23-07-2008, 12:21
|
|
|
חבר מתאריך: 10.07.08
הודעות: 202
|
|
האם ניתן לתבוע חברה שהתחייבה לספק מוצר בתןך 3 ימי עסקים ולא עמדה בדבריה?
רכשתי מכונת קפה של "דלונגי" מתצוגה מאתר אינטרנט מסויים. שהם גם המשווקים של המוצר (חברה גדולה מאוד ומוכרת מאוד. אינני יודע אם מותר לפרסם את שמה) והם התחייבו ברכישה להספקה בתוך שלושה ימים. לבית הלקוח, ביום השלישי ביום שבו היה המוצר צריך להגיע התקשרו אלי מהחברה ואמרו לי שאין כרגע את המוצר במלאי והוא יהיה רק ביום ראשון (כשבוע אחרי), אני כמובן נזפתי בפקיד על כך שהם אינם עומדים בזמני האספקה שהתחייבו בעת הרכישה..., ואז הוא הציע לי לרכוש את אותה המכונה "חדשה" ולא "מתצוגה" כמו הראשונה בתוספת 50ש"ח והיא תגיע אלי ביום שלישי הקרוב כי אותה יש במלאי. ואם אני יסרב ל"דיל" הזה אז אני אצטרך לחקות כשבוע למכונה הראשנה שהזמנתי, מחוסר ברירה הסכמתי וחייבו אותי בעוד 50ש"ח בכרטיס אשראי, והנה הגיע יום שלישי המיוחל שבו צריכה להגיע המכונה. אך אני מקבל בבוקר טלפון מהחברה שהמוביל "שכח" להעמיס את המכונה שלי על המשאית. והוא כבר יצא לירושלים. והיא תסופק אלי רק למחרת. (יום ד'),
באותו הרגע ביקשתי ממנה לבטל את העיסקה אך היא אמרה שהיא איננה אחראית על ביטול עסקאות ויצרו איתי קשר משירות לקוחות, עד היום לא יצרו איתי קשר כזה. והאמת שאני לא רוצה שיצרו איתי קשר כזה,
בכל אופן שלחתי מכתב חריף דרך האינטרנט למנהל האתר שבו אני דורש שאישיות בכירה בחברה תיצור עימי קשר בהקדם. בנוסף ביקשתי לבטל את העיסקה ולפצותי פיצוי הולם. במכתב הדגשתי שאם הם לא יענו לדרישותי ולא יתנו לי הסבר מספק על פשר ההתנהגות הזלזלנית שגילו. אתבע אותם בבית משפט, נכון להיום עדיין שום "אישיות בכירה" בחברה עדיין לא יצרה עימי קשר.
השאלה: לאור הנתונים הנ"ל האם אפשר להגיש תביעה בנושא? ומה הסיכויים להצליח בה? ומהו הסכום הממוצע שבית המשפט קובע כפיצוי ללקוח בדרך כלל בגין תלונות דומות?
נערך לאחרונה ע"י david-r בתאריך 23-07-2008 בשעה 12:40.
|