29-06-2008, 01:49
|
|
|
חבר מתאריך: 29.05.07
הודעות: 560
|
|
אוקיי, אם אתה מתעקש:
ציטוט:
במקור נכתב על ידי NehemiaG
למה ייתכן והוא צודק?
הביס"ט, ומכאן החיל, מגדירים את הסנונית כמטוס מיון, והטיסות בו (הצ'קים) הן טיסות ממיינות בלבד.
אפשר ללמוד מכל דבר, הפעם אתה מתחכם.
|
נשאלה השאלה (בזו הלשון): "האם המטוס הקל משמש להדרכה?".
הנה עוד שאלה: "האם מטוס הקרב עם שני המנועים שהרביץ מופע עם זיקוקים - משמש למפגנים?".
יש לי תחושה שהתשובה המיידית היא "לא" (יהיה מי שיגיד שהרעם משמש למשימות קצת יותר חשובות ממפגנים, אבל הנה "רווח" קטן שמוציאים ממנו. וזה גם אימון לא רע...).
ואם להשתמש בטיעון שלך - מטה חה"א מגדיר את הרעם כמטוס קרב למשימות כאלה ואחרות. אך אם אני זוכר נכון, קיימת הוז"א או נוז"א שמדברת על מפגנים אוויריים שבה תוכל לגלות שחיל האוויר מגדיר גם את הרעם כמטוס שיודע לבצע (ומבצע) מפגנים. הנה לך משהו שחיל האוויר הגדיר.
אז האם התשובה "לא" היא כ"כ חדה וברורה? כנראה שלא.
מתוך השאלה שנשאלה אתה יכול להבין מאיפה בא השואל ולאן הוא מכוון.
תאמין לי, אני יודע כמה ממיינות הטיסות האלה (אמנם לא על סנונית אלא על "קודמה בתפקיד"...) אבל אני גם יודע שהטיסות שם נתנו לי משהו. אין כאן שום התחכמות.
בשורה התחתונה, להגיד ש-15 טיסות בסנונית בהן חניכים בפעם הראשונה חווים את כל העסק (ולא רק באוויר; גם על הקרקע - החל מלימוד מבנה מטוס, שינון בד"חים, מפת אזורים, נהלי טיסה, הכנת טיסה, תדריך ותחקיר), אין בהן אף לא שמץ של הדרכה (וזה מה שהשתמע מתשובתו של אמיל, ולכך הגבתי) - זו תשובה שלא מסייעת להדיוטות ששואלים שאלה פשוטה.
_____________________________________
" Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. "
- Albert Einstein
|