחצי. לא יעזור לצמיגים יותר מידי...
ולגבי הסיכון במקרה שריפה, כבר כתבתי למעלה.
השד יודע למה אני מבזבז את הזמן. אולי כדי שבהמשך אחסוך לעצמי זמן ועצבים, אם נראה קצת יותר תבן וקצת פחות מוץ.
_____________________________________
טל
|